Ja. Die mensen hebben er dan ook de mogelijkheden niet voorquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:15 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik vaak zo leuk vind, zijn die backpackers die zo'n mening als TS hebben over mensen die niet reizen, en dan in Peru de lokale bevolking van een of ander kutdorp zo authentiek en out of the box vinden, terwijl ook die mensen geen dag van hun leven hebben kunnen reizen. Dat mag dan weer wel.
Dubbele standaarden.
Zolang er hier zo onprettig gegeneraliseerd wordt, doe ik er aan mee ja.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Die mensen hebben er dan ook de mogelijkheden niet voorga je dat serieus met elkaar vergelijken?
![]()
Het gaat ook niet zo zeer om de mogelijkheid te hebben om te reizen. Het is ook de wil. En de totale desinteresse, afkeur tegen nieuwe dingen willen ontdekken. Ik denk dat TS dat erger vindt dan de mensen in Nederland die het niet kunnen omdat ze er geen geld voor hebben.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zolang er hier zo onprettig gegeneraliseerd wordt, doe ik er aan mee ja.
Het gaat toch over mensen? Zijn Peruanen geen mensen dan?
Oh hahahah ik ben een autistisch kneusje en ik kan inhoudelijk niet op een onderwerp reageren dus ik ga spelfouten verbeteren hahahquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:28 schreef JedimindhaX het volgende:
Reizen verbetert je blijkbaar niet genoeg om goed Nederlands te kunnen
Eerder dat ik niet snel iets serieus genoeg neem om er inhoudelijk op in te gaanquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hahahah ik ben een autistisch kneusje en ik kan inhoudelijk niet op een onderwerp reageren dus ik ga spelfouten verbeteren hahah
Walgelijk inderdaad... en in zo'n authentiek Peruaans regenwouddorp vervolgens via hun smartphone allemaal foto's op facebook zetten...quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:15 schreef Marsenal het volgende:
Wat ik vaak zo leuk vind, zijn die backpackers die zo'n mening als TS hebben over mensen die niet reizen, en dan in Peru de lokale bevolking van een of ander kutdorp zo authentiek en out of the box vinden, terwijl ook die mensen geen dag van hun leven hebben kunnen reizen. Dat mag dan weer wel.
Dubbele standaarden.
Ja want zo is elke backpacker.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Walgelijk inderdaad... en in zo'n authentiek Peruaans regenwouddorp vervolgens via hun smartphone allemaal foto's op facebook zetten...
Haha, dit is wel ironisch hoor... Godverdomme zegquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh hahahah ik ben een autistisch kneusje en ik kan inhoudelijk niet op een onderwerp reageren dus ik ga spelfouten verbeteren hahah
Haha, grappig man!quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:36 schreef the-eye het volgende:
Ik heb welééns een tijdje gebruik gemaakt van het o.v. in Rotterdam (hoe exotisch wil je het hebben?) ik had nou niet het idee dat ik daar een beter mens van werd.
Dan nogquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neem mij in KLB met een korreltje mijntje zout.
Ik dus ook niet... integendeel.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nogik begrijp de haat op foto's plaatsen niet zo
Behalve als het echt overdreven wordt natuurlijk, maar als het gewoon mooie foto's zijn waarin je niet het ' kijk mij in een onbekend land zijn' stigma probeert uit te stralen vind ik er niet veel mis mee.
Ja want spelfouten zijn hetzelfde als grammaticale fouten.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, dit is wel ironisch hoor... Godverdomme zeg
Terwijl je na afloop even een bakje patat ophaalt? Héérlijk inderdaad!quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat ik echt lekker vind...
... met dit weer door de prachtige bossen, weilanden en heides van Brabant wandelen...
Nog goedkoop ook.
Dat hebben we hier niet, 'patat'. Wel friet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Terwijl je na afloop even een bakje patat ophaalt? Héérlijk inderdaad!
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want spelfouten zijn hetzelfde als grammaticale fouten.
Teringhou je mond alsjeblieft want je wordt met de post dommer.
Hahahaha, zo grappigquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want spelfouten zijn hetzelfde als grammaticale fouten.
Teringhou je mond alsjeblieft want je wordt met de post dommer.
Om het nog even af te maken, haha.quote:Op maandag 1 december 2014 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je zou maar goed Nederlands schrijven als je op hbo zit, the horror
Wel deels mee eens jaquote:Op dinsdag 2 december 2014 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet... integendeel.
Gaat mij meer om die 'zelfontwikkelings'reizigers die op kosten van pa/ma en de overheid gaan reizen om vervolgens in KLB domme topics te openen.
Ik ben dan ook autistisch.quote:Op dinsdag 2 december 2014 15:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een tering autistische uitspraak zeg
Totaal niet te merken inderdaad.quote:
Shit man, Ik voel me echt kut nu ik weet dat ik jou er niet mee heb kunnen behagen. Je stelt jezelf een doel en als dan blijkt dat je dat niet weet te halen.. dan stort eigenlijk heel je wereld inquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 18:28 schreef JedimindhaX het volgende:
Reizen verbetert je blijkbaar niet genoeg om goed Nederlands te kunnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |