Dat is het punt nietquote:Op zondag 30 november 2014 21:25 schreef Gruisman het volgende:
RTL heeft de rechten ook niet om ATP tennis uit te zenden.
Als hij goed onderhandelt met toernooidirecteuren zit nog meer erin. Maandag eerste ronde bij toernooi a, dinsdag eerste ronde bij toernooi b en misschien zelfs nog wat eerste ronde partijen op woensdag. Tweede ronde haalt hij toch nooit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 04:11 schreef wimderon het volgende:
Ik zie net dat Sijsling vorig jaar 37 toernooien heeft gespeeld, het meeste van alle 2184 spelers die een ranking hebben. En hij heeft nog twee keer Davis Cup gespeeld.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 04:11 schreef wimderon het volgende:
Ik zie net dat Sijsling vorig jaar 37 toernooien heeft gespeeld, het meeste van alle 2184 spelers die een ranking hebben. En hij heeft nog twee keer Davis Cup gespeeld.
Na Rotterdam zijn we van 'm af.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
En de helft ook gewoon spelen als ie ziek en geblesseerd is en zo. Wat een held
Lekker startgeld pakkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 04:11 schreef wimderon het volgende:
Las het ook. Het zou maar om een week uitstel gaan, en hij plant nu te hernemen in Sydney. Maar sowieso slecht nieuws.quote:
Naja schijnt dat Rafa veeeeel breakpoints miste. Maar er kan echt geen enkele conclusie aan verbonden worden, net zoals elk ander jaar. Suf toernooi. Gewoon een exhibitie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:40 schreef TheGeneral het volgende:
GSM Murray. 6-2 6-0.
Niet veel van gezien, maar volgens Siemerink zat er niet veel verschil tussen Nadal en Murray. Lijkt me sterk met zo'n uitslag, maar goed. De laatste paar games waren in ieder geval niet erg indrukwekkend van Nadal al zal die met meer wedstrijden nog wel flink verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |