abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147155602

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147155662
Weissman _O_
pi_147155716
Dat blokjesoverhemd drager was zeker X.
pi_147158049
Voel me nog steeds niet slaperig. Dan maar netflixen.
pi_147158195
Waarom hebben al die Amerikaanse vrouwen in series altijd een vaste gynaecoloog? Is dat echt een iets in Amerika of komt het alleen voor in series? Vraag ik mij serieus af.

Of hebben jullie ook allemaal een vaste gynaecoloog die jullie regelmatig bezoeken?
pi_147158325
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef Landysh het volgende:
Waarom hebben al die Amerikaanse vrouwen in series altijd een vaste gynaecoloog? Is dat echt een iets in Amerika of komt het alleen voor in series? Vraag ik mij serieus af.

Of hebben jullie ook allemaal een vaste gynaecoloog die jullie regelmatig bezoeken?
Nee ik heb geeneens een gynaecoloog.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_147158366
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Same here.
pi_147158378
quote:

[..]

Is logisch. Of laat jij je inwendig onderzoeken?
pi_147158429
quote:
1s.gif Op zondag 30 november 2014 19:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Is logisch. Of laat jij je inwendig onderzoeken?
Nee.
pi_147158439
quote:

[..]

Ik ook niet en niemand die ik ken (of ze vertellen het mij niet).

Een keer ging carry in king and queens zelfs de populaire gynaecoloog van haar vriendin proberen af te pakken enzo. like whut

En net hoor ik het weer in drop dead diva.
pi_147158471
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:47 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik ook niet en niemand die ik ken (of ze vertellen het mij niet).

Een keer ging carry in king and queens zelfs de populaire gynaecoloog van haar vriendin proberen af te pakken enzo. like whut

En net hoor ik het weer in drop dead diva.
drop dead diva O+
Stacey :{w
pi_147158566
Stacey.

Zij gaat blijkbaar ook naar de gyna.

Seriously wat doen die vrouwen met hun doos dat ze het zo vaak moeten laten controleren.

Oh en wordt stacey later een bitch of mag je haar niet omdat ze een leeghoofd is? Ik ben net begonnen met de serie.
  zondag 30 november 2014 @ 19:50:22 #13
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147158580
quote:

[..]

nope ik ook niet, Zargon misschien?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_147158596
quote:
17s.gif Op zondag 30 november 2014 19:50 schreef Landysh het volgende:
Stacey.

Zij gaat blijkbaar ook naar de gyna.

Seriously wat doen die vrouwen met hun doos dat ze het zo vaak moeten laten controleren.

Oh en wordt stacey later een bitch of mag je haar niet omdat ze een leeghoofd is? Ik ben net begonnen met de serie.
Oh je zal ongetwijfeld dezelfde mening ontwikkelen. Komt goed.
pi_147158602

Bolu. O+. Deze mensen leven die leef.
  zondag 30 november 2014 @ 19:52:45 #16
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_147158684
quote:
Tips voor de eerste afspraak!
Bang of gespannen zijn voor een inwendig onderzoek is heel normaal. Het is slim om dit bij het maken van de afspraak door te geven en ook te bespreken met je gynaecoloog. En natuurlijk zijn er verschillende tips om het inwendige onderzoek prettiger te laten verlopen!

Als je wilt dat een vrouw het onderzoek doet, omdat je je daar prettiger bij voelt, kun je dat bij het maken van de afspraak al aangeven.
Als je moeder of een vriendin goede ervaringen heeft met een gynaecoloog, kun je een afspraak met hem of haar maken. Dat geeft al wat meer rust.
Maak de afspraak op een dag dat je niet ongesteld bent! Voor de gynaecoloog maakt het niet veel uit, maar voor jou waarschijnlijk wel.
Naast vragen over jouw algemene gezondheid zal de arts je ook vragen stellen of je menstruatie en afscheiding. Je kunt die vragen eventueel vast voorbereiden. Vul dit eventueel aan met een lijstje van jouw specifieke klachten.
Hoe beter jij jouw onderlichaam kunt ontspannen, hoe minder je het onderzoek zult voelen. Je ontspant jouw onderlichaam via de bekkenbodemspieren. Lees hier vast wat over en oefen eens een keertje.
Ga vlak voor het onderzoek altijd eerst nog even plassen. Een lege blaas maakt het onderzoek een stuk comfortabeler.
Tijdens het onderzoek moet je al jouw onderkleding uittrekken. Als je wilt kun je daar rekening mee houden, door bijvoorbeeld een rok te dragen. Dan hoef je enkel je panty of maillot en je ondergoed uit te doen.
Luister vlak voor het onderzoek wat muziek, lees een boek of doe iets anders waar je rustig van wordt. Dat helpt je ontspannen!
Als je je ongemakkelijk voelt bij koude voeten, is het slim om je sokken aan te houden!
Vraag om een voorverwarmde 'eendenbek', dat voelt een stuk prettiger dan zo'n ijskoud geval!
Tijdens het onderzoek zelf kun je de arts op elk moment vragen te even te stoppen. Vervolgens kun je uitleggen waarom je hebt gevraagd te stoppen. De arts kan dan uitleggen wat er gebeurt.
Het kan zijn dat je na het onderzoek last hebt van wat bloedverlies, houd daar rekening mee bij het kiezen van je ondergoed!
Trakteer jezelf na het onderzoek op een lekkere chocolade muffin of nieuwe oorbellen! Dat heb je wel verdiend!
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_147158694
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Oh je zal ongetwijfeld dezelfde mening ontwikkelen. Komt goed.
Wanneer kom ik erachter? Ben echt benieuwd nu.
pi_147158722
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:52 schreef Montelly het volgende:

[..]

Wauw die laatste zin. Ik kotste.
pi_147158763
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:53 schreef Landysh het volgende:

[..]

Wanneer kom ik erachter? Ben echt benieuwd nu.
Nja kijk zij is een leeghoofd en ik irriteerde me altijd aan haar domme opmerkingen, maar in seizoen drie(volgens mij) gaat ze echt gare dingen doen. Die kop van haar en die opmerkingen :|W
pi_147158802
Sowieso langs de gyno wanneer je 30 bent/wordt, no?
pi_147158857
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Nja kijk zij is een leeghoofd en ik irriteerde me altijd aan haar domme opmerkingen, maar in seizoen drie(volgens mij) gaat ze echt gare dingen doen. Die kop van haar en die opmerkingen :|W
Ik erger mij soms ook aan haar, maar ik dacht dadelijk gaat ze echt iets vuigs doen. Grayson daten of zo.
pi_147158879
Wie van jullie heeft er tinder?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_147158923
quote:
3s.gif Op zondag 30 november 2014 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie van jullie heeft er tinder?
Ik had het ooit omdat sylvesterrr zei dat hij dacht een vriendin van mij te hebben gezien daar. Meteen tinder aangemaakt en doorzocht maar niks kunnen vinden jammerrr. Daarna verwijderd.
  zondag 30 november 2014 @ 19:59:41 #24
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_147158931
Leuke film nu rtl5
pi_147158944
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 19:57 schreef Landysh het volgende:

[..]

Ik erger mij soms ook aan haar, maar ik dacht dadelijk gaat ze echt iets vuigs doen. Grayson daten of zo.
LAAT MIJ AUB NIET BEGINNEN. Ga kijken. :6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')