quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
wat zijn dat voor een preutse meisjes man
Oh, ik bedoelde dat ik FOkker niet ben, omdat je het aan hem vroeg.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:19 schreef Moira. het volgende:
MY ANACONDA DON'T WANT NONE UNLESS YOU GOT BUNS, HON'.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
moet ik dmen voor verzoekjes?
Leo de hoerenloperquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
moet ik dmen voor verzoekjes?
Die buns heb ik wel, jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:19 schreef Moira. het volgende:
MY ANACONDA DON'T WANT NONE UNLESS YOU GOT BUNS, HON'.
Dat zijn fokkersquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
wat zijn dat voor een preutse meisjes man
quote:
Hoe zit dat met mijn verzoekje !!.quote:
Oooohquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde dat ik FOkker niet ben, omdat je het aan hem vroeg.
hij draaide ook manus haal je vinger uit m'n anusquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nee dat goat die niet draaien
Picsquote:
Gewoon ook!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe zit dat met mijn verzoekje !!.
Of moet ik hem straks zelf draaien
dan weet ik genoegquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hij draaide ook manus haal je vinger uit m'n anus
De verkeerdequote:
Tc is saai inderdaadquote:
Het werkt bij mij nooit.quote:
Puik plan, mijn bestequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
Prima moment voor een ciggeh denk ik zo.
Fylax is blijkbaar geen voetbalfanquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb een hele moeilijke naam ik weet he fylax
lager kan nietquote:
Ik eerstquote:
pure oorkankerleverende aids = hardstylequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wow, hardstyle maakt gewoon van een verschrikkelijk nummer zonder bestaansrecht een afgrijselijk nummer zonder bestaansrecht.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
wie desen lied heeft aangevraagd, val dood
EXTERMINATE!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
Oh wow, hardstyle maakt gewoon van een verschrikkelijk nummer zonder bestaansrecht een afgrijselijk nummer zonder bestaansrecht.
Dat zegt iedereenquote:
ik heb taylor swift aangevraagd, niet mij beledigen mattiequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slechte smaak qua muziek , Taylor swift, Homo muziek en nu deze.
haten op 1dquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slechte smaak qua muziek , Taylor swift, Homo muziek en nu deze.
Luister dan naar me.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Nou ja, bijna iedereen.
In die volgorde is het van aids ebolo naar erger.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb taylor swift aangevraagd, niet mij beledigen mattie
Als dit zo aanblijft wordt dat wel een behoorlijke overgang als ik om 23.00 ga draaienquote:
quote:
minuten die je nooit meer terugkrijgtquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
ik had best mijn leef kunnen leven zonder deze poep te hebben gehoord
Wat ga jij draaien?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Als dit zo aanblijft wordt dat wel een behoorlijke overgang als ik om 23.00 ga draaien
Rawrquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
/spatieboos
[..]
* Toto69 geeft Samzz een koekje van eigen deeg
Daar heb ik er al te veel van weggegooidquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
minuten die je nooit meer terugkrijgt
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb seks gehad met jouw vriendin, ik stuur je wel een dvd
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
minuten die je nooit meer terugkrijgt
Beetje ( oude ) rock etc.quote:
neeequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef WcPot het volgende:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met luisteren
Neee WcGodquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef WcPot het volgende:
Ik denk dat ik maar ga stoppen met luisteren
Wat loop je altijd met oudere vrouwen te flirtenquote:
Bedankt, m'n scherm zit nu onder het drinken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, beter.
[..]
Oké, ga maar liggen.
:Squote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat loop je altijd met oudere vrouwen te flirten
Hoe oud dan 35quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Oh my, ik ben een oudere vrouwquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
Als razende apenaids geluid was, zou het dit zijn.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt, m'n scherm zit nu onder het drinken.![]()
[..]
:S
Mesjes nodig ?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh my, ik ben een oudere vrouw. Even in een hoekje huilen.
Of Ike Turner.quote:
Komt goed.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax draai eens wat van Ozzie Osbourne
It's good to be aliveeeequote:
OZZIEquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
hellraiserquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nichtrijderquote:
Oh youquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je moest lachen.
Dat gaat toch veel te snelquote:
You like itquote:
Oh. Euh. Doe dan de mesjes maar.quote:
kleine meisjes de schuld gevenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:33 schreef Toto69 het volgende:
mijn TC laadt niet meer.
SCHULD VAN SAMZZ
Mooi, kan je hier blijven posten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:33 schreef Toto69 het volgende:
mijn TC laadt niet meer.
SCHULD VAN SAMZZ
Ja maar als ik dat zeg komt fok-it weer hatenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
You like it.
[..]
Oh. Euh. Doe dan de mesjes maar.
Onvoldoende voor rekenen...ja inleveren dat account, Fylax!!!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
fylax weet niet hoe die moet rekenen
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kleine meisjes de schuld geven
Smooth.quote:
Daar sta jij toch wel bovenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar als ik dat zeg komt fok-it weer haten
* Stiffler geeft mesjes aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
You like it.
[..]
Oh. Euh. Doe dan de mesjes maar.
Oh ik ben zo wel lang genoeg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mijn hakken wel lenen, dan.
Niet haten op Ozzy man.quote:
quote:
1.93 masterracequote:
quote:De familie Osbourne keert terug op de buis met een gloednieuwe realitysoap. Dat heeft Sharon Osbourne dinsdag bevestigd in de talkshow The Talk van CBS. Eerder gingen er al geruchten over een comeback van de soap.
De familie komt terug met een miniseizoen van maximaal acht afleveringen. “Het wordt geen hele serie, het is eerder een update”, aldus Sharon. The Osbournes Catch-up, zoals Sharon het omschrijft, is een idee van Ozzy Osbourne. Hij wil laten zien hoe hij zijn leven gebeterd heeft.
“Ik zou willen dat The Osbournes nu werd opgenomen, nu ik afgekickt en nuchter ben”, zei hij volgens Sharon. The Osbournes was van 2002 tot 2005 te zien bij MTV. Wanneer de soap precies terugkomt en waar die wordt uitgezonden, is nog niet bekend.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
1.95 , ik ben de langste
ik win
Je mist vijf cm. Niks wat mijn tien cm niet op kan lossenquote:
Die hakken doe je zelf maar aan. Als ik vervelend ben zijn ze handigquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mist vijf cm. Niks wat mijn tien cm niet op kan lossen.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
smeerlap
*ik mag niks zeggen *
En hoe groot is Uccie?quote:
Net zo groot als Samzzquote:
Om je in je ballen te trappen of je voor je bakkes te slaan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die hakken doe je zelf maar aan. Als ik vervelend ben zijn ze handig
Beidequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om je in je ballen te trappen of je voor je bakkes te slaan?
Had Alizee ook niet.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Ariana mist vrouwelijke vormen,
Ariana is wel goed te doen, als ze haar mond maar houdtquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Ariana mist vrouwelijke vormen,
Niet helemaal dicht neem ik aan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariana is wel goed te doen, als ze haar mond maar houdt
Gauw wat in stoppen dusquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ariana is wel goed te doen, als ze haar mond maar houdt
Echt? Zo heel goed kan ze toch ook niet zingen?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Der_Mann het volgende:
i got 99 problems but you won't be one
Als ze nog kan zingen als er wat in zit vind ik het knapquote:
Dat hoor je niet in haar nummers , maar ze heeft wel de stemquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt? Zo heel goed kan ze toch ook niet zingen?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ze nog kan zingen als er wat in zit vind ik het knap
quote:
wjhahahahhahaha deze mannetjequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hoor je niet in haar nummers , maar ze heeft wel de stem
beg for it > fancyquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef Der_Mann het volgende:
geen fancy van iggy?![]()
of handy van weird al
Ze heeft nu allemaal plak plaatjes op haar armquote:
Ja dat heet toch bewerken met computers? Ik vond haar op de VMA's of EMA's niet zo fantastisch, eigenlijk. Hoop gehijg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat hoor je niet in haar nummers , maar ze heeft wel de stem
quote:
Hoef je geen moeite voor te doenquote:
Carey is anders ook niet echt fantastisch livequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat heet toch bewerken met computers? Ik vond haar op de VMA's of EMA's niet zo fantastisch, eigenlijk. Hoop gehijg.
Maar dat heb ik dan ook nooit beweerd, geloof ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Carey is anders ook niet echt fantastisch live
My anaconda don't ...quote:
ik pleur hem zo ook aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrind waarom doe je geen cam aan op TC dan?
Maar ik maak de vergelijkingquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat heb ik dan ook nooit beweerd, geloof ik.
Hier wordt je toch niet vrolijk van manquote:
Dat lijkt me echt zo vervelend zitten he. Zo'n slipje opgekropen in je bilnaad en vagijn.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrind waarom doe je geen cam aan op TC dan?
Ik heb Mariah nooit live gehoord, eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ik maak de vergelijking
Moet je eens doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Mariah nooit live gehoord, eigenlijk.
iggy marathonquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah weer een iggy azaela nummer
eenzijdige radio 2/10
Ik zou zoiets nooit aan durvenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo vervelend zitten he. Zo'n slipje opgekropen in je bilnaad en vagijn.
Is dit niet hetzelfde nummer danquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah weer een iggy azaela nummer
eenzijdige radio 2/10
Half uur, en je bent klaar ?quote:
kwartierquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Half uur, en je bent klaar ?
Wiggle wiggle wiggle.quote:
quote:
Mja op een podium waar je in de music-business moet 'competen' met Lady Gaga en Miley Cyrus zou je 't vast aangekleed krijgen van je stylistsquote:
Misschien willen ze het zelf ook wel nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja op een podium waar je in de music-business moet 'competen' met Lady Gaga en Miley Cyrus zou je 't vast aangekleed krijgen van je stylists
Die zou ik dan ontslaanquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja op een podium waar je in de music-business moet 'competen' met Lady Gaga en Miley Cyrus zou je 't vast aangekleed krijgen van je stylists
Eerste tekenen van ebolaquote:
omdat skeerquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax waarom gebruik je een singstar microfoon.
Lady gaga vergelijk je met iggy wat? Totaal andere richtingquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik richting/muziekstijl vergelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lady gaga vergelijk je met iggy wat? Totaal andere richting
Tot grote ergernis van m'n collegaquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik richting/muziekstijl vergelijk
Ik bedoel de hele top 40 industrie aan performers, alles moet maar gekker en naakter en onintelligenter
Ah zo. Truequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar maak jij uit op dat ik richting/muziekstijl vergelijk
Ik bedoel de hele top 40 industrie aan performers, alles moet maar gekker en naakter en onintelligenter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |