Je kan wel antwoord geven maar geen nieuwe vraag stellen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Superman: Man of Steel
The Thin Red Line
The Passion of the Christ
Dacht dat Jay een nieuw topic moest openen ofzo, niet echt meer aan gedacht. Geen idee wat daar hier het protocol voor was. Sorryquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kan wel antwoord geven maar geen nieuwe vraag stellen?
De bedoeling was dat jij hem dan had geopend. Of als je het niet wist (of niet oplet zoals ik nu) gewoon in dit topic door gaat tot er iemand wakker genoeg is en een decembertopic aan maaktquote:Op dinsdag 2 december 2014 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht dat Jay een nieuw topic moest openen ofzo, niet echt meer aan gedacht. Geen idee wat daar hier het protocol voor was. Sorry
Excuus, eerste keer dat ik dit doe.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De bedoeling was dat jij hem dan had geopend. Of als je het niet wist (of niet oplet zoals ik nu) gewoon in dit topic door gaat tot er iemand wakker genoeg is en een decembertopic aan maakt
Klopt, maar maak maar eerst deze vraag nou af. Je had er trouwens maar 2 goed van de 3quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Kan geen nieuw topic in deze reeks maken omdat deze nog open is.
Gewoon een nieuw topic openen en een modje vragen om te reeksen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
Kan geen nieuw topic in deze reeks maken omdat deze nog open is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |