Cookquote:
Opgezocht en klopt! Dus wmb ga jij verder.quote:Op maandag 1 december 2014 14:08 schreef Targaryen het volgende:
Zo wat is het hier een partijtje dood dan.
Volgens mij is deze quote van Leonardo da Vinci
deze vragen zijn ideaal voor IsaacCuenca inderdaad.quote:Op maandag 1 december 2014 15:59 schreef raptorix het volgende:
Goede vraag wel, het straatbeeld is duidelijk een bepaald land, en dan ook duidelijk terug te voeren op een bepaalde stad![]()
![]()
![]()
![]()
het is me toch allemaal watquote:Op maandag 1 december 2014 15:59 schreef raptorix het volgende:
Goede vraag wel, het straatbeeld is duidelijk een bepaald land, en dan ook duidelijk terug te voeren op een bepaalde stad![]()
![]()
![]()
![]()
er zal vast een reden zijn dat ik veel negatief commentaar zie op deze vragen, en inmiddels is het originaliteitsidee er ook wel vanaf.quote:Op maandag 1 december 2014 16:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het is me toch allemaal wat
dan gok je, dan krijg je hints
boehoehoe
Dat geldt voor het hele topic wel als je kijkt hoe rustig het nu geworden is de afgelopen tijd.quote:Op maandag 1 december 2014 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er zal vast een reden zijn dat ik veel negatief commentaar zie op deze vragen, en inmiddels is het originaliteitsidee er ook wel vanaf.
neequote:
Hij heeft gewoon gelijk hoorquote:Op maandag 1 december 2014 16:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat geldt voor het hele topic wel als je kijkt hoe rustig het nu geworden is de afgelopen tijd.
[..]
nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |