SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Echt, hoeveel packs willen ze nog uitbrengen manquote:Op maandag 1 december 2014 08:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ter uwen informatie.
[ afbeelding ]___!
![]()
De vraag is hoeveel van die shit blijven mensen kopenquote:Op maandag 1 december 2014 09:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echt, hoeveel packs willen ze nog uitbrengen man___!
![]()
Als je nu nog niet door hebt dat er echt geen messi uit gaat komen...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tuurlijk. 6.5M is ie van jouquote:Op maandag 1 december 2014 09:16 schreef el-blanchito het volgende:
Staat er al zo'n special Messi op de markt?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.![]()
quote:Op maandag 1 december 2014 09:18 schreef Kamikazie het volgende:
vooral van Basten op cdm. En hij snapt de share functie niet. En chem. Maar wel coins. Denk dat hij aan de andere kant van veel DSL deals zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.
Als ik toch eens zoveel moneyz had
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
zit al 5 dagen in packsquote:Op maandag 1 december 2014 09:16 schreef el-blanchito het volgende:
Staat er al zo'n special Messi op de markt?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hee Mathijs, ook zo'n zin in tentamens?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij heeft een Kiid benchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.![]()
![]()
Kan niet wachten.quote:Op maandag 1 december 2014 09:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee Mathijs, ook zo'n zin in tentamens?
Jij?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenteam van Luke Shaw.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Auch nicht.quote:
Die gozert die de verkeerde gymzalen in de fik heeft gezet voor de tentamens![]()
!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Omdat uitzendkrachten over het algemeen net wat minder gemotiveerd zijn dan een gemiddelde werknemer...althans, dat is mijn ervaring.quote:Op maandag 1 december 2014 09:28 schreef Kiid het volgende:
2 uit 3 aanwezig, waarom is er altijd iemand ziek of is de auto ineens kapot___!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lolwhut?quote:Op maandag 1 december 2014 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Auch nicht.
Die gozert die de verkeerde gymzalen in de fik heeft gezet voor de tentamens![]()
!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zijn schorriemorrie, allemaalquote:Op maandag 1 december 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat uitzendkrachten over het algemeen net wat minder gemotiveerd zijn dan een gemiddelde werknemer...althans, dat is mijn ervaring.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: