Het lag dan ook ergens achter in een donker hoekje van de kelder waar ik nooit kom.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dafuq ... Waarom staat zoiets 11 jaar ergens kapot te gaan ??
hij zei gisteren dat hij ging fappen vanwege mijn stem....ik heb 3x gedoucht met Dettol, zo smerig voelde ik me.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:16 schreef Lt.Surge het volgende:
Tevens, mag zo'n jonge knul wel dat soort berichten ontvangen van een volwassene?
Is dta geen grooming? Of zo?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het lag dan ook ergens achter in een donker hoekje van de kelder waar ik nooit kom.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommelquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
hij zei gisteren dat hij ging fappen vanwege mijn stem....
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
hij zei gisteren dat hij ging fappen vanwege mijn stem....ik heb 3x gedoucht met Dettol, zo smerig voelde ik me.
Neen. Had ook nog groots uitgepakt, metaaldetector alles, maar alleen stofjes.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]. Nog meer dingen gevonden daar ?
Geen Nederlandsquote:
[..]
hij zei gisteren dat hij ging fappen vanwege mijn stem....ik heb 3x gedoucht met Dettol, zo smerig voelde ik me.
ja, hij heeft rare fetishes, kan ik ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, hij heeft rare fetishes, kan ik ook niets aan doen.
Op de barkruk best een tof iemand.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, hij heeft rare fetishes, kan ik ook niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |