SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Er komt een IF 5* skiller uit de Serie A aan jongens.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
wie wie wiequote:Op zondag 30 november 2014 16:13 schreef Tim86 het volgende:
Er komt een IF 5* skiller uit de Serie A aan jongens.![]()
Matias Fernandez (2 goals). Double link met Cuadrado ookquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Fernandezquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Toch de matuidi's maar weer de deur uit dan![]()
EA
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF CastaignosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
19k op PS4 en 27k op die andere console gvd @!#@#quote:Op zondag 30 november 2014 16:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de bronze prijzen al een tijd niet meer gevolgd.. en hoeveel is die IF O'Connor waard?![]()
![]()
huuuuuuuu IF ClichyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
durpquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SIF Menez wellicht. 2 goals incl penalty als spits. Moet nog wel wat bij uiteraard als hij die SIF wil krijgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 30 november 2014 16:33 schreef Tim86 het volgende:
SIF Menez wellicht. 2 goals incl penalty als spits. Moet nog wel wat bij uiteraard als hij die SIF wil krijgen.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ga je het 1 miljardste toernooi spelen vanavond op stars? 2mill guaranteedquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ze wisselen hem nuquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee ik ben uit gestarstquote:Op zondag 30 november 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga je het 1 miljardste toernooi spelen vanavond op stars? 2mill guaranteedRaak alleen maar gefrustreerd van die BS daar en met tentamens nu is dat sowieso niet zo handig
Ach Tevez kreeg ook een SIF voor 2 goalsquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
goal en penalty zou wel heel karig zijnquote:Op zondag 30 november 2014 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik ben uit gestarstRaak alleen maar gefrustreerd van die BS daar en met tentamens nu is dat sowieso niet zo handig
[..]
Ach Tevez kreeg ook een SIF voor 2 goalsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuke wedstrijd?quote:Op zondag 30 november 2014 16:56 schreef rolls-reus het volgende:
Gewonnen van kiid in de gold cup1-2.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste helft was hij veel beter, tweede helft was ik beter. Was leuker dan het gemiddelde potje dat ik normaal speel, er werd vooral veel meer overgespeeldquote:![]()
![]()
Maar hij had niet door dat hij tegen jou speelde of wel? Anders had hij hier wel gepostquote:Op zondag 30 november 2014 17:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Eerste helft was hij veel beter, tweede helft was ik beter. Was leuker dan het gemiddelde potje dat ik normaal speel, er werd vooral veel meer overgespeeld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
fuck youquote:Op zondag 30 november 2014 16:56 schreef rolls-reus het volgende:
Gewonnen van kiid in de gold cup1-2.
![]()
bohhh Mirallasmooie goal
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bohhhhhhhhhhhh golaso
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speel je toernooien met zulke buyins?quote:Op zondag 30 november 2014 16:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga je het 1 miljardste toernooi spelen vanavond op stars? 2mill guaranteed
PSN: DePresident_![]()
Ik wist het wel hoor. Hij had verdiend gewonnen, de magie van mijn team is er wel een beetje vanaf dus heb al een paar dagen niet meer gespeeld en door dat kut EA zou de verkoop van mijn team mij velen tonnen verlies betekenenquote:Op zondag 30 november 2014 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij had niet door dat hij tegen jou speelde of wel? Anders had hij hier wel gepost![]()
![]()
ben al zo goed als gestopt maar nu nog heel af en toe als er een leuk toernooi is ja. vroeger welquote:Op zondag 30 november 2014 17:15 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Speel je toernooien met zulke buyins?
Ebolaquote:Op zondag 30 november 2014 17:18 schreef dolf1010 het volgende:
Krijg je iets als je die TOTW uitdagingen doet?
Nee, gekheid op een stokje. Je ontvangt wat coins afhankelijk van de moeilijkheidsgraad, maar nauwelijks de moeite. Kan mij niet herinneren dat ooit gedaan te hebben![]()
Ja, eaidsquote:Op zondag 30 november 2014 17:18 schreef dolf1010 het volgende:
Krijg je iets als je die TOTW uitdagingen doet?![]()
![]()
200 tot 1000 coins bonus afhankelijk van moeilijkheidsgraad ja. Maar in offline wedstrijden krijg je zoveel (langdurige) blessures dat het totaal niet rendabel is. Die paar potjes tegen TOTW hebben me 30 wedstrijden aan blessures gekost geloof ikquote:Op zondag 30 november 2014 17:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ebola
Nee, gekheid op een stokje. Je ontvangt wat coins afhankelijk van de moeilijkheidsgraad, maar nauwelijks de moeite. Kan mij niet herinneren dat ooit gedaan te hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tottenham
Door dat pleuris Ajax weer keiharde doekoes verloren. Wil ik een keer dat ze winnen en geven ze het weer weg![]()
![]()
Op ajax weddenquote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Kiid het volgende:
Tottenham
Door dat pleuris Ajax weer keiharde doekoes verloren. Wil ik een keer dat ze winnen en geven ze het weer weg![]()
![]()
Dat ook inderdaad. Maar ik heb absoluut geen behoefte om offline te spelen dus die challenges skip ik lekkerquote:Op zondag 30 november 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
200 tot 1000 coins bonus afhankelijk van moeilijkheidsgraad ja. Maar in offline wedstrijden krijg je zoveel (langdurige) blessures dat het totaal niet rendabel is. Die paar potjes tegen TOTW hebben me 30 wedstrijden aan blessures gekost geloof ik![]()
IF Knoche. Weer een Wolfsburg IFAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Geen ideequote:Op zondag 30 november 2014 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij had niet door dat hij tegen jou speelde of wel? Anders had hij hier wel gepost
Kiid? Had je het door?![]()
![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 17:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wist het wel hoor. Hij had verdiend gewonnen, de magie van mijn team is er wel een beetje vanaf dus heb al een paar dagen niet meer gespeeld en door dat kut EA zou de verkoop van mijn team mij velen tonnen verlies betekenenquote:Op zondag 30 november 2014 17:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen idee
Kiid? Had je het door?![]()
Komen leuke acties uit inderdaadquote:Op zondag 30 november 2014 17:30 schreef Kiid het volgende:
Die Cane? lijkt mij wel een prima spelertje(Kane)
![]()
Dortmund
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Morgenquote:Op zondag 30 november 2014 17:53 schreef rolls-reus het volgende:
If Baines en If Chiellini vanavond of morgen pas kopen?![]()
![]()
Het zal toch niet weer allemaal zo hard kelderen denkmensen zullen nu toch wel eens klaar zijn met die packs kopen
#FreeTrapz![]()
Het keldert niet alleen zodat mensen packs kunnen/willen komen, maar het keldert ook omdat mensen geen spelers kopen door de anticipatie dat ze goedkoper worden.quote:Op zondag 30 november 2014 17:55 schreef FCsuarez het volgende:
Het zal toch niet weer allemaal zo hard kelderen denkmensen zullen nu toch wel eens klaar zijn met die packs kopen
![]()
+ panic sellenquote:Op zondag 30 november 2014 17:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het keldert niet alleen zodat mensen packs kunnen/willen komen, maar het keldert ook omdat mensen geen spelers kopen door de anticipatie dat ze goedkoper worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt toch zou het voor mij persoonlijk lekker zijn als EA eens even gaat stoppen met deze ongein de komende 2 wekenquote:Op zondag 30 november 2014 17:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het keldert niet alleen zodat mensen packs kunnen/willen komen, maar het keldert ook omdat mensen geen spelers kopen door de anticipatie dat ze goedkoper worden.![]()
Al heb ik toch ruim 1K kunnen pakken per matuidi. lijstje voor morgen avond staat ook weer klaar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Pogba al 35k gezakt, puur door paniek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoeveel is hij nu waard?quote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
IF Pogba al 35k gezakt, puur door paniek![]()
Sif Tevez heeft er ook nogal last vanquote:Op zondag 30 november 2014 18:10 schreef Tim86 het volgende:
IF Pogba al 35k gezakt, puur door paniek
Elke dag![]()
Toen ik net keek was de laagste BIn 260k. Twee uur geleden nog 295k. Maar nu is de laagste alweer 280k, dus dan valt het nog mee.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF VidalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan een van de Feyenoorders, of iemand anders, mij even uitleggen waarom alle Feyenoorders boos zijn op PSV dat die wedstrijd steeds wordt verplaatst? Kan PSV, of de KNVB toch niets aan doen
Op VZ en Feyenoord netwerk allemaal competitievervalsing dit, PSV naar de titel helpen dat
Elke dag![]()
Enige wat ik kut vind is dat ik een kaartje heb, maar doordeweeks waarschijnlijk niet kanquote:Op zondag 30 november 2014 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan een van de Feyenoorders, of iemand anders, mij even uitleggen waarom alle Feyenoorders boos zijn op PSV dat die wedstrijd steeds wordt verplaatst? Kan PSV, of de KNVB toch niets aan doen
Op VZ en Feyenoord netwerk allemaal competitievervalsing dit, PSV naar de titel helpen dat
Ze zullen het vast wel gooien op dat Feyenoord in een goede flow zit ofzo![]()
![]()
Omdat het ook vanavond had gekund. Dan zat er ook 48 uur tussen, net zoveel als wanneer die wedstrijd niet werd uitgesteldquote:Op zondag 30 november 2014 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan een van de Feyenoorders, of iemand anders, mij even uitleggen waarom alle Feyenoorders boos zijn op PSV dat die wedstrijd steeds wordt verplaatst? Kan PSV, of de KNVB toch niets aan doen![]()
VZ en Feyenoord netwerk.. tjaquote:Op zondag 30 november 2014 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op VZ en Feyenoord netwerk allemaal competitievervalsing dit, PSV naar de titel helpen dat![]()
![]()
Huh watquote:Op zondag 30 november 2014 18:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat het ook vanavond had gekund. Dan zat er ook 48 uur tussen, net zoveel als wanneer die wedstrijd niet werd uitgesteld?
Elke dag![]()
Je zegt dat er net zoveel tijd tussen had gezeten als wanneer de wedstrijd niet werd uitgesteld? Dan heb je het dus over die wedstrijd van PSV in Portugal? Dan klopt dat toch niet. Zaten eerst 3 dagen tussenquote:Op zondag 30 november 2014 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je vraagt toch waarom? Dan kom je met zo'n achterlijke reactie, je kan toch lezen?
En als je het over het uitstellen van PSV Feyenoord hebt snap ik idd niets van je reactieDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Alsof die paar uur wat uitmaaktquote:Op zondag 30 november 2014 18:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je vraagt toch waarom? Dan kom je met zo'n achterlijke reactie, je kan toch lezen?en 48 uur is natuurlijk niet genoeg maar dat snap je zelf ook wel (hoop ik)
Die 48 uur is een absoluut minimum dat in de regels van de KNVB staat, betekent niet dat 48 uur genoeg is![]()
Zieke goal Torino
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Conclusie: het zijn gewoon een stelletje watjes die zich verstoppen achter de 48 uur regel terwijl de wedstrijd ook vooruit geschoven had kunnen worden.quote:Op zondag 30 november 2014 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zegt dat er net zoveel tijd tussen had gezeten als wanneer de wedstrijd niet werd uitgesteld? Dan heb je het dus over die wedstrijd van PSV in Portugal? Dan klopt dat toch niet. Zaten eerst 3 dagen tussen
En als je het over het uitstellen van PSV Feyenoord hebt snap ik idd niets van je reactie
Nu heb je je antwoord. Hopelijk kan je nu weer lekker slapen vanavond![]()
Alles met 2 spitsen imoquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Okeee danquote:Op zondag 30 november 2014 18:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Conclusie: het zijn gewoon een stelletje watjes die zich verstoppen achter de 48 uur regel terwijl de wedstrijd ook vooruit geschoven had kunnen worden.
Nu heb je je antwoord. Hopelijk kan je nu weer lekker slapen vanavondDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Spelen 2x een helft, lijkt mij minder vermoeiend dan 1 volle wedstrijd achter elkaar en dan nog 48 uur ertussen. Ik zie niet in waarom deze wedstrijd niet later gespeeld zou kunnen worden.quote:
Maar goed, boeit verder toch geen klote. Wedstrijd zouden we toch verliezen![]()
Que?quote:Op zondag 30 november 2014 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die fake players zouden zomaar nieuwe spelers kunnen zijn.. misschien wel Layun![]()
Er is iemand die morgen inkopen gaat doenquote:
#FreeTrapz![]()
Dafuq, ik wist helemaal niet dat er een Deense cup was op de XboxDus ik heb waarschijnlijk wel wat Denen gediscard die ik in packs kreeg. En daarom was Okore dus zo duur.
![]()
Ik sluit het niet uitquote:Op zondag 30 november 2014 18:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Er is iemand die morgen inkopen gaat doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Panic selling van oude IFs valt nog mee hou IF sanchez dus gewoon lekkerquote:
#FreeTrapz![]()
Nu wel ja. Morgen maar eens kijken wat er gebeurtquote:Op zondag 30 november 2014 18:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Panic selling van oude IFs valt nog mee hou IF sanchez dus gewoon lekker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohh we gaan dus winnenquote:Op zondag 30 november 2014 18:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Spelen 2x een helft, lijkt mij minder vermoeiend dan 1 volle wedstrijd achter elkaar en dan nog 48 uur ertussen. Ik zie niet in waarom deze wedstrijd niet later gespeeld zou kunnen worden.
Maar goed, boeit verder toch geen klote. Wedstrijd zouden we toch verliezen![]()
![]()
Haha toch tegen het TOTW gespeeld?quote:Op zondag 30 november 2014 18:59 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben er weer helemaal klaar mee voor vandaag, nog nooit zo veel EAids gezien![]()
![]()
![]()
Nou dat had ik gisteravond dus ook. In het Rat Verleghstadionquote:Op zondag 30 november 2014 18:59 schreef dolf1010 het volgende:
Ik ben er weer helemaal klaar mee voor vandaag, nog nooit zo veel EAids gezien![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Centjes verdiend met Utrech, maar zo dik ros had ik ook niet verwachtquote:Op zondag 30 november 2014 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou dat had ik gisteravond dus ook. In het Rat Verleghstadion.
#FreeTrapz![]()
Ik vreesde al het ergste. En dat werd nog eens overtroffen ookquote:Op zondag 30 november 2014 19:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Centjes verdiend met Utrech, maar zo dik ros had ik ook niet verwacht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 19:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou dat had ik gisteravond dus ook. In het Rat Verleghstadion![]()
![]()
Nee Stick of Truth afleveringquote:Op zondag 30 november 2014 19:07 schreef Freire het volgende:
Game of Thrones aflevering van south park
Elke dag![]()
Leren pakje en een zweepquote:Op zondag 30 november 2014 19:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die zou mij in de houtgreep nemen denk ik.![]()
Haha slim om je naam daar neer te zettenquote:
Elke dag![]()
Sinnie1 zegt niet heel veel toch.quote:Op zondag 30 november 2014 19:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha slim om je naam daar neer te zettenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op zondag 30 november 2014 19:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sinnie1 zegt niet heel veel toch.dacht dat je in het midden zat omdat die vrouw daarheen kijkt
Elke dag![]()
Ik ben 020mikequote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het verkeerd begrependacht dat je in het midden zat omdat die vrouw daarheen kijkt
![]()
![]()
Nee dat is reemiquote:Op zondag 30 november 2014 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het verkeerd begrependacht dat je in het midden zat omdat die vrouw daarheen kijkt
#FreeTrapz![]()
Alles op roodquote:Op zondag 30 november 2014 19:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Even het donatiegeld aan het vergokken![]()
![]()
Dan gewoon ballen hebben alles op 34quote:
#FreeTrapz![]()
Blackjacken op Unibet is klote. 3x gespeeld, 3x verloren.![]()
In het casino gaat het beter.PSN: DePresident_![]()
Ook het live blackjack?quote:Op zondag 30 november 2014 19:35 schreef DePresident. het volgende:
Blackjacken op Unibet is klote. 3x gespeeld, 3x verloren.![]()
In het casino gaat het beter.![]()
Live kan weinig fout gaan natuurlijk.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja, gewoon tegen de computer als het warequote:Op zondag 30 november 2014 19:36 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Heb je ook andere opties dan?![]()
Aha. Daar zou ik sowieso niet aan beginnen. Het zal vast niet gescript zijn, maar dat gevoel krijg je wel als je verliest.quote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, gewoon tegen de computer als het warePSN: DePresident_![]()
Ik kan de uitdrukking "als het ware" echt niet meer normaal zien tegenwoordigquote:Op zondag 30 november 2014 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, gewoon tegen de computer als het ware
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net als met Fifaquote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Aha. Daar zou ik sowieso niet aan beginnen. Het zal vast niet gescript zijn, maar dat gevoel krijg je wel als je verliest.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wtf is dat nou weerquote:Op zondag 30 november 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan de uitdrukking "als het ware" echt niet meer normaal zien tegenwoordig
[ afbeelding ]
GTST ofzo?![]()
Passie in de polderquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Miss vnv laatquote:
Vandaag weer ff FUT gedaan. Nu waarschijnlijk weer een hele tijd niet. Viel me echt vies tegen terwijl ik normaal FIFA juist leuker vind als ik ff niet gespeeld heb.![]()
Pirlogod
Zo Duits dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooie badgequote:
Waar zijn je coins van net heen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aguero daalt nu al behoorlijk... begin te twijfelen of hij morgen dan nog wel meer daalt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ander account. En ik heb last van bug86 op mijn foon...hij 'onthoudt' als het ware die ene badge van die ene account...en die laat hij dus ook voor de andere account zienquote:Op zondag 30 november 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooie badge
Waar zijn je coins van net heen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hij is vrijdag niet echt onder 300k geweest als ik het zo zie. Denk dat hij nog wel wat zakt, maar hij zit na maandag sowieso weer heel snel boven de huidige prijs.quote:Op zondag 30 november 2014 19:52 schreef Reemi het volgende:
Aguero daalt nu al behoorlijk... begin te twijfelen of hij morgen dan nog wel meer daalt.
Vandaag is hij maar 10k gezakt ofzo, dus denk dat het wel het risico waard is om toch even te wachten op morgen. In die pack madness morgenavond zou een smleno toch niet moeilijk moeten zijn ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dat is wel vaag, die bug heb ik nog niet in mijn plakboekquote:Op zondag 30 november 2014 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ander account. En ik heb last van bug86 op mijn foon...hij 'onthoudt' als het ware die ene badge van die ene account...en die laat hij dus ook voor de andere account zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hele dag lang 25K player packs. en dan nog om de 3 uur andere packs.quote:Op zondag 30 november 2014 19:52 schreef Reemi het volgende:
lijkt mij dat hij gewoon nog gaat zakken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja zit wat in. Morgen maar toeslaan dan, kan ik in de tussentijd maveren over wat voor een team ik ga maken.quote:Op zondag 30 november 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is vrijdag niet echt onder 300k geweest als ik het zo zie. Denk dat hij nog wel wat zakt, maar hij zit na maandag sowieso weer heel snel boven de huidige prijs.
Vandaag is hij maar 10k gezakt ofzo, dus denk dat het wel het risico waard is om toch even te wachten op morgen. In die pack madness morgenavond zou een smleno toch niet moeilijk moeten zijn ook.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb soms dat ik met de inlog gegevens van het TA inlog maar toch op MA komquote:Op zondag 30 november 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is wel vaag, die bug heb ik nog niet in mijn plakboekeven de browser history legen en dan doet hij het weer normaal
#FreeTrapz![]()
Dit is trouwens niet eens de badge die je hebt in je club, maar de badge van de club die je in FIFA hebt geselecteerd als favoriete team. En omdat ik geen zin had om te scrollen, selecteerde ik op mijn 2e account die eerste ploeg in het alfabetquote:Op zondag 30 november 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat is wel vaag, die bug heb ik nog niet in mijn plakboek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Na 7 wedstrijden dik kampioen in Div6. En gewoon opnieuw mogen beginnen in dezelfde divisie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In de derby van Torino, high profile player...zou me niets verbazen.quote:Op zondag 30 november 2014 20:17 schreef DutchSL het volgende:
Vidal gaf de assist op Pirlo, met die penal-goal er bij, zou het genoeg zijn?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan nu ook wel, Thad is er pas laat en van de anderen heb ik nog niks gehoordquote:Op zondag 30 november 2014 20:39 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat versta je onder vanavond? Vrees van niet ben kapot. Nu?Alleen voor ekte NBA bazenquote:![]()
Ekte ektequote:Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik kan nu ook wel, Thad is er pas laat en van de anderen heb ik nog niks gehoord
[..]
Alleen voor ekte NBA bazen![]()
Tegen de tijd dat Thad er is ben ik alweer weg, nu kan ik wel. Zal mijn PS eens aanzetten.quote:Op zondag 30 november 2014 20:40 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik kan nu ook wel, Thad is er pas laat en van de anderen heb ik nog niks gehoord
[..]
Alleen voor ekte NBA bazen![]()
bohhh 2 Auriers verkochtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als er een 3e is doe ik mee, anders ga ik Roma - Inter kijkenquote:Op zondag 30 november 2014 20:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat Thad er is ben ik alweer weg, nu kan ik wel. Zal mijn PS eens aanzetten.![]()
![]()
Dat wordt voetbal dus, kun je niet beide?quote:Op zondag 30 november 2014 20:43 schreef Freire het volgende:
[..]
Als er een 3e is doe ik mee, anders ga ik Roma - Inter kijken![]()
Bohhhhquote:hoeren neuken nooit meer werken.
#FreeTrapz![]()
Echt te bizar ja..na bijna 40% van de competitie. Paar keer winnen en ze staan in het linkerrijtje, maar toch..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had ik ook, maar dan in Divisie 2quote:Op zondag 30 november 2014 20:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Na 7 wedstrijden dik kampioen in Div6. En gewoon opnieuw mogen beginnen in dezelfde divisie
En ik werd trouwens geen kampioen, maar had wel aantal punten gehaald om te promoveren. EA servers worden er niet echt beter op he
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik zou eerder verbaasd kijken als na een wedstrijd met verlening en strafschoppen er een keer géén foutmelding zou komen. En dan later als je weer inlogt het bericht dat quitten ten koste gaat van je DNF. Daarom doe ik eigenlijk geen toernooien meerquote:Op zondag 30 november 2014 20:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Had ik ook, maar dan in Divisie 2
En ik werd trouwens geen kampioen, maar had wel aantal punten gehaald om te promoveren. EA servers worden er niet echt beter op heMaar diep van binnen lach ik.![]()
Deze kon zelfs da forehead niet missenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is gewoon een groot drama. Het gaat bij mij verder heel vaak goed, maar zo iets zou af en toe voor moeten komen. Bij mij is er in elk seizoen dat ik speel wel iets van die shitquote:Op zondag 30 november 2014 21:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zou eerder verbaasd kijken als na een wedstrijd met verlening en strafschoppen er een keer géén foutmelding zou komen. En dan later als je weer inlogt het bericht dat quitten ten koste gaat van je DNF. Daarom doe ik eigenlijk geen toernooien meer
quote:Op zondag 30 november 2014 21:23 schreef dolf1010 het volgende:
kopstoot des doods bij valencia - barcaWat een theater he
![]()
Echt debiel ja..je kan net zo goed meteen leaven als je moet verlengen, want 9 vd 10 keer krijg je die error. Sowieso altijd in finalesquote:Op zondag 30 november 2014 21:01 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zou eerder verbaasd kijken als na een wedstrijd met verlening en strafschoppen er een keer géén foutmelding zou komen. En dan later als je weer inlogt het bericht dat quitten ten koste gaat van je DNF. Daarom doe ik eigenlijk geen toernooien meer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prima team denk ik. Alleen Lloris vond ik echt verschrikkelijk slecht, maar misschien is hij voor jou wel goed. Anders kan je Hart of IF Sczes proberen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Begovicquote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima team denk ik. Alleen Lloris vond ik echt verschrikkelijk slecht, maar misschien is hij voor jou wel goed. Anders kan je Hart of IF Sczes proberen.![]()
![]()
Die is niet zo hybrid friendly alleenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nooit verlengingen. Ben ik te slecht voorquote:Op zondag 30 november 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt debiel ja..je kan net zo goed meteen leaven als je moet verlengen, want 9 vd 10 keer krijg je die error. Sowieso altijd in finales.
Als ik win kan ik dat vaak wel zo behouden, maar eenmaal achter of iemand komt terug na een 3-0 voorsprong, dan is de frustratie een te grote negatieve factor..
Chemquote:Anders had ik Howard gehouden, die doet het best prima.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Keepers zijn bij iedereen weer anders ja, dus ik ben benieuwd.quote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima team denk ik. Alleen Lloris vond ik echt verschrikkelijk slecht, maar misschien is hij voor jou wel goed. Anders kan je Hart of IF Sczes proberen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ga trouwens die Hazard vervangen door Schurrle, volgens mij speelt hij een stuk prettigerquote:Op zondag 30 november 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima team denk ik. Alleen Lloris vond ik echt verschrikkelijk slecht, maar misschien is hij voor jou wel goed. Anders kan je Hart of IF Sczes proberen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik heb ook Lloris en vind hem wel fijn, vanmiddag nog een goddelijke redding gemaakt.quote:Op zondag 30 november 2014 21:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Keepers zijn bij iedereen weer anders ja, dus ik ben benieuwd.![]()
![]()
quote:Op zondag 30 november 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is niet zo hybrid friendly alleenOh ik zag 3 verschillende BPL keepers staan dus ging er blind van uit dat elke BPL keeper konquote:Op zondag 30 november 2014 21:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
ChemAnders had ik Howard gehouden, die doet het best prima.
![]()
![]()
Ik vind Hazard echt weer geniaal goed dit jaar, al kan dat na de patch ook weer heel anders zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 21:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ga trouwens die Hazard vervangen door Schurrle, volgens mij speelt hij een stuk prettigerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chiellini is wel een stuk beter dan Barzagli, hoe je ook speelt. Koscielny en Fernandinho zou ik zelf nooit opstellen maar misschien liggen ze jou beter. Balotelli vind ik ook niet denderendquote:
De LM en RM zou ik instructie geven om runs naar binnen te maken
Matic voor Fernandinho!![]()
bij jou moet IEDEREEN veel DRUK zetten door het MIDDENquote:Op zondag 30 november 2014 21:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Chiellini is wel een stuk beter dan Barzagli, hoe je ook speelt. Koscielny en Fernandinho zou ik zelf nooit opstellen maar misschien liggen ze jou beter. Balotelli vind ik ook niet denderend
De LM en RM zou ik instructie geven om runs naar binnen te makenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
was geen fan van Fernandinho maar Matic deed het nou ook niet spectaculair goed. Wat zien mensen toch in hem.quote:Op zondag 30 november 2014 21:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Chiellini is wel een stuk beter dan Barzagli, hoe je ook speelt. Koscielny en Fernandinho zou ik zelf nooit opstellen maar misschien liggen ze jou beter. Balotelli vind ik ook niet denderend
Matic voor Fernandinho!Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Balotelli vind ik ook wel even spannend met die workrates.quote:Op zondag 30 november 2014 21:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Matic voor Fernandinho!LM en RM heb ik juist het liefst echt aan de zijkanten, hoe breder het veld hoe beter. Daarom liggen 4-3-1-2 enzo mij ook niet.
En Chiellini... daar begin ik niet meer aan.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik gebruik zelf ook deze opstelling en ramires is echt aan aanraderquote:Op zondag 30 november 2014 21:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Balotelli vind ik ook wel even spannend met die workrates.LM en RM heb ik juist het liefst echt aan de zijkanten, hoe breder het veld hoe beter. Daarom liggen 4-3-1-2 enzo mij ook niet.
En Chiellini... daar begin ik niet meer aan.![]()
Die is geniaal dit jaar ja. Ramires, Cahill en Cech in dat team van reemster zouden wel verbeteringen zijn.quote:Op zondag 30 november 2014 21:38 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook deze opstelling en ramires is echt aan aanraderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is misschien wel een goede ipv Fernandinho jaquote:Op zondag 30 november 2014 21:38 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf ook deze opstelling en ramires is echt aan aanraderToch maar gewoon Cahill ipv Kos dan? Cahill is wel erg goed ja. Cech kan overigens niet, Mangala's chem...quote:Op zondag 30 november 2014 21:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is geniaal dit jaar ja. Ramires, Cahill en Cech in dat team van reemster zouden wel verbeteringen zijn.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Cahill is echt een baas.quote:Op zondag 30 november 2014 21:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goede ipv Fernandinho ja
[..]
Toch maar gewoon Cahill ipv Kos dan? Cahill is wel erg goed ja.![]()
Is 352 een beetje goed dit jaar ja? Speel er de laatste tijd best vaak tegen maar win meestal vrij gemakkelijk![]()
Cahill centraal zat ik aan te denken, maar dan zit je met Pogba. Cah ipv Kos lijkt me nog altijd wel beter ja, al is de pace en agility van Kos op die plek wel handig.quote:Op zondag 30 november 2014 21:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is misschien wel een goede ipv Fernandinho ja
[..]
Toch maar gewoon Cahill ipv Kos dan? Cahill is wel erg goed ja. Cech kan overigens niet, Mangala's chem...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind hem erg chill ja, vooral vanwege het brede veld dus.quote:Op zondag 30 november 2014 21:44 schreef rolls-reus het volgende:
Is 352 een beetje goed dit jaar ja? Speel er de laatste tijd best vaak tegen maar win meestal vrij gemakkelijk
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Toen er niemand met wingers speelde wel denk ik, maar nu iedereen naar 4-3-3 varianten switched na de patch heb ik mijn twijfels.quote:Op zondag 30 november 2014 21:44 schreef rolls-reus het volgende:
Is 352 een beetje goed dit jaar ja? Speel er de laatste tijd best vaak tegen maar win meestal vrij gemakkelijkAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cuadrado en Robben zijn wel heel erg goed. Bale wil ik nog een keer halen, maar verder zou ik het ook niet weten.quote:Op zondag 30 november 2014 21:46 schreef rolls-reus het volgende:
Ik wil eigenlijk ook af van 41212(2) of 4312 maar vind het aantal goed rm's zo karigMaar diep van binnen lach ik.![]()
Holyshitbas
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 30 november 2014 21:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Cuadrado en Robben zijn wel heel erg goed. Bale wil ik nog een keer halen, maar verder zou ik het ook niet weten.Robben is al in gebruik, Bale een beetje duur en cuadrado heeft weinig goede dubbellinks. Verder nog Alexis maar zijn if is ook al in gebruik
![]()
zit je wel meteen in het dure segmentquote:Op zondag 30 november 2014 21:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Cuadrado en Robben zijn wel heel erg goed. Bale wil ik nog een keer halen, maar verder zou ik het ook niet weten.![]()
Is maar weinig wat echt het verschil maakt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alexis, Quaresma, Willian, Lucas, Nani, Vela, Sterling, IF Rodrigo, Sam, Mirallas, IF Perisic, Sam..voor ieder wat wils. Best wat opties op RM/RW.quote:Op zondag 30 november 2014 21:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Cuadrado en Robben zijn wel heel erg goed. Bale wil ik nog een keer halen, maar verder zou ik het ook niet weten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhhhhhhhquote:Op zondag 30 november 2014 22:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Idd, ben hem door jou gaan kijken.![]()
![]()
Heb nog wat geld op Roma staan. Maar zelfs als ze verliezen maakt het niet zo veel uit. Wat een wedstrijd![]()
![]()
Wen er maar niet aan hoorquote:Op zondag 30 november 2014 22:04 schreef vanpers het volgende:
[..]
Kijk echt NOOIT italiaan voetbal haha, kijk nu 1 potje en het is meteen spectaculair.
Al heeft Roma wel een leuke ploeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wedstrijden van Juve en Roma zijn vaak wel leuk om te zien imoquote:Op zondag 30 november 2014 22:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wen er maar niet aan hoor
Al heeft Roma wel een leuke ploeg.![]()
![]()
Juve heeft het potentieel wel, maar dat uit zich maar zelden in leuk voetbal sindsquote:Op zondag 30 november 2014 22:07 schreef Freire het volgende:
[..]
Wedstrijden van Juve en Roma zijn vaak wel leuk om te zien imoAllegri
er zit helaas. Napoli hetzelfde verhaal met Benitez. Fiorentina heeft ook wel een leuke ploeg, maar is wisselvallig. Udinese toen Alexis Sanchez er nog zat..dat was echt genieten. Dat laatste jaar van hem was het leukste Serie A jaar..toen speelden er echt veel ploegen leuk voetbal.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is wel zo dat ik niet andere dingen laat om Italiaans voetbal te kunnen kijkenquote:Op zondag 30 november 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Juve heeft het potentieel wel, maar dat uit zich maar zelden in leuk voetbal sindsAllegri
er zit helaas. Napoli hetzelfde verhaal met Benitez. Fiorentina heeft ook wel een leuke ploeg, maar is wisselvallig. Udinese toen Alexis Sanchez er nog zat..dat was echt genieten. Dat laatste jaar van hem was het leukste Serie A jaar..toen speelden er echt veel ploegen leuk voetbal.
Dat doe ik bij Engels voetbal en sommige eredivisie wedstrijden wel.
![]()
Schele grens steelt de goal van Suarez. Was gewoon dik onside
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mmogawil coins verkopen, geven ze me 12 seconden om die speler te kopen
dat redde ik niet en nu kan ik geen coins meer verkopen omdat ik die eerste speler niet gekocht heb
klote site
![]()
geef maar aan mij. 200k heb ik al genoeg.quote:Op zondag 30 november 2014 22:44 schreef rolls-reus het volgende:
Mmogawil coins verkopen, geven ze me 12 seconden om die speler te kopen
dat redde ik niet en nu kan ik geen coins meer verkopen omdat ik die eerste speler niet gekocht heb
klote site
![]()
Dat is nou niet echt een IF waar ik om zou staan te springenquote:
Sowieso niet om een IF, want ik kan ze toch niet betalen
mypark?quote:Op zondag 30 november 2014 22:35 schreef Freire het volgende:
3 serie A CM's met kans op een IF, Vidal zal t wel niet worden dus![]()
Ik heb hem net afgezet, nog even lekker MC gespeeld, play offs breken aan in het 2de seizoen. Ga ik deze week eens voor zitten. Succes en veel plezier nog, ik duik mijn bed in
![]()
![]()
good nightquote:Op zondag 30 november 2014 22:58 schreef vanpers het volgende:
Ik heb hem net afgezet, nog even lekker MC gespeeld, play offs breken aan in het 2de seizoen. Ga ik deze week eens voor zitten. Succes en veel plezier nog, ik duik mijn bed in
![]()
![]()
Kijk eens aan!quote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef Donaldo het volgende:
lekkere meevaller, jovetic met 99 contracten gekocht voor maar 400 coins meer dan de laagste BIN
Nu nog afwachten of je er meer dan 10 wedstrijden mee gaat spelen![]()
![]()
Zo zo, dat scheelt inderdaad een slok op een borrelquote:Op zondag 30 november 2014 23:29 schreef Donaldo het volgende:
lekkere meevaller, jovetic met 99 contracten gekocht voor maar 400 coins meer dan de laagste BIN
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Denk het. Heb veel succes gehad met 4-3-3 4quote:Op zondag 30 november 2014 23:36 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ben ik de enige die 4-3-3 een heel slechte formatie vind??![]()
Sinds ik 4-3-3 gebruik ben ik goed afgevallen en heb ik eindelijk die promotie op het werk mogen maken.quote:Op zondag 30 november 2014 23:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het. Heb veel succes gehad met 4-3-3 4Maar diep van binnen lach ik.![]()
Persoonlijk speelt 4-2-3-1(2) het best bij mij, maar jah.quote:Op zondag 30 november 2014 23:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk het. Heb veel succes gehad met 4-3-3 4![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindbaasquote:Op maandag 1 december 2014 00:05 schreef Tim86 het volgende:
Gyan..wat een held was dat toch
http://www.voetbalprimeur(...)s-kunnen-laten-.html
Vooral die beelden van de Europa League UEFA cup finale tijdens het bidden![]()
![]()
hoi joey de koalaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Altidore?quote:Op maandag 1 december 2014 00:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Vraag voor jullie: welke BPL ST staat al 26 wedstrijden droog?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SorryAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Altidore natuurlijk!quote:Op maandag 1 december 2014 00:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Vraag voor jullie: welke BPL ST staat al 26 wedstrijden droog?![]()
Ik sta al ruim 1.5 jaar droog.quote:Op maandag 1 december 2014 00:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Kwam net bij MOTD voorbij, Torres stond 18 wedstrijden droog, Soldado 11 en Forlan ook aardig watquote:Op maandag 1 december 2014 00:35 schreef Freire het volgende:
Ik wist m ook, zei de commentator dat gisteren niet toen hij er in kwam?![]()
Jutkiewicz?quote:Op maandag 1 december 2014 00:30 schreef Ajacied7 het volgende:
![]()
en Wolfswinkel?quote:Op maandag 1 december 2014 00:37 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kwam net bij MOTD voorbij, Torres stond 18 wedstrijden droog, Soldado 11 en Forlan ook aardig watAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
die scoorde toen op de openingsdag tegen City geloof ik en daarna het hele seizoen niet meer tochquote:24 volgens wikipedia
![]()
![]()
Hij heeft er al 4 inliggen dit seizoen.quote:Op maandag 1 december 2014 00:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de EL scoorde hij donderdag.. volgens mij voor het eerst sinds die goal op de openingsdag.![]()
scoorde vandaag ookquote:Op maandag 1 december 2014 00:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
In de EL scoorde hij donderdag.. volgens mij voor het eerst sinds die goal op de openingsdag.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SSSSSSSOOOOOUUUNNNNDDDDEEEERRRSSSHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Oke zet er maar wat opquote:Op zondag 30 november 2014 22:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
geef maar aan mij. 200k heb ik al genoeg.![]()
ja wat ken ik er nou aan doen dat het maandag is en mijn dailie gifts waren ook al ruk ik vin het ook kudt allemaal hoorquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Allemaal bagger. kk zaremba'squote:Op maandag 1 december 2014 08:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
ja wat ken ik er nou aan doen dat het maandag is en mijn dailie gifts waren ook al ruk ik vin het ook kudt allemaal hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nou ik ken geen zaremba maar ik weet wel dat ea vandaag weer een feesje geeft cyber day dus we gaan egt weer hele goeje pecks krijge vandaagquote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cyberday?quote:Op maandag 1 december 2014 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
nou ik ken geen zaremba maar ik weet wel dat ea vandaag weer een feesje geeft cyber day dus we gaan egt weer hele goeje pecks krijge vandaagwtf.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |