Nee, maar het gaat ook niet om genocide.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Maar de suggestie dat ik één of andere Hitler bent, gaat er bij mij niet in.
We want you to join the FOK! social justice warriors.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:46 schreef mig72 het volgende:
[..]
Interessant dit. Ik heb er niet zo 1-2-3 een antwoord hierop behalve te zeggen dat ik wel steeds minder tijd aan over houd na toenemende werkdruk. Moet het nog overwegen.
Ben ik niet de zwarte piet?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat ook niet om genocide.![]()
Jij 'onderdrukt' kleurlingen etc, dus jij bent de 'Hitler'.
nee, mensen die nogal extreem zijn hebben vaak een laag inkomen / lage opleiding. maar wie weet misschien ligt dat bij jou anders.quote:
Jap. Ik ben geenszins een pauper.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:50 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nee, mensen die nogal extreem zijn hebben vaak een laag inkomen / lage opleiding. maar wie weet misschien ligt dat bij jou anders.
zou ik ook zeggen. ook als ik er wel 1 was.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jap. Ik ben geenszins een pauper.
Prima.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:51 schreef SuperFood het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen. ook als ik er wel 1 was.
Meestal niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef SuperFood het volgende:
vinden paupers zichzelf paupers. ik blijf maar met levensvragen komenwat doe je.
In de weinige tijd die ik wel beschikbar heb moet het leuk zijn en als het in plaats daarvan gevuld is met rassenoorlogjes over en weer wil ik best voor de eer bedanken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:47 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dus eigenlijk is het gewoon een ordinair ik-heb-het-te-druk-met-werken-dus-ik-stop-zogenaamd-met-fok-topic?red flag topics
Hoezo extreemrechts trouwens?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef diederikkie het volgende:
de aanhoudende extreemrechtse geluiden hebben een eerste slachtoffer gemaakt op fok! Mig72 heeft het gevecht opgegeven en verlaat fok! Laten wij de strijd niet opgeven en blijven vechten voor een fok! Waar iedereen zich welkom voelt!!
IRl komt toch niemand zo obeshaamd en ronduut zijn haat verkondigen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:52 schreef Willoow het volgende:
Maar een vraagje ts, de dingen die jij benoemd komen ook voor irl, daar stop je toch ook niet mee?
Wel veel plezier in je verdere leven verder.
Dus laat je ons het maar opknappen om op te komen voor minderheden.... Lekker dan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef mig72 het volgende:
[..]
In de weinige tijd die ik wel beschikbar heb moet het leuk zijn en als het in plaats daarvan gevuld is met rassenoorlogjes over en weer wil ik best voor de eer bedanken.
ik zou het links nationalistisch extremisme noemen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:55 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Hoezo extreemrechts trouwens?
Domme mensen ja?quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:57 schreef mig72 het volgende:
[..]
Je past toch in het echt toe wat je op hrt internet leest, ziet, en ervaart.
jawohl.quote:Op zondag 30 november 2014 00:03 schreef SuperFood het volgende:
[..]
je hebt het topic (title) niet goed gelezen vrind!
Doe eens lief. We zijn allemaal vrienden hier op Fok!quote:
bakkes houdenquote:Op zondag 30 november 2014 00:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Doe eens lief. We zijn allemaal vrienden hier op Fok!
4chan, reddit, youtube en ga zo nog uren door.quote:
op youtube heb ik volgens mij nog nooit wat racistisch gezien (maar ook niet op gezochtquote:Op zondag 30 november 2014 00:09 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
4chan, reddit, youtube en ga zo nog uren door.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |