kwartierquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Half uur, en je bent klaar ?
Wiggle wiggle wiggle.quote:
quote:
Mja op een podium waar je in de music-business moet 'competen' met Lady Gaga en Miley Cyrus zou je 't vast aangekleed krijgen van je stylistsquote:
Misschien willen ze het zelf ook wel nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja op een podium waar je in de music-business moet 'competen' met Lady Gaga en Miley Cyrus zou je 't vast aangekleed krijgen van je stylists
Die zou ik dan ontslaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja op een podium waar je in de music-business moet 'competen' met Lady Gaga en Miley Cyrus zou je 't vast aangekleed krijgen van je stylists
Eerste tekenen van ebolaquote:
omdat skeerquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax waarom gebruik je een singstar microfoon.
Lady gaga vergelijk je met iggy wat? Totaal andere richtingquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik richting/muziekstijl vergelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lady gaga vergelijk je met iggy wat? Totaal andere richting
Tot grote ergernis van m'n collegaquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik richting/muziekstijl vergelijk
Ik bedoel de hele top 40 industrie aan performers, alles moet maar gekker en naakter en onintelligenter
Ah zo. Truequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik richting/muziekstijl vergelijk
Ik bedoel de hele top 40 industrie aan performers, alles moet maar gekker en naakter en onintelligenter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |