Idd je coke laat je niet afpakkenquote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef VarkensHart het volgende:
Ze hadden je levenslang moeten geven
Misschien komt dat ook omdat ik niet opgehaald werd door een Mercedes AMGquote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef Geralt het volgende:
Ja en nu? Ik heb wel wat langer gezeten dan een nachtje en daar schep ik toch ook niet over op?
delen of wij hangen jequote:Op zondag 30 november 2014 22:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ga vanavond op een missie
Morgen heb ik money of zit ik vast
Ik zei is eigen gebruik maar hulpofficier geloofde me niet. Maar fuck hem. My lawyer beats them casesquote:Op zondag 30 november 2014 22:46 schreef Geralt het volgende:
Ik denk overigens ook dat je alleen een boete krijgt. 4 gram kan prima voor door voor eigen gebruik lijkt me, al zullen daar vast richtlijnen voor zijn die ik niet ken
Echt hè, als je argwaan wil wekken terwijl je je met malafide praktijken bezighoudt moet je dat doenquote:Op zondag 30 november 2014 22:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Misschien komt dat ook omdat ik niet opgehaald werd door een Mercedes AMG
beetje raar uit jou mond hequote:Op zondag 30 november 2014 22:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik hoop dat je lang mag zitten en veel mannen misbruik gaan maken van je achteringang.
gr gr.
Nu welquote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef Geralt het volgende:
Ja en nu? Ik heb wel wat langer gezeten dan een nachtje en daar schep ik toch ook niet over op?
quote:Op zondag 30 november 2014 22:50 schreef MrKrabz het volgende:
Hey neef, het is je neef! Laten we gaan bowlen!
quote:Op zondag 30 november 2014 22:40 schreef cRaZyRiCo89 het volgende:
Ik heb op de nacht van zaterdag op zondag (vandaag) vast gezeten. Hele weekend verpest dus denk dat ik mij morgen ziekmeld om nog enigzins weekend te hebben
Alleen van SM-meester Rob, ja toch?quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef cRaZyRiCo89 het volgende:
[..]
Ben geen slaaf van de overheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |