quote:Op maandag 1 december 2014 18:49 schreef Villas_Rubin het volgende:
Fan zijn is sowieso stom. Ik vind dat je hooguit iemand goed mag vinden en of mag waarderen. Echte 'fans' moet je opsluiten.
een artiest goed vinden en waarderen is toch juist de hele definitie van fan?quote:Op maandag 1 december 2014 18:49 schreef Villas_Rubin het volgende:
Fan zijn is sowieso stom. Ik vind dat je hooguit iemand goed mag vinden en of mag waarderen. Echte 'fans' moet je opsluiten.
Omdat Ariana perfect is.quote:Op maandag 1 december 2014 18:51 schreef Copthorne het volgende:
Waarom worden er zoveel topics aan dit kind gewijd?
Ik neem dames die 21 zijn en eruitzien als 10 sowieso niet serieus.
copthorne wat doe je me aanquote:Op maandag 1 december 2014 18:51 schreef Copthorne het volgende:
alsof jij haar niet serieus zou nemenquote:Op maandag 1 december 2014 18:51 schreef Copthorne het volgende:
wij zijn gewoon mannelijk genoeg om er voor uit te durven komenquote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef Fylax het volgende:
Alle Ariana Grande haters luisteren stiekem altijd haar nummers en dansen er op.
quote:Op maandag 1 december 2014 18:51 schreef Copthorne het volgende:
Precies. Ik heb nu haar album voor de 400e keer aanstaan.quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wij zijn gewoon mannelijk genoeg om er voor uit te durven komen
Jij bent 13 toch? Toen ik 13 was wilde ik ook Christina Aguilera en Britney Spears neuken. Dat is gewoon de leeftijd.quote:Op maandag 1 december 2014 18:53 schreef Fylax het volgende:
Alle Ariana Grande haters luisteren stiekem altijd haar nummers en dansen er op.
Ik ben 15.quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent 13 toch? Toen ik 13 was wilde ik ook Christina Aguilera en Britney Spears neuken. Dat is gewoon de leeftijd.
ik wilde avril toen neukenquote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Jij bent 13 toch? Toen ik 13 was wilde ik ook Christina Aguilera en Britney Spears neuken. Dat is gewoon de leeftijd.
ik ben meerderjarig en zou ariana echt kensertjehard nemen, niet normaaaaal ditquote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Doe normaal. Meteen moeders erbij halenquote:Op maandag 1 december 2014 18:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je moeder achter de ramen, snotjong
Dit.quote:Op maandag 1 december 2014 18:55 schreef Der_Mann het volgende:
hey het jaloerse wicht supergirl laat zich even zien
Die vond ik destijds ook leuk ja. Goeie ouwe tijd.quote:Op maandag 1 december 2014 18:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wilde avril toen neukennu nog steeds wel
iddquote:Op maandag 1 december 2014 18:56 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Die vond ik destijds ook leuk ja. Goeie ouwe tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |