Carey is anders ook niet echt fantastisch livequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat heet toch bewerken met computers? Ik vond haar op de VMA's of EMA's niet zo fantastisch, eigenlijk. Hoop gehijg.
Maar dat heb ik dan ook nooit beweerd, geloof ik.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Carey is anders ook niet echt fantastisch live
My anaconda don't ...quote:
ik pleur hem zo ook aanquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrind waarom doe je geen cam aan op TC dan?
Maar ik maak de vergelijkingquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat heb ik dan ook nooit beweerd, geloof ik.
Hier wordt je toch niet vrolijk van manquote:
Dat lijkt me echt zo vervelend zitten he. Zo'n slipje opgekropen in je bilnaad en vagijn.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vrind waarom doe je geen cam aan op TC dan?
Ik heb Mariah nooit live gehoord, eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ik maak de vergelijking
Moet je eens doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Mariah nooit live gehoord, eigenlijk.
iggy marathonquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah weer een iggy azaela nummer
eenzijdige radio 2/10
Ik zou zoiets nooit aan durvenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo vervelend zitten he. Zo'n slipje opgekropen in je bilnaad en vagijn.
Is dit niet hetzelfde nummer danquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah weer een iggy azaela nummer
eenzijdige radio 2/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |