abonnement Unibet Coolblue
pi_147209712
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 23:18 schreef Asschen_sukar het volgende:

Tegenwoordig is trade chat net zo erg bij ons :{
Dat vind ik dus wel super vervelend, want dat gebruik ik wel om trades te kunnen zien. Maar als ze daar ook al gaan klooien en flamen en klieren -O- Blizzard zou daar iemand op moeten zetten of ben ik nu heel simpel :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147209831
Sinds de AH snap ik het nut van Trade Chat niet...
pi_147209915
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die proving grounds silver nu wel flink lastig vind als arms warrior, simpelweg omdat je rage opbouwt als je dmg pakt en niet meer van de klappen die je uitdeelt. Het enige punt is dat die mobs niet aanvallen, dus ik heb redelijke problemen. Het is echt fucking frustrerend als je een paar keer in fase 8 zit zonder rage, je geen enkele attack kan doen, beide charges (die een klein beetje rage opbouwen) op cooldown zijn en je de teller af ziet lopen. Het moet wel te halen zijn als ik bepaalde skills op andere momenten gebruik, maar ik vraag me echt af wat Blizzard in gedachte had met de arms warrior en de rage opbouw.
rage potions?
pi_147210145
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 22:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die proving grounds silver nu wel flink lastig vind als arms warrior, simpelweg omdat je rage opbouwt als je dmg pakt en niet meer van de klappen die je uitdeelt. Het enige punt is dat die mobs niet aanvallen, dus ik heb redelijke problemen. Het is echt fucking frustrerend als je een paar keer in fase 8 zit zonder rage, je geen enkele attack kan doen, beide charges (die een klein beetje rage opbouwen) op cooldown zijn en je de teller af ziet lopen. Het moet wel te halen zijn als ik bepaalde skills op andere momenten gebruik, maar ik vraag me echt af wat Blizzard in gedachte had met de arms warrior en de rage opbouw.
Als warrior zijnde vond ik hem toch wel erg makkelijk , gewoon een kwestie van je CD's op het juiste moment gebruiken.

Overigens merk ik in dungeons dat de warrior damage erg achter blijft op single target.
Aoe damage daarentegen is nog steeds baas.

[ Bericht 5% gewijzigd door Altron op 02-12-2014 08:48:37 ]
- Djehoetie / Jehuty -
pi_147210543
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 08:42 schreef Altron het volgende:

[..]
Overigens merk ik in dungeons dat de warrior damage erg achter blijft op single target.
Aoe damage daarentegen is nog steeds baas.
Dat heb ik met mijn druid tank ook :P
pi_147210968
Heeft iemand een idee hoe lang het duurt als je betaalt via iDeal? Ik heb zondag de extra game time gekocht en ik zie op mijn internetbankieren ook dat het is afgeschreven. Echter ik zie de extra gametime niet toegevoegd en als ik inlog op mijn battle.net account en naar mijn order history ga, zie ik geen record van de extra gametime (ook niet dat ie pending is of wat dan ook).

Heb inmiddels ook al een ticket openstaan bij blizzard.
pi_147211136
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:43 schreef Cornelis83 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang het duurt als je betaalt via iDeal? Ik heb zondag de extra game time gekocht en ik zie op mijn internetbankieren ook dat het is afgeschreven. Echter ik zie de extra gametime niet toegevoegd en als ik inlog op mijn battle.net account en naar mijn order history ga, zie ik geen record van de extra gametime (ook niet dat ie pending is of wat dan ook).

Heb inmiddels ook al een ticket openstaan bij blizzard.
Was bij mij altijd direct actief.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_147211431
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 december 2014 08:14 schreef wuuht het volgende:

[..]

rage potions?
Dat is genoeg om 1 tik uit te delen met een minuut cooldown. :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 08:42 schreef Altron het volgende:

[..]

Als warrior zijnde vond ik hem toch wel erg makkelijk , gewoon een kwestie van je CD's op het juiste moment gebruiken.

Overigens merk ik in dungeons dat de warrior damage erg achter blijft op single target.
Aoe damage daarentegen is nog steeds baas.
Dan doe ik blijkbaar iets erg fout. :')

De visie die ze met arms warrior hebben is dat hij weinig klappen en veel damage doet, dat zouden ze naast het versimpelen van de rotatie bij deze patch invoeren. Ik merk er bar weinig van, single target is niet echt schokkend, maar AoE gaat als een malle inderdaad.
Powered by JanetjeŽ
pi_147211550
Gisteravond met mijn paladin de mine naar level 2 gekregen. Lopen inderdaad nu aardig wat mines binnen. En dat is toch weer meegenomen. Onderhand aan de slag daar met de BS & Enchanting buildings en proffs.

Daarna begonnen met mijn hunter richting de 92, deze na uurtje op 91 gekregen. Gooi vanavond mining eruit voor enchanting. Hunter voelt weer super lekker, constant op 1 in 2 dungeons en ook de quests gaan lekker snel!. Vind voordeel van hunter dat de pet de mobs pakt en ik ze lekker van een afstandje kan schieten. Dat vind ik wel lekker van range chars.

Zodra mijn hunter level 92 is, ga ik mijn warlock naar level 92 doen, kan ik ook gaan werken met zijn alchemy. om vervolgens daarna mijn pala richting 94/95 te doen en deze af te wisselen met mijn hunter. En zo rustig door naar 100. Heb gelukkig geen haast en ben lekker van het spel aan het genieten :)
pi_147211555
Blijkbaar zijn er een zooi trinkets hotfixed afgelopen nacht. Wil nu nog meer die Scabbard of Kyanos hebben :@

Maar die kost echt 40k op m'n realm :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_147211662
Vind het jammer dat je followers niet levellen als ze aan het werk zijn in een building. Heb ze nu allemaal weer in de missions geroteerd tot ze lvl 100 zijn.
pi_147211907
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Vind het jammer dat je followers niet levellen als ze aan het werk zijn in een building. Heb ze nu allemaal weer in de missions geroteerd tot ze lvl 100 zijn.
Klopt vind ik ook jammer, of als ze als bodyguard mee gaan (of krijgen ze dan wel punten? Nee toch?)
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_147211914
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 09:43 schreef Cornelis83 het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang het duurt als je betaalt via iDeal? Ik heb zondag de extra game time gekocht en ik zie op mijn internetbankieren ook dat het is afgeschreven. Echter ik zie de extra gametime niet toegevoegd en als ik inlog op mijn battle.net account en naar mijn order history ga, zie ik geen record van de extra gametime (ook niet dat ie pending is of wat dan ook).

Heb inmiddels ook al een ticket openstaan bij blizzard.
Bij mij duurt het meestal een uurtje á half uurtje. Maar er staat altijd wel dat hij in queue is ofzo.
pi_147211923
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:28 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Bij mij duurt het meetstal ene uurtje á half uurtje. Maar er staat altijd wel dat hij in queue is ofzo.
hmm, nou ja, hopen op een (snelle) reactie van blizzard dan.
pi_147211983
Ik ging gisteren op mijn 90% rested mage questen, en ik had het idee dat bij de kills geen rested bonus werd geteld. Voor een rare kill kreeg ik rond de 900xp, en een shadowmoon priest 450xp.

Ook maar een ticket aangemaakt, geen idee of ze dat kunnen en vooral willen onderzoeken.

Bij mijn andere kreeg ik volgens mij het dubbele als ik rested was.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_147212024
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:28 schreef Omega het volgende:

[..]

Klopt vind ik ook jammer, of als ze als bodyguard mee gaan (of krijgen ze dan wel punten? Nee toch?)
Ik had daar ook niet het idee dat ze levellde, dus die heb ik eerst maar naar 100 gebracht met missions. Is nog wel blauw.
pi_147212243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:32 schreef Omega het volgende:
Ik ging gisteren op mijn 90% rested mage questen, en ik had het idee dat bij de kills geen rested bonus werd geteld. Voor een rare kill kreeg ik rond de 900xp, en een shadowmoon priest 450xp.

Ook maar een ticket aangemaakt, geen idee of ze dat kunnen en vooral willen onderzoeken.

Bij mijn andere kreeg ik volgens mij het dubbele als ik rested was.
Zijn wel meer problemen met rested. Mijn paladin heeft bijvoorbeeld helemaal geen rested, terwijl hij toch zeker anderhalf jaar in Stormwind heeft gestaan :')

Mijn priest heeft gewoon wel rested xp, terwijl het om eenzelfde periode gaat :?
pi_147212373
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:32 schreef Omega het volgende:
Ik ging gisteren op mijn 90% rested mage questen, en ik had het idee dat bij de kills geen rested bonus werd geteld. Voor een rare kill kreeg ik rond de 900xp, en een shadowmoon priest 450xp.

Ook maar een ticket aangemaakt, geen idee of ze dat kunnen en vooral willen onderzoeken.

Bij mijn andere kreeg ik volgens mij het dubbele als ik rested was.
Mobs geven echt bizar weinig XP deze expansion, rested maakt zo weinig uit. Meeste mobs geven, dacht ik, zo'n 200.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:44 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zijn wel meer problemen met rested. Mijn paladin heeft bijvoorbeeld helemaal geen rested, terwijl hij toch zeker anderhalf jaar in Stormwind heeft gestaan :')

Mijn priest heeft gewoon wel rested xp, terwijl het om eenzelfde periode gaat :?
Rested start op het moment dat je inlogt na de expansion release, heb je wel een keer op je priest, maar niet op je paladin ingelogd?

Gisteren overigens bizar weinig geluk gehad op mn DK. Vrijdag level 100, meteen daarna een weekend weggeweest. Dacht dat ik hem gisteren wel vol honor gear kon krijgen, maar ik kreeg 9 van de 10 gold strongboxes alleen maar gold. De andere boxes zaten vol met gear die ik al gekocht had, >2 uur daarvoor dus geen refund, of de ilvl 600 variant... Vanavond maar weer gewoon mn priest spelen
pi_147212377
Heb je wel een keer ingelogd met je Paladin, sinds WoD? Want dat wist ik dus eerst niet en miste daardoor veel rested bonus.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_147212404
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:50 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Mobs geven echt bizar weinig XP deze expansion, rested maakt zo weinig uit. Meeste mobs geven, dacht ik, zo'n 200.

Maar weet bijna zeker dat ik dubbele kreeg op andere characters. Maar misschien heb je gewoon gelijk en heb ik het verkeerd.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_147212440
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:51 schreef Omega het volgende:

[..]

Maar weet bijna zeker dat ik dubbele kreeg op andere characters. Maar misschien heb je gewoon gelijk en heb ik het verkeerd.
Het nummertje van 260 XP staat heel erg in mijn ogen gebrand. Weet niet meer in welke zone, maar dacht Nagrand. Check anders ff op WoWhead wat ze moeten geven.
pi_147212444
Dan is het dat geweest, want ik ben idd niet meer ingelogd op mijn pally. Dacht eigenlijk dat ik er niet meer mee wilde spelen, maar wil toch graag een alliance character naar lvl 100 dus dan heb ik enkel de keuze pally of priest :P
pi_147212684
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2014 10:53 schreef GlenSpey het volgende:
Dan is het dat geweest, want ik ben idd niet meer ingelogd op mijn pally. Dacht eigenlijk dat ik er niet meer mee wilde spelen, maar wil toch graag een alliance character naar lvl 100 dus dan heb ik enkel de keuze pally of priest :P
Rested maakt toch geen zak uit, die paar honderd experience geeft bij lange na niet dezelfde boost als de XP pots.
pi_147212759
Ben met mijn pala nu die blackrock transmog set aan het farmen (scraps). Ziet er dik uit.
pi_147212868
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2014 11:05 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Rested maakt toch geen zak uit, die paar honderd experience geeft bij lange na niet dezelfde boost als de XP pots.
Gewoon dubbele xp per kill. Dus denk dat het zeker wel een heel level scheelt.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')