Aw , toch wel een hele leuke afloop.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Nouja gister avond dus met dr gedate weer, we hadden geen plannen ofzo als een filmpje kijken ofzo dus in t begin maar broodjes gebakken en later naar dr kamer gegaan. Om een lang verhaal kort te maken, we lagen allebei in bed, en toen heb ik dr naar me toe getrokken voor een knuffel, dit ging een beetje stuntelig allemaal dus toen hebben we eerst ff gekeken hoe we zo close mogelijk konden knuffelen![]()
Naja zij dus met 2 armen om me heen en een been over me heen op me, ik een beetje dr rug strelen, eerst over dr bovenbeen en later beetje over dr kont aaien, dit vond ze allemaal wel fijn. Nouu toen waren we zo een half uurtje intiem aan t knuffelen, beetje lieve woordjes tegen elkaar zeggen en toen had ik op t laatst gezegd dat ik van dr hield en heb ik dr een kusje gegegevn op dr mond, toen nog iets van 20 kusjes erna in de loop van tijd. Toen op een gegeven moment pakte ze ook mn hand vast en kwamen de kusjes weer, toen keken we elkaar een paar seconden aan en hebben we denk wel een goede 15 minuten lang gezoend![]()
Iig, we hebben nog steeds geen relatie, ze wilt t nog officieel maken alleen dat mocht nog niemand weten
iig wil ze nu bijna elke dag afspreken
Nu vind ie het nog leuk. Straks denkt hij weer aan zijn vrijgezelle dagenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:37 schreef netchip het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen deze twee zaken niet?
hmm, ik hou t momenteel ff rustig, geen zin om te snel te gaanquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:45 schreef Buttarfly het volgende:
Goed verhaal, doet mij denken aan mijn struggles als 16-jarige.
Nu nog handwerk!
Wat is snel? Tijd is relatief.quote:Op zondag 14 december 2014 18:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
hmm, ik hou t momenteel ff rustig, geen zin om te snel te gaan
aangezien we pas een paar dagen hebben, ga ik nog niet meteen verder lijkt mequote:
Wat voor hobby's heeft ze (behalve jou) ?quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk kerstcadeutje voor drt moet iets met kerst te maken hebben, maar niet al te duur, heb zelf wel wat dingetjes maar hulp is altijd welkom
Zo eentje om dr vast te ketenen in de keuken zekerquote:Op maandag 15 december 2014 07:58 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Wat voor hobby's heeft ze (behalve jou) ?
Hoist ze ook? Ketelbell?
![]()
Is het een ekster? Dan iets als een leuk kettinkje,armbandje?
Hartje van papier machee.quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Weet iemand trouwens een leuk kerstcadeutje voor drt moet iets met kerst te maken hebben, maar niet al te duur, heb zelf wel wat dingetjes maar hulp is altijd welkom
quote:Op zondag 14 december 2014 19:28 schreef BredeBroeder het volgende:
quote:Op maandag 1 december 2014 06:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Amateur!!!!!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Jaloers? Wil je ook wat aandacht meidquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:34 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat dat niet elke maand gevraagd hoeft te worden?
Dat denk ik wel.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:34 schreef Burdie het volgende:
Ik denk dat dat niet elke maand gevraagd hoeft te worden?
Rammelende eierstokken, and so it begins.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, ze begint al wel over kinderen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |