abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2014 @ 20:40:52 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_147160375
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

disclaimer
  zondag 30 november 2014 @ 20:54:03 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147160964
LT natuurlijk mag je wasabi met bv :D je mag bijna alles weer O+.
Ik zou pas dingen laten staan als je het idee hebt/krijgt dat je baby er last van heeft.
KuikenGuppy
pi_147160977
Ooooh jullie gaan veel te snel, ik hou het niet bij :+ :')

Die winterslaap zakken zijn echt naar om aan te doen ja SQ :( Blijven duwen met die arm en goed tellen of je alle vingers hebt of dat er nog wat zijn blijven hangen :')

Nikki, hopelijk zijn ze snel weer hun vrolijke zelf :*

Hoe lang duurt dat tandenleed? Is nu al avond 3 met een overstuur kind }:| Overdag gaat prima maar zodra hij ligt te slapen begint de ellende, ik weet dan ook echt niet wat ik er nu aan kan/moet doen (anders dan dentinox/zetpil)
pi_147161011
zo goed en kwaad als t gaat mouwtje opstropen en dan frotten!

kruidnoten is duivelssnoep.... ik ben misselijk :')
S. 2014
J. 2016
pi_147161039
Het bedje een beetje omhoog aan de hoofdzijde zodat er minder druk op z'n hoofd is?
  zondag 30 november 2014 @ 20:57:27 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_147161122
Ik heb ze er maar af geritst :')
disclaimer
pi_147161348
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ze er maar af geritst :')
Ze heeft toch hete armen blijkbaar want die gooit ze altijd overboord toch?

:+
Kwak
  zondag 30 november 2014 @ 21:03:48 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_147161427
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 21:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ze heeft toch hete armen blijkbaar want die gooit ze altijd overboord toch?

:+
daarom. Ze zal het wel overleven :+
Ding toch maar tevoorschijn gehaald omdat ze alleen maar bij me wil liggen, maar onder mijn deken is het bijna 40 graden :') nu kan ze er bovenop liggen.
disclaimer
pi_147162248
Naderhand aanritsen kan ook. Heb je alleen de mouw en niet dat hele lange geval. Blijft frotten though.

Fazz, ik zal binnenkort een mini tutorial maken van het vest! Verwacht niet teveel hoor, zooi naaiwonder ben ik ook weer niet :D
pi_147163069
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef Roomsnoes het volgende:

Fazz, ik zal binnenkort een mini tutorial maken van het vest! Verwacht niet teveel hoor, zooi naaiwonder ben ik ook weer niet :D
:* dankje! Heb al 2 fleece jasjes klaar liggen om te gaan verknippen :7

Bedje omhoog kende ik nog niet Spees, thx!
pi_147163146
Winterslaapzakken zijn gewoon heel ruk aan te trekken, zeker bij zo'n mini als de jouwe SQ. Ik kan de armpjes er nu aardig in frotten, maar met een mini is dat echt lastig.

Fazz, tandenleed kan best een tijdje duren. De pijn wordt volgens mij pas echt minder als een tandje door is, want dan is de druk eraf.

Mijn middag verjaardag en theater was leuk. L heeft met Kikker geknuffeld na afloop van de voorstelling dus haar dag kon niet meer stuk. :)

Kijk nou wat S de hele dag door zegt. En dan vooral half huilend als ik meer dan 10 centimeter bij hem vandaan ben. :') O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147163340
Ahw Nikki O+ en ;(
Kwak
pi_147163965
De mouwen van I's winterslaapzak zijn veel te lang, dus als ie dan zijn armen beweegt flappen die mouwen helemaal mee. Heel schattig. :@.

Wij zijn vanmiddag de stad in geweest met I in de draagdoek (bij mijn vriend). Het was zo leuk! O+. (Ik hoorde in een winkel een vrouw zeggen: 'Oh, kijk die minibaby bij hem in de doek! Ik smeeeeelt!' Toen was ik heel trots. :+.)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147164015
Meh. Onze Luc de Vos is dood ;( manlief was vooral groot fan. nu concertje van de beste man en z'n band kijken.

mini was vandaag goed in d'r hum, we hebben ook gezellig met z'n vieren gezwommen in het zwembad (eerste keer voor mini!) nadat maxi naast m'n bed stond in een zwemluier en zei, 'ik ga zwemmen, mama!' :')
Tweede tandje lijkt nu goed door, denk dat dat idd scheelt!
Tralalalaaa
pi_147164972
NIKKI O+ O+

DaD, wat leuk he die reacties als je met een draagdoek rondloopt. Ik zou ook supertrots zijn!

Wij zijn vandaag voor het eerst weer een keertje naar de bios geweest. Nichtje is komen oppassen, krijgen we na een uurtje een sms: 'euhm...de stroom is uitgevallen' :?

Blijkt net nu, deze avond, ineens onze hele wijk zonder stroom te zitten. Heeft maar net iets langer dan een uur geduurd, maar toch vervelend als je dan voor het eerst komt oppassen en met een babietje zit en geen licht, tv, warm water, of magnetron hebt.
Maar ze hebben het super gedaan met z'n tweetjes, toen we thuis kwamen had ze wat kaarsjes aangestoken en lagen ze lekker op de bank met een dekentje :D
  zondag 30 november 2014 @ 22:12:27 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_147165230
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef Dyre het volgende:
NIKKI O+ O+

DaD, wat leuk he die reacties als je met een draagdoek rondloopt. Ik zou ook supertrots zijn!

Wij zijn vandaag voor het eerst weer een keertje naar de bios geweest. Nichtje is komen oppassen, krijgen we na een uurtje een sms: 'euhm...de stroom is uitgevallen' :?

Blijkt net nu, deze avond, ineens onze hele wijk zonder stroom te zitten. Heeft maar net iets langer dan een uur geduurd, maar toch vervelend als je dan voor het eerst komt oppassen en met een babietje zit en geen licht, tv, warm water, of magnetron hebt.
Maar ze hebben het super gedaan met z'n tweetjes, toen we thuis kwamen had ze wat kaarsjes aangestoken en lagen ze lekker op de bank met een dekentje :D
ik las het ja. Toch fijn dat wij net buiten het gebied zaten! Was het wel leuk?

Nikki O+

DaD O+
disclaimer
pi_147165886
Dyre wat fijn dat het oppassen ondanks de stroomuitval goed is gegaan. :)

En nu duik ik mijn bed in. S heeft van zijn laatste fles om 19:00 uur maar 20ml gedronken van de normaal 180/6. Het zou me niet verbazen als hij straks nog wakker wordt, al hoop ik dat hij gewoon zo vol zat van de bruine boontjes die hij heeft gegeten dat hij geen melk meer nodig heeft komende nacht.
pi_147167126
Even geleden dat ik hier heb gepost, maar toen het werk weer begon werd het allemaal wat druk hier in huis. Allereerst een kleine update mbt tot onze Casper; Hij is nu na 5 weken ruim 5100 gram en bijna 60 centimeter, en het is een ontzettend vrolijk mannetje. Hij slaapt over het algemeen redelijk in de nacht, al gooien de regeldagen nogal eens roet in het eten ;) Ik had eerlijk nooit gedacht dat ik zoveel gevoelens kon hebben voor ons kleine mannetje.

Maar wat ik eigenlijk kwam zeggen is: Bedankt. Want in de eerste week dat Casper thuis was, was ik eigenlijk nogal een wrak; ik had werkelijk geen idee wat er op ons af kwam, was nog super emotioneel van de bevalling en wilde mij tegenover mijn vriendin groot houden.

Hier jullie verhalen zien, en alle adviezen lezen heeft echt geholpen om die eerste weken door te komen. Dus ondanks dat ik hier niet zo veel meer post; echt bedankt!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_147167513
Wat een lieve post Cheiron! O+ fijn dat je je wat zekerder voelt. Onze babies zijn even oud. Hard gaat het he? En toch zijn ze nog zo klein...
Kwak
pi_147167853
Het is niet te geloven hoe hard het gaat! Vanuit hem is het een constante ontwikkeling in groei, eten, wat hij kan en hoe hij reageert. Vandaag bijvoorbeeld echt een vol half uur dat hij enorm aan het lachen was omdat ik zijn wangetjes en neus aan het kietelen was; daar smelt ik echt van.

Maar ook aan onze kant gaat het snel. Zeker mijn vriendin wordt behoorlijk goed in het inschatten van wat hij nodig heeft, en in het algemeen lijkt de zorg behoorlijk soepel te gaan. Ik heb zelf nog heel veel moeite met slapen + werken, maar dat komt ook wel weer. Die stress van de eerste twee weken is erg gelukkig grotendeels uit, al komt die bij vlagen wel eventjes terug ("Oh nee, de opvang voor volgend jaar regelen". "En als we gaan verhuizen, ziet hij opa en oma nog wel vaak genoeg?"), maar juist omdat het zo goed gaat relativeert het ook weer makkelijker.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_147168743
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Het is niet te geloven hoe hard het gaat! Vanuit hem is het een constante ontwikkeling in groei, eten, wat hij kan en hoe hij reageert. Vandaag bijvoorbeeld echt een vol half uur dat hij enorm aan het lachen was omdat ik zijn wangetjes en neus aan het kietelen was; daar smelt ik echt van.

Maar ook aan onze kant gaat het snel. Zeker mijn vriendin wordt behoorlijk goed in het inschatten van wat hij nodig heeft, en in het algemeen lijkt de zorg behoorlijk soepel te gaan. Ik heb zelf nog heel veel moeite met slapen + werken, maar dat komt ook wel weer. Die stress van de eerste twee weken is erg gelukkig grotendeels uit, al komt die bij vlagen wel eventjes terug ("Oh nee, de opvang voor volgend jaar regelen". "En als we gaan verhuizen, ziet hij opa en oma nog wel vaak genoeg?"), maar juist omdat het zo goed gaat relativeert het ook weer makkelijker.
Ik vind het nog steeds wel moeilijk hoor. Ik kan hem wel veel beter lezen en hij maakt steeds meer contact :Y maar hii vraagt erg veel van ons de afgelopen week vooral. Gelukkig heb ik heel veel aan mijn vriend.

En ik durf t nu wel te zeggen want ik hoor hem al een beetje wakker worden, maar liefje ligt al sinds half negen in bed te slapen. Eerst een half uurtje op papa en daarna in bed. Hij werd wakker toen we m erin stopten maar is zomaar weer in slaap gevallen. O+

Als hij zo wakker wordt ga ik voeden en dan naar bed.
Kwak
pi_147172219
Mijn dag- en nachtritme is al 2 weken helemaal naar de klote :')

En aan L ligt het echt niet, die ligt al vanaf 9 uur lekker te slapen O+

Cheiron, wat een fijn bericht! Goed om te lezen dat het zo goed gaat allemaal.

Kwak, klinkt fijn zo'n avond! Nog goed gegaan met voeden en zelf slapen?
pi_147173186
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef Burdie het volgende:
LT natuurlijk mag je wasabi met bv :D je mag bijna alles weer O+.
Ik zou pas dingen laten staan als je het idee hebt/krijgt dat je baby er last van heeft.
oke :D ik dacht misschien is dat te heet.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147173188
Bedankt sq!
pi_147173259
Cheiron :* goed om te lezen. Je klinkt echt heerlijk gelukkig!
pi_147173862
Cheiron
:* wat een lieve post

Fijn kwak!

Hier sliep iedereen behalve ik :')
Ik was er nu wel snel bij toen S wakker werd :9
Nu hebben ze beide de fles gehad en ze slapen weer O+
pi_147174448
Of niet. We zijn nog wakker :+ eerst S nu E.
  maandag 1 december 2014 @ 05:57:50 #28
149959 SQ
snelle trees
pi_147174497
Cheiron, fijn dat dit topic een steun kon zijn!

Zoë weer pittige nachtdienst :*

M. kwam om 0:00 en om 05:45 :o
jammer dat ik zelf door de messen in mijn keel zeven keer wakker ben geweest, maar het idee is leuk O+
disclaimer
pi_147174513
Fijn dat ze zo lekker sliep SQ!
Beterschap -O- :*

Pff (8> moest om 3:15 even de fles geven want ze werden tegelijk wakker. Ik baby's ophalen, fles maken etc. (8> krijgt wiebelbenen en is geïrriteerd :?
E was klaar dus bracht dr op bed. Ondertussen S wakker omdat hij zo sagy deed.
Nouja later sliep hij wel maar werd peuter wakker. Die naar het toilet gebracht. Peuter later weer wakker en ik zat met een baby dus moest hij even. Ging niet van harte. Uiteindelijk iedereen weer wakker. :')

Als hij niet zou zeuren zou iedereen veel sneller slapen..maak m dat maar eens duidelijk snachts.

Maargoed net S en E een klein slokje gegeven en iedereen slaapt weer. Eindelijk |:(
  maandag 1 december 2014 @ 06:14:00 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_147174521
Zoë, deed jij met S altijd alles alleen?
disclaimer
pi_147174531
:W
Poeh Zoë, mopperende man maakt het niet makkelijker(of gezelliger..) midden in de nacht :{

En toch fijn van M's lange ruk slaap SQ, nu nog de griep verslaan..

Hier tijd voor L's ontbijt, gaap. Vorige voeding heel hard zitten huilen met ontzettend onrustig drinkende baby in combi met pijnlijke tepels. Ik geloof niet dat het nog de vraag is óf we spruw hebben }:| Deze voeding is-ie weer wat rustiger, dat scheelt een boel.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147174539
Misschien hem dat overdag eens duidelijk maken dan. Je kunt onmogelijk in je Remi dag en nacht voor 3 kindjes tegelijk zorgen!

Mini had vannacht vrijwel dezelfde tijden als jouw mini, SQ O+
En verder zeg ik er niks over want fokwet :P
Tralalalaaa
pi_147174548
Wat rot Jm :*

Lekker tap!
Nee kan ook niet maar Pff dat liever dan het gezeur aan m'n hoofd

Sq
Nee ik gaf bv en hij deed de luiers enzo. Toen de reflux op zn ergst was moesten we 6x per nacht de vloer of het bedje schoonmaken want ze gaf vaak over. Ze was bijna elk uur wakker. Hij hielp me altijd en in het weekend mocht ik uitslapen enzo.
Geen idee waarom hij dit zo slecht trekt?
Na de fles en een schone luier zijn S en E tevreden.
Soms wat langer wakker ja maar ze huilen niet. Ze kijken gewoon om zich heen :D

Hij is moe maargoed mopperen helpt ook niet lijkt me :{
  maandag 1 december 2014 @ 06:34:46 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_147174568
Ai, Mariska, wat kut. Straks even langs de huisarts dus?

Tap, fijn! Dat mocht ook onderhand wel eens een keer :*

Zoë, ben wel blij te horen dat de baby's het zo goed doen! Wat een opluchting moet dat zijn na je eerdere ervaring!
disclaimer
pi_147174637
Nouja snachts zijn de meeste mensen niet zo sterk :')
Sliep S al door voordat de baby's er waren? Hier sliep maxi zo goed als door (soms een nachtmerrie ofzo) en dan was het echt weer onwijs wennen aan het feit dat we er weer uit moesten voor mini. Maar mijn man kan ook stom doen snachts hoor, als ik hem vraag mini te halen komt er een zucht :')
Tralalalaaa
pi_147174643
Hoewel je zou zeggen dat je na een half jaar wel gewend bent aan gebroken nachten natuurlijk :') ik heb er ook meer moeite mee nu dan bij maxi. Maar maxi sliep over het algemeen ook wel beter... Daar werd het naarmate ze richting een jaar ging steeds slechter en ineens sliep ze door. Hemels O+
Tralalalaaa
  maandag 1 december 2014 @ 08:07:41 #37
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147174991
Wat lastig lijkt me dat, dat gemopper in de nacht... Mijn man moppert niet, gelukkig, maar valt megasnel in slaap. Echt bizar vind ik dat :D. Hij haalt mini uit haar bedje, geeft haar aan mij, legt z'n hoofd neer en slaapt, gewoon binnen 1 sec :'). Dan voed ik mini, duurt een minuutje of 5 en dan slaapt ze weer. Dan moet ik hem weer wakker zien te maken (heel lastig als ze rechts heeft gedronken, dan por ik hem met m'n voet :')), kruipt ie weer omhoog, helpt mini met boeren en voeding laten zakken (niet dat ze ooit boert in de nacht hoor maar goed, voor de vorm), legt haar in haar bedje en... Slaapt. Ik ben gedurende het hele proces :+ wakker en lig daarna nog een minuut of 10 gok ik wakker. Soms als ik mini aan hem geef vraagt hij slaapdronken: waar zit d'r hoofd eigenlijk :') O+. Ik zie het nog wel eens gebeuren dat hij haar ondersteboven houdt ;)

Verder, hoi!

Hoe is het met de zieken zowel mama's als baby's?

Fijn van de goede nachten! Hier prima, 20:00, 02:00, 05:30 en ze slaapt nog.

Zoë, dat klinkt wel heel pittig hoor! Hoe trek je het verder overdag, S slaapt (ook) niet meer overdag he?

Mariska, he, wat enorm balen van de spruw zeg -O-

Vandaag weer een dagje met beide meiden thuis, maar nu zonder middagslaap van peuter. Ze is er al een tijdje klaar mee maar ik bracht haar nog wel op bed, en dan ging ze vaak wel slapen. Met als gevolg dat ze tot kwart voor 9 aan het spoken is in de avond... Dat doen we dus niet meer. Ben benieuwd.

Oh, en, officieel zou dit mijn eennalaatste verlofdag zijn :o. Mini is woensdag 11 weken!
pi_147175395
Bij ons is hey Brabantse griepvirus ook aangekomen. Heel zielig huilen, drie keer een klein flesje, filmpjes, een badje, de doek en de Bondolino later sliep meneer om 1 uur om vervolgens om half 3 weer hard te huilen voor een schone luier, om 5 uur weer een flesje en koorts en om 7 uur poep. Zulke nachten waren toch anders tijdens m'n verlof :O

Ach ja, dat mopperen. Ik laat dat altijd maar, want erop ingaan levert geen leukere taferelen op :P Mijn vriend haalt eigenlijk altijd wel de fles s nachts, want hij moet toch naar de wc als hij wakker wordt, maar die kruiken waren toch altijd een gedoe de eerste weken :D
pi_147175858
Nachtelijk gemopper }:| doe ik ook aan :@ Ik zucht ook hoor als ik hem 's nachts weer hoor huilen. Dat heeft niets te maken met mijn vriend of met F maar gewoon omdat ik net zo lekker lag te slapen :+

Beterschap Dot! Griep voor baby's moet verboden worden.

Soesa, je verlof er bijna op? Jouw baby is toch net geboren? ;)
pi_147175957
Zo, hehe, ik ben er weer. Vandaag is de kleine man niet naar opa en oma, thuis uitzieken dus ik ben een extra dag vrij vandaag.

Gelukkig een goede nacht gehad en hij werd om 5 uur met rommelende maag wakker, na een halve cracker en water viel hij tegen me aan in slaap O+ Neus tegen neus, het lag voor geen meter maar mijn hart klapte uit elkaar van liefde :) Om half 8 maar eens wakker gemaakt en een half bord pap op. Het zit er nog in....en hij slaapt. Het lijkt erop dat het na 24 uur eruit is. Ik blijf duimen.

Zaterdag een moederfiets gekocht :@ De Batavus Mambo deluxe 2015, nog snel even met het fietsplan en op internet het Yepp kinderzitje en windscherm gekocht. Het is winter en ik kan met hem gaan fietsen hoor, hihi. Mijn overbuurvrouw gaf als tip: bivakmuts, dan blijft zijn nek goed warm tijdens het fietsen.

Beterschap Dot!!
  maandag 1 december 2014 @ 09:45:33 #41
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147176062
Bivakmuts is wel handig, maar ik zou zeker ook een skipak aanbevelen als je veel fietst in de winter :Y
Ze krijgen anders zo snel koude beentjes en voeten, ik vond dat echt super handig.

Hier gaat het medium met de ziekenboeg. Temp nog steeds goed, hoest nog steeds bij vlagen heel naar. Tot er melkschuim op haar mond en neus staat soms :X ziet er echt naar uit.

Zoë Pff, dat klinkt echt pittig. Je hebt er nu niet zoveel aan, maar straks als ze wat oudere baby's zijn houden ze elkaar vast supergoed bezig en heb je er juist misschien iets minder je handen aan vol!

tenminste dat is wat mijn vader altijd over mij en mn tweelingzus zegt :+

Soesa succes met een hele dag twee meiden onder je hoede zónder peuterslaap!

En beterschap voor de voltallige ziekenboeg!

Oh en mopperen s nachts doe ik niet, maar ik slaak wel eens een of meerdere diepe zuchten als ik voor de 1900e keer een fiepje terug moet geven :+.

Mijn vriend moppert ook niet bij mijn weten. Die neemt het wel eens over vanaf half 6 ofzo, als ik al een tijd met voedingen en nasleep in de weer ben geweest.
pi_147176110
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 09:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Bivakmuts is wel handig, maar ik zou zeker ook een skipak aanbevelen als je veel fietst in de winter :Y
Ze krijgen anders zo snel koude beentjes en voeten, ik vond dat echt super handig.

Hier gaat het medium met de ziekenboeg. Temp nog steeds goed, hoest nog steeds bij vlagen heel naar. Tot er melkschuim op haar mond en neus staat soms :X ziet er echt naar uit.

Zoë Pff, dat klinkt echt pittig. Je hebt er nu niet zoveel aan, maar straks als ze wat oudere baby's zijn houden ze elkaar vast supergoed bezig en heb je er juist misschien iets minder je handen aan vol!

tenminste dat is wat mijn vader altijd over mij en mn tweelingzus zegt :+

Soesa succes met een hele dag twee meiden onder je hoede zónder peuterslaap!

En beterschap voor de voltallige ziekenboeg!
Skipak ligt inderdaad ook klaar :) Zagen er recent 1 bij de Lidl. Het is alleen een stevige jongen dus wellicht kopen we er nog 1 bij, een maat groter. Zijn winterjas van de Hema maat 80 maakt hem een Michelinmannetje 8-)

Overigens ook a@pie sloffen gekocht, die bevallen goed!
  maandag 1 december 2014 @ 09:55:15 #43
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_147176224
Suus ontdekt haar speelkleed:

O+
pi_147176259
Oooohh kiek dat snoetje O+
Tralalalaaa
  maandag 1 december 2014 @ 10:13:58 #45
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_147176512
Nikki dat filmpje O+

Soesa dat mondje :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_147177590
Aww O+

Heb je vakantie na je verlof of moet je weer werken tante soesa?
S.ara ging ook door tot 21/22 vandaar dat ze smiddags ook niet meer slaapt. Nu is het 19/19:30. Is veel prettiger.

Goed gesprek gehad met (8> . Peuter is naar de GO dus konden we eindelijk even ongestoord een gesprek voeren :9

Spees
Dat zeggen mijn ouders ook :+
Heb nu nog meer respect voor ze. Na 3 kids (1 tweeling) kregen ze weer een tweeling (was drielng in begin zwangerschap) pff! En ze zijn nog samen en gelukkig enzo O+ dus hier komt het ook wel goed.
Mijn moeder zei vorige week; neem het risico maar niet zoë, zometeen krijg jij ook een drieling.
:+ maak je maar geen zorgen mam
pi_147178264
Fijn dat je het erover hebt kunnen hebben Zoë!

Leuke foto Soes!

Beterschap voor alle zieke mama's en kindjes!! :*

Hier op zich een fijne nacht: 22.00-5.00 !!!! en toen 7.00 en 10.00. Beetje jammer dat ik om 9 uur ofzo dacht te kunnen slapen nadat ik hem om half 9 had gevoed, maar toen was hij zo klaarwakker. Nog geprobeerd in zijn eigen kamer te laten slapen, want dan zou ik de geluidjes minder horen, maar toen dat huilen werd, toch maar weer gevoed en daarna was hij stiller en ben ik in slaap gevallen. Vanochtend na de voeding van 5 uur een schone luier, ging hij weer liggen poepen (inclusief kreunen) en ik was nog zo moe, dus naar man gebracht.

En vanochtend werd ik wakker met migraine, alweer. Nee he, gaan we weer. :{
Vandaag niets bijzonders dus rustig aan. Alleen zo jammer dat ik dan niet kan genieten. -O-
pi_147179548
Bah Hilmo, dat is niet fijn.. Sterkte!
Fijn dat jullie hebben kunnen praten Zoë!

Wij halen straks spruw-medicatie op en hebben het hygiëneregime weer aangescherpt }:|
En we hebben een glittersticker met slingers gekregen bij de kinderarts @ zkh vanmorgen. Uk doet het enorm goed, zit gemiddeld in de reguliere (dus niet gecorrigeerde) curve en kijkt en beweegt keurig O+
Boedhababy weegt nu 5040 c_/

pi_147179606
Mariska wat rot!

Zoë :* hopelijk gaat dat snel beter

Suus O+

Ik kolfde net aan 1 kant 100cc !! :D
pi_147179743
Nou, het ging een tijd goed, maar nu ben ik echt gesloopt -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 december 2014 @ 12:25:03 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_147179772
Zo dan, die curve! Hopelijk vlakt die straks wat af, Mariska :P. Goede slagroom heb jij :o _O_

Soesa wat een snuitje, zo lief O+

Beterschap met de migraine Hilmo :*

Ik doe doordeweeks ook de nachten alleen. Ik vind het écht nodeloos om samen wakker te liggen terwijl 1 wakkere ook afdoende is. Zal heus wel veranderen als ik weer ga werken. En met drie kleine kinderen kun je uiteraard niet anders.
disclaimer
  maandag 1 december 2014 @ 12:29:34 #52
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_147179914
_O_ _O_ die curve jm!

Jammer van de spruw.

Nikki, hoe is t vandaag met de mannen?

Hier doet vriend in de nacht de kruiken. Als die niet meet hoeven zal ik wel baby wacht hebben en hij peuterwatch, die is gelukkig niet meer veel wakker :) .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  maandag 1 december 2014 @ 12:31:34 #53
149959 SQ
snelle trees
pi_147179985
Krijgertje :* die gevoelens zijn heel begrijpelijk en herkenbaar! Maar, het cliché is waar, het wordt écht heel snel beter! Hou vol :*
disclaimer
pi_147180020
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Krijgertje :* die gevoelens zijn heel begrijpelijk en herkenbaar! Maar, het cliché is waar, het wordt écht heel snel beter! Hou vol :*
Sluit ik me bij aan! :* voor Krijger
  maandag 1 december 2014 @ 12:34:39 #55
149959 SQ
snelle trees
pi_147180085
Mijn meisje lacht steeds vaker O+ en ik natuurlijk keihard smelten steeds 8-)
disclaimer
  maandag 1 december 2014 @ 12:45:02 #56
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_147180457
Krijgerpost gemist. Sluit me aan bij sq. Maar weinig slaap blijft klote!

Oh en suus! Wat is ze groot O+
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_147180462
Suus O+ wat een moppie!

JM wat gaat 'ie goed zeg ^O^ , wat heerlijk!

Sterkte Hilmo :* migraine is zo klote.

Leuk hè SQ, dat lachen O+ . Ik moest er gewoon van huilen vanmorgen :') zat ik daar met tranen en A. natuurlijk weer "Agluh" en toen gingen de sluizen helemaal open. Hoe is 't nou met jouw griep? Koorts alweer gezakt?

Krijgertje, wat herkenbaar. Kun je even de frisse lucht in vandaag? Of dat iemand je even komt helpen zodat je zelf kan slapen? In elk geval sterkte :*

Ik doe ook de nachten hier, tenzij manlief met hopeloos dag-nachtritme weer eens wakker is, dan geeft hij een fles. Als ik straks weer ga werken gaan we het verdelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2014 12:47:08 ]
  maandag 1 december 2014 @ 12:45:29 #58
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_147180466
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn meisje lacht steeds vaker O+ en ik natuurlijk keihard smelten steeds 8-)
Vraagt om een pic :D. :Y
pi_147180517
Krijger, het is echt zo het wordt beter.
Al een speen geprobeerd? Omdat je zegt dat ze met je pink wel slaapt?
Js had de eerste nachten ook continu mijn pink nodig. Heb daarna een speen gegeven en dat gaf mij veel meer rust :)
(En ja bv en speen is geen goede combinatie, maar hier wel :) )

Lachende baby's :D

Sterkte met de spruw JM! En wat een curve :D
  maandag 1 december 2014 @ 12:49:38 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_147180563
Loj, speen icm borstvoeding wordt vooral afgeraden als de bv nog niet goed loopt of als ie gebruikt wordt om hongersignalen te onderdrukken. Maar anders kan het prima. Ik doe het ook regelmatig :Y
disclaimer
pi_147180606
quote:
1s.gif Op maandag 1 december 2014 12:45 schreef AwayTL het volgende:

[..]

Vraagt om een pic :D. :Y
!!!
pi_147180650
Borstvoeding loopt al vanaf het begin hartstikke goed, dus de kraam had in de kraamweek ook al een speen voorgesteld, maar ze wil ze niet hebben. -O- Af en toe een minuut of 2, maar wil eigenlijk alleen m'n pink hebben.
pi_147180701
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 12:29 schreef AwayTL het volgende:
Nikki, hoe is t vandaag met de mannen?
Geen idee, op het moment zijn ze bij het kdv. :+ Nee eigenlijk niet echt goed met T. -O-

Met name het feit dat T zo huilerig was zat me dwars. Zo dwars dat ik het niet normaal vond en ik vanmorgen de HA heb gebeld. T is namelijk normaal de rust zelve en het afgelopen weekend was hij echt zichzelf niet.
Hij hoest al een paar weken (incl. verslikken in flesjes melk en zo moeten hoesten dat hij een beetje melk teruggaf), dus als hij ergens niet lekker door in zijn vel zou kunnen zitten, dan moest dat het hoesten zijn.

Vanmorgen had ik de jongens op het kdv gebracht en op mijn werk gebeld naar de HA. Er was gelijk plek dus ik kon mijn nog opstartende laptop laten voor wat 'ie was en T ophalen op het kdv. Nu heeft T virale bronchitis en hij krijgt nu een puffertje met Salbutamol die hij max. 4 keer per dag mag gebruiken. Ik had echt geen idee dat het zo 'erg' was met hem. Ik moet me nog even verdiepen in de bjjsluiter van het medicijn, want volgens mij is het best heftig spul en dat stop ik liever niet zonder nadenken in mijn baby. Maar die arme T, hij huilde waarschijnlijk gewoon zoveel omdat hij zich echt ontzettend beroerd voelde. ;(

Zoë fijn dat je even een goed gesprek met je man hebt kunnen voeren. Hopelijk heb je snel wat betere nachten. :*
pi_147180778
Hier ook enorme zuigbehoefte. Na uren met m'n pink toch een speen gepakt. Werkt prima. En gaat niks mis met BV wat dat betreft.

En ik lees Elin ook voor :@ dan slaapt ze ook snel.
  maandag 1 december 2014 @ 12:58:54 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_147180780
Ah Nikki, wat sneu! En ze kunnen het ons ook nog niet vertellen he -O-

Wb lachfoto, daar wordt aan gewerkt. Nu is mevrouwtje weer even knorrig :P

Razz, de koorts is (op dit moment) weg. En agluh O+
disclaimer
pi_147180817
Nikki ;( wat zielig ;(
  maandag 1 december 2014 @ 13:05:55 #67
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147180961
Ach wat zielig zeg Nikki ;( Heel veel beterschap voor hem!

Krijgerrtje, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen, had ik bij de eerste ook. Ook dat jezelf niet meer zo leuk vinden, beetje alsof je je identiteit kwijt bent ofzo, vond ik. Over een paar weken is alles helemaal anders! Heb je al meerdere speentjes geprobeerd? Hier pakte ze bijvoorbeeld alleen Bibi (super handig met die recall }:|) en Avent lukt nu ook. Difrax weigert ze en HEMA valt uit haar mond :')
Wat is Soesuus al groot! :o knap meisje hoor!
pi_147181151
Jullie hebben gelijk idd, als bv goed loopt maakt het niet meer uit :)
Maar dat wist ik niet (meer) bij Krijger :)
En idd verschillende soorten spenen geprobeerd?
Oh en wij moesten ook eerst ff oefenen met de speen :)

Beterschap Nikki!

Hier zo het eerste prikje. Ben benieuwd hoeveel last Js ervan heeft :)
  maandag 1 december 2014 @ 13:16:26 #69
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_147181227
Baby die doodmoe is maar NIET wil slapen -O- Verdenk hem van in zijn sprongetje zitten. Gisteravond deed ie ook al moeilijk en dat doe hij nooit. En alle entertainment is ook niet goed.

Beterschap voor T. Arm ventje.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_147181250
Nikki :*
Niet jezelf iets verwijten he!!
pi_147181321
Och wat zielig voor T Nikki :* Beterschap!

Ik herken je gevoel wel hoor krijgerrrtje. Maar het wordt echt beter! Niet dat je daar veel aan hebt nu... Maar even met je ogen knipperen en je bent ineens 6 maanden verder ofzo.

JM, welke app is dat?
Tralalalaaa
pi_147181404
beterschap NIKKI!
Hoop dat de salbutamol (ventolin) snel aanslaat bij m, want benauwd zijn is kut!

saar heeft hier nu toch wel een duidelijke liefde voor nijntje O+ dr rammelaar is the bomb!

en ze is vandaag alweer 4 maanden :X
S. 2014
J. 2016
pi_147181421
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 13:19 schreef Take_A_Picture het volgende:
Och wat zielig voor T Nikki :* Beterschap!

Ik herken je gevoel wel hoor krijgerrrtje. Maar het wordt echt beter! Niet dat je daar veel aan hebt nu... Maar even met je ogen knipperen en je bent ineens 6 maanden verder ofzo.

JM, welke app is dat?
de groeigids vh cb

(sorry jm, ik herken m toevallig)
S. 2014
J. 2016
pi_147181439
Hier wordt momenteel Woezel natgekleft }:|
Of anders het witte labeltje van welk knuffeltje/dingetje dan ook, labeltjes zijn een hit!
pi_147181892
Ik heb overigens de "samen voeden" app. Werkt tot nu toe prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')