abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 november 2014 @ 20:40:52 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_147160375
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

disclaimer
  zondag 30 november 2014 @ 20:54:03 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147160964
LT natuurlijk mag je wasabi met bv :D je mag bijna alles weer O+.
Ik zou pas dingen laten staan als je het idee hebt/krijgt dat je baby er last van heeft.
KuikenGuppy
pi_147160977
Ooooh jullie gaan veel te snel, ik hou het niet bij :+ :')

Die winterslaap zakken zijn echt naar om aan te doen ja SQ :( Blijven duwen met die arm en goed tellen of je alle vingers hebt of dat er nog wat zijn blijven hangen :')

Nikki, hopelijk zijn ze snel weer hun vrolijke zelf :*

Hoe lang duurt dat tandenleed? Is nu al avond 3 met een overstuur kind }:| Overdag gaat prima maar zodra hij ligt te slapen begint de ellende, ik weet dan ook echt niet wat ik er nu aan kan/moet doen (anders dan dentinox/zetpil)
pi_147161011
zo goed en kwaad als t gaat mouwtje opstropen en dan frotten!

kruidnoten is duivelssnoep.... ik ben misselijk :')
S. 2014
J. 2016
pi_147161039
Het bedje een beetje omhoog aan de hoofdzijde zodat er minder druk op z'n hoofd is?
  zondag 30 november 2014 @ 20:57:27 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_147161122
Ik heb ze er maar af geritst :')
disclaimer
pi_147161348
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb ze er maar af geritst :')
Ze heeft toch hete armen blijkbaar want die gooit ze altijd overboord toch?

:+
Kwak
  zondag 30 november 2014 @ 21:03:48 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_147161427
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 21:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ze heeft toch hete armen blijkbaar want die gooit ze altijd overboord toch?

:+
daarom. Ze zal het wel overleven :+
Ding toch maar tevoorschijn gehaald omdat ze alleen maar bij me wil liggen, maar onder mijn deken is het bijna 40 graden :') nu kan ze er bovenop liggen.
disclaimer
pi_147162248
Naderhand aanritsen kan ook. Heb je alleen de mouw en niet dat hele lange geval. Blijft frotten though.

Fazz, ik zal binnenkort een mini tutorial maken van het vest! Verwacht niet teveel hoor, zooi naaiwonder ben ik ook weer niet :D
pi_147163069
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 21:19 schreef Roomsnoes het volgende:

Fazz, ik zal binnenkort een mini tutorial maken van het vest! Verwacht niet teveel hoor, zooi naaiwonder ben ik ook weer niet :D
:* dankje! Heb al 2 fleece jasjes klaar liggen om te gaan verknippen :7

Bedje omhoog kende ik nog niet Spees, thx!
pi_147163146
Winterslaapzakken zijn gewoon heel ruk aan te trekken, zeker bij zo'n mini als de jouwe SQ. Ik kan de armpjes er nu aardig in frotten, maar met een mini is dat echt lastig.

Fazz, tandenleed kan best een tijdje duren. De pijn wordt volgens mij pas echt minder als een tandje door is, want dan is de druk eraf.

Mijn middag verjaardag en theater was leuk. L heeft met Kikker geknuffeld na afloop van de voorstelling dus haar dag kon niet meer stuk. :)

Kijk nou wat S de hele dag door zegt. En dan vooral half huilend als ik meer dan 10 centimeter bij hem vandaan ben. :') O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147163340
Ahw Nikki O+ en ;(
Kwak
pi_147163965
De mouwen van I's winterslaapzak zijn veel te lang, dus als ie dan zijn armen beweegt flappen die mouwen helemaal mee. Heel schattig. :@.

Wij zijn vanmiddag de stad in geweest met I in de draagdoek (bij mijn vriend). Het was zo leuk! O+. (Ik hoorde in een winkel een vrouw zeggen: 'Oh, kijk die minibaby bij hem in de doek! Ik smeeeeelt!' Toen was ik heel trots. :+.)
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147164015
Meh. Onze Luc de Vos is dood ;( manlief was vooral groot fan. nu concertje van de beste man en z'n band kijken.

mini was vandaag goed in d'r hum, we hebben ook gezellig met z'n vieren gezwommen in het zwembad (eerste keer voor mini!) nadat maxi naast m'n bed stond in een zwemluier en zei, 'ik ga zwemmen, mama!' :')
Tweede tandje lijkt nu goed door, denk dat dat idd scheelt!
Tralalalaaa
pi_147164972
NIKKI O+ O+

DaD, wat leuk he die reacties als je met een draagdoek rondloopt. Ik zou ook supertrots zijn!

Wij zijn vandaag voor het eerst weer een keertje naar de bios geweest. Nichtje is komen oppassen, krijgen we na een uurtje een sms: 'euhm...de stroom is uitgevallen' :?

Blijkt net nu, deze avond, ineens onze hele wijk zonder stroom te zitten. Heeft maar net iets langer dan een uur geduurd, maar toch vervelend als je dan voor het eerst komt oppassen en met een babietje zit en geen licht, tv, warm water, of magnetron hebt.
Maar ze hebben het super gedaan met z'n tweetjes, toen we thuis kwamen had ze wat kaarsjes aangestoken en lagen ze lekker op de bank met een dekentje :D
  zondag 30 november 2014 @ 22:12:27 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_147165230
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:08 schreef Dyre het volgende:
NIKKI O+ O+

DaD, wat leuk he die reacties als je met een draagdoek rondloopt. Ik zou ook supertrots zijn!

Wij zijn vandaag voor het eerst weer een keertje naar de bios geweest. Nichtje is komen oppassen, krijgen we na een uurtje een sms: 'euhm...de stroom is uitgevallen' :?

Blijkt net nu, deze avond, ineens onze hele wijk zonder stroom te zitten. Heeft maar net iets langer dan een uur geduurd, maar toch vervelend als je dan voor het eerst komt oppassen en met een babietje zit en geen licht, tv, warm water, of magnetron hebt.
Maar ze hebben het super gedaan met z'n tweetjes, toen we thuis kwamen had ze wat kaarsjes aangestoken en lagen ze lekker op de bank met een dekentje :D
ik las het ja. Toch fijn dat wij net buiten het gebied zaten! Was het wel leuk?

Nikki O+

DaD O+
disclaimer
pi_147165886
Dyre wat fijn dat het oppassen ondanks de stroomuitval goed is gegaan. :)

En nu duik ik mijn bed in. S heeft van zijn laatste fles om 19:00 uur maar 20ml gedronken van de normaal 180/6. Het zou me niet verbazen als hij straks nog wakker wordt, al hoop ik dat hij gewoon zo vol zat van de bruine boontjes die hij heeft gegeten dat hij geen melk meer nodig heeft komende nacht.
pi_147167126
Even geleden dat ik hier heb gepost, maar toen het werk weer begon werd het allemaal wat druk hier in huis. Allereerst een kleine update mbt tot onze Casper; Hij is nu na 5 weken ruim 5100 gram en bijna 60 centimeter, en het is een ontzettend vrolijk mannetje. Hij slaapt over het algemeen redelijk in de nacht, al gooien de regeldagen nogal eens roet in het eten ;) Ik had eerlijk nooit gedacht dat ik zoveel gevoelens kon hebben voor ons kleine mannetje.

Maar wat ik eigenlijk kwam zeggen is: Bedankt. Want in de eerste week dat Casper thuis was, was ik eigenlijk nogal een wrak; ik had werkelijk geen idee wat er op ons af kwam, was nog super emotioneel van de bevalling en wilde mij tegenover mijn vriendin groot houden.

Hier jullie verhalen zien, en alle adviezen lezen heeft echt geholpen om die eerste weken door te komen. Dus ondanks dat ik hier niet zo veel meer post; echt bedankt!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_147167513
Wat een lieve post Cheiron! O+ fijn dat je je wat zekerder voelt. Onze babies zijn even oud. Hard gaat het he? En toch zijn ze nog zo klein...
Kwak
pi_147167853
Het is niet te geloven hoe hard het gaat! Vanuit hem is het een constante ontwikkeling in groei, eten, wat hij kan en hoe hij reageert. Vandaag bijvoorbeeld echt een vol half uur dat hij enorm aan het lachen was omdat ik zijn wangetjes en neus aan het kietelen was; daar smelt ik echt van.

Maar ook aan onze kant gaat het snel. Zeker mijn vriendin wordt behoorlijk goed in het inschatten van wat hij nodig heeft, en in het algemeen lijkt de zorg behoorlijk soepel te gaan. Ik heb zelf nog heel veel moeite met slapen + werken, maar dat komt ook wel weer. Die stress van de eerste twee weken is erg gelukkig grotendeels uit, al komt die bij vlagen wel eventjes terug ("Oh nee, de opvang voor volgend jaar regelen". "En als we gaan verhuizen, ziet hij opa en oma nog wel vaak genoeg?"), maar juist omdat het zo goed gaat relativeert het ook weer makkelijker.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_147168743
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef Cheiron het volgende:
Het is niet te geloven hoe hard het gaat! Vanuit hem is het een constante ontwikkeling in groei, eten, wat hij kan en hoe hij reageert. Vandaag bijvoorbeeld echt een vol half uur dat hij enorm aan het lachen was omdat ik zijn wangetjes en neus aan het kietelen was; daar smelt ik echt van.

Maar ook aan onze kant gaat het snel. Zeker mijn vriendin wordt behoorlijk goed in het inschatten van wat hij nodig heeft, en in het algemeen lijkt de zorg behoorlijk soepel te gaan. Ik heb zelf nog heel veel moeite met slapen + werken, maar dat komt ook wel weer. Die stress van de eerste twee weken is erg gelukkig grotendeels uit, al komt die bij vlagen wel eventjes terug ("Oh nee, de opvang voor volgend jaar regelen". "En als we gaan verhuizen, ziet hij opa en oma nog wel vaak genoeg?"), maar juist omdat het zo goed gaat relativeert het ook weer makkelijker.
Ik vind het nog steeds wel moeilijk hoor. Ik kan hem wel veel beter lezen en hij maakt steeds meer contact :Y maar hii vraagt erg veel van ons de afgelopen week vooral. Gelukkig heb ik heel veel aan mijn vriend.

En ik durf t nu wel te zeggen want ik hoor hem al een beetje wakker worden, maar liefje ligt al sinds half negen in bed te slapen. Eerst een half uurtje op papa en daarna in bed. Hij werd wakker toen we m erin stopten maar is zomaar weer in slaap gevallen. O+

Als hij zo wakker wordt ga ik voeden en dan naar bed.
Kwak
pi_147172219
Mijn dag- en nachtritme is al 2 weken helemaal naar de klote :')

En aan L ligt het echt niet, die ligt al vanaf 9 uur lekker te slapen O+

Cheiron, wat een fijn bericht! Goed om te lezen dat het zo goed gaat allemaal.

Kwak, klinkt fijn zo'n avond! Nog goed gegaan met voeden en zelf slapen?
pi_147173186
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef Burdie het volgende:
LT natuurlijk mag je wasabi met bv :D je mag bijna alles weer O+.
Ik zou pas dingen laten staan als je het idee hebt/krijgt dat je baby er last van heeft.
oke :D ik dacht misschien is dat te heet.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_147173188
Bedankt sq!
pi_147173259
Cheiron :* goed om te lezen. Je klinkt echt heerlijk gelukkig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')