SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 spelers
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pogbaas maar 200k op xboxquote:Op maandag 1 december 2014 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen droppen hard.. maar misschien gaat dit nu wel andersom werken en is de ergste crash al geweest.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wie wiewie?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
aids, aids en Swinkluizquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahahaha Told Ya.quote:
als is een sample van 1 natuurlijk te weinig
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daar hou ik het maar bij, anders kan ik Pogbaas niet terugkopen straks.quote:Op maandag 1 december 2014 15:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hahahaha Told Ya.
als is een sample van 1 natuurlijk te weinigAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet nog even bedenken in wie ik ga investeren.. ik heb al een Pauleta gekocht voor 250k (en hij is fresh!)![]()
Lekker dan jij krijgt hem gewoon gratisquote:
Ik moest hem laatst kopen voor 700c
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan je een hoop bronze packs van kopenquote:Op maandag 1 december 2014 15:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Lekker dan jij krijgt hem gewoon gratis
Ik moest hem laatst kopen voor 700c![]()
Dat kan je wel zeggen jaquote:Op maandag 1 december 2014 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Mega karige midseason finale van twd zeg
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vond hem tof eigenlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou het is een beetje wat het altijd met TWD is:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 15:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou het is een beetje wat het altijd met TWD is:hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.so true
![]()
![]()
Mijn Reus-Robben-Aubemeyang team speelt heerlijk. Heerlijk als elke speler in je voorhoede een steekbal kan bereiken die dit jaar altijd veel te hard gespeeld worden![]()
Ik zit een beetje te twijfelen of ik nog verder ga kijken... Het slaat nergens meer op en ik vind het ook niet echt spannend meer dit seizoen. Zaten wel een paar hoogtepuntjes tussen maar over het algemeen vind ik het gewoon tegen vallen.quote:Op maandag 1 december 2014 15:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Mega karige midseason finale van twd zeg![]()
Dat zegt 99% van de mensen na een nieuw team en volgende week heb je een anderequote:Op maandag 1 december 2014 15:27 schreef Henrys het volgende:
Mijn Reus-Robben-Aubemeyang team speelt heerlijk. Heerlijk als elke speler in je voorhoede een steekbal kan bereiken die dit jaar altijd veel te hard gespeeld worden![]()
Ik ga maar weg uit dit topic tot ik de aflevering gezien heb voor iemand toch gaat spoileren (Rijst al gespot?).![]()
Mike gaat doodquote:Op maandag 1 december 2014 15:31 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga maar weg uit dit topic tot ik de aflevering gezien heb voor iemand toch gaat spoileren (Rijst al gespot?).![]()
nee die chickDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Waarom spoil je dit nou voor hem?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er gaat echt een chick dood?quote:
Ik kijk het niet eensIk was na seizoen 2 gestopt. Een heel seizoen op een boerderij zitten zonder wat te doen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Staat geen spoiler buiten een spoiler tochquote:Op maandag 1 december 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
gvd waz met al die spoilerdudes hier.?
Elke dag![]()
Ik ben niet verder gekomen dan seizoen 3, kon me gewoon niet meer boeienquote:Op maandag 1 december 2014 15:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Er gaat echt een chick dood?
Ik kijk het niet eensIk was na seizoen 2 gestopt. Een heel seizoen op een boerderij zitten zonder wat te doen.
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 15:37 schreef wieisboos het volgende:
Ik kijk die serie niet eens. Zit er een Mike in dan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Ok, aangezien EA voorspelbaar begint te worden zijn dit mijn voorspellingen wat betreft de offers: zometeen 25k players packs, daarna mega packs, dan 50k en dan tot slot 100k.![]()
Joh...quote:Op maandag 1 december 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ok, aangezien EA voorspelbaar begint te worden zijn dit mijn voorspellingen wat betreft de offers: zometeen 25k players packs, daarna mega packs, dan 50k en dan tot slot 100k.![]()
Wat doet Romelu nuquote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die spoiler op twd fb trouwens_____! Hadden ze gewoon al gepost voordat het overal in amerika was uitgezonden
![]()
![]()
Hihi DS zat je er toch weer helemaal naastDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik snap nooit wat de heisa is bij die 15k packs. Je krijgt alleen 1 rare meer dan wanneer je twee 7,5k packs haalt?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: