daarom. Ze zal het wel overlevenquote:Op zondag 30 november 2014 21:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ze heeft toch hete armen blijkbaar want die gooit ze altijd overboord toch?
quote:Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef Roomsnoes het volgende:
Fazz, ik zal binnenkort een mini tutorial maken van het vest! Verwacht niet teveel hoor, zooi naaiwonder ben ik ook weer niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik las het ja. Toch fijn dat wij net buiten het gebied zaten! Was het wel leuk?quote:Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef Dyre het volgende:
NIKKI![]()
DaD, wat leuk he die reacties als je met een draagdoek rondloopt. Ik zou ook supertrots zijn!
Wij zijn vandaag voor het eerst weer een keertje naar de bios geweest. Nichtje is komen oppassen, krijgen we na een uurtje een sms: 'euhm...de stroom is uitgevallen'![]()
Blijkt net nu, deze avond, ineens onze hele wijk zonder stroom te zitten. Heeft maar net iets langer dan een uur geduurd, maar toch vervelend als je dan voor het eerst komt oppassen en met een babietje zit en geen licht, tv, warm water, of magnetron hebt.
Maar ze hebben het super gedaan met z'n tweetjes, toen we thuis kwamen had ze wat kaarsjes aangestoken en lagen ze lekker op de bank met een dekentje
Ik vind het nog steeds wel moeilijk hoor. Ik kan hem wel veel beter lezen en hij maakt steeds meer contactquote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Het is niet te geloven hoe hard het gaat! Vanuit hem is het een constante ontwikkeling in groei, eten, wat hij kan en hoe hij reageert. Vandaag bijvoorbeeld echt een vol half uur dat hij enorm aan het lachen was omdat ik zijn wangetjes en neus aan het kietelen was; daar smelt ik echt van.
Maar ook aan onze kant gaat het snel. Zeker mijn vriendin wordt behoorlijk goed in het inschatten van wat hij nodig heeft, en in het algemeen lijkt de zorg behoorlijk soepel te gaan. Ik heb zelf nog heel veel moeite met slapen + werken, maar dat komt ook wel weer. Die stress van de eerste twee weken is erg gelukkig grotendeels uit, al komt die bij vlagen wel eventjes terug ("Oh nee, de opvang voor volgend jaar regelen". "En als we gaan verhuizen, ziet hij opa en oma nog wel vaak genoeg?"), maar juist omdat het zo goed gaat relativeert het ook weer makkelijker.
okequote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef Burdie het volgende:
LT natuurlijk mag je wasabi met bvje mag bijna alles weer
.
Ik zou pas dingen laten staan als je het idee hebt/krijgt dat je baby er last van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |