Ligt er aan wat je er mee wil doen.quote:
Patience en klaverjassen?quote:Op zondag 30 november 2014 23:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er mee wil doen.
Die heb je alleen op Windowsquote:
Die van mij kan alleen pestenquote:
Het zijn allemaal .flac's hè. Ik ben kieskeurig bij het downloadenquote:Op zondag 30 november 2014 23:43 schreef FritsFlits het volgende:
Moet zeggen, klinkt netjes hoor. Dit is wel wat ik verwacht bij een internetstream
Ohquote:
Welterustenquote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
Maar heren...ik hoor iets roepen en ik denk dat het mijn bed is.
Trustequote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
Ja, ik wil binnenkort alles vernieuwen, dus pc, AKG-microfoon en BD-hoofdtelefoon.quote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh![]()
Volgens mij zijn die interne geluidskaarten van tegenwoordig al heel goed. Verschil zit hem voornamelijk in de mogelijkheden. Ben je van plan om een microfoon aan te sluiten?
Ik draai zelf op een Mbox 3 Pro, maar goed, heb ook een Pro Tools set daarop draaien.
Als je geen mengpaneel er tussen gooit heb je wel iets nodig om een AKG te voeden, mits die phantom nodig heeftquote:Op zondag 30 november 2014 23:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, ik wil binnenkort alles vernieuwen, dus pc, AKG-microfoon en BD-hoofdtelefoon.
Nee, ik ben het!quote:Op zondag 30 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
Nu wordt het te audiotechnischquote:Op zondag 30 november 2014 23:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je geen mengpaneel er tussen gooit heb je wel iets nodig om een AKG te voeden, mits die phantom nodig heeft
quote:Op zondag 30 november 2014 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, ik ben het!
* Fogel gaat ook pitten
Truste allemaal
Een condensator microfoon heeft extra stroom nodig, 48v phantom power. Anders doet hij niets. Sowieso werkt dat via XLR. Dat gaat niet werken via mini-jack.quote:Op zondag 30 november 2014 23:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu wordt het te audiotechnischIk heb dit moederbord op het oog:
http://www.asus.com/nl/Motherboards/X99DELUXE/specifications/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |