Dus je gaat daar serieus een half uur naar kijken?quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. VI begint dertig minuten later.
Ja, je bent voetballiefhebber of je bent het niet. Beetje Vincent Janssen bekijken, niks mis mee.quote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je gaat daar serieus een half uur naar kijken?
Ja die samenvatting zijn altijd wel lachen.quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. VI begint dertig minuten later. Hoewel dat wel de meest legendarische wedstrijden zijn. Fortuna-de Graafschap en zo. Topshow.
Nope, niet echt.quote:Op zondag 30 november 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn jouw maten dan geen Gar / Nor hoolies?
Beetje meh, maar ik sla me er wel door heen.
Is Louis van Gaal also carried on hands around Leeds?quote:Op zondag 30 november 2014 23:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nope, niet echt.
Hopelijk loot er wel wat leuks uit de FA Cup, tegen de tijd dat zij hier zijn is net de speeldag waarop de hoogste klassen instromen. Leeds - Man U lijkt me wel een 'aardig' affiche.
quote:Op zondag 7 december 2014 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Co Adriaanse
Kenneth Perez
Jan Mulder
Willem Vissers
TOPSHOW!!!!! IK ZIT ER NU AL KLAAR VOOR WE GAAN LOSSS WAAR ZIJN DIE HANDJES!!!!! JAAAAAA!!!!!quote:Op zondag 7 december 2014 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Co Adriaanse
Kenneth Perez
Jan Mulder
Willem Vissers
Kenneth Perez en Willem Vissers. Ik ga even in mezelf snijden.quote:Op zondag 7 december 2014 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Co Adriaanse
Kenneth Perez
Jan Mulder
Willem Vissers
Jammer dat er vanavond geen kankerneger aan tafel zit.quote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Kenneth Perez en Willem Vissers. Ik ga even in mezelf snijden.
Volgende week een pittig examen tegen een moordlustig Ajax.quote:Op zondag 7 december 2014 20:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Utrecht speelde wel aanvallend.
Half 1 , dan moeten ze nog wakker wordenquote:Op zondag 7 december 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week een pittig examen tegen een moordlustig Ajax.
Ajax? Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Half 1 , dan moeten ze nog wakker worden
#wedstrijdvanhetjaarquote:Op zondag 7 december 2014 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week een pittig examen tegen een moordlustig Ajax.
Wat vond je van mijn plaatje Stijn?quote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Voetballes van Co.
Hm, even kijken wat FC Utrecht heeft gedaan.
Normaal gesproken wel, ja. Vorig jaar had een nog zwakker Ajax geen problemen met die kampsjaken. Drie - nul.quote:Op zondag 7 december 2014 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Utrecht .
Maar dat gaat een eitje worden voor Ajax
hoop ik..
Ik zeg 4-1quote:Op zondag 7 december 2014 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, ja. Vorig jaar had een nog zwakker Ajax geen problemen met die kampsjaken. Drie - nul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |