Oei.quote:Gynandromorphophilia Transsexual or transgender women[3][30]
Gynemimetophilia Transsexual or transgender women[3][30]
Een laptop is ook een PC vriend.quote:Op zondag 30 november 2014 23:13 schreef Klokov het volgende:
[..]
Pc masterrace checking in
[ afbeelding ]
Anthropophagolagnia - Raping and then cannibalizing another personquote:Op zondag 30 november 2014 22:54 schreef clumsy_clown het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_paraphilias
Mensen zijn craycray
Alleen als je diegene frituurt en in mayo dipt zodat de derde persoon er vet van wordt.quote:Op zondag 30 november 2014 23:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Anthropophagolagnia - Raping and then cannibalizing another person
das it
Feederism - Eating, feeding, and weight gain
lol
Kun je die twee ook combineren? Iemand rapen en doden en dan aan iemand anders feeden?
Barbecuesaus is beter denk ik, kun je er een soort McNuggets van makenquote:Op zondag 30 november 2014 23:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Alleen als je diegene frituurt en in mayo dipt zodat de derde persoon er vet van wordt.
Dank voor het compliment en dat lijkt me ook direct een mooie afsluiter voor vandaagquote:Op maandag 1 december 2014 00:04 schreef Homijn het volgende:
[..]
Mooie timing heeft die post van je.
ik las McNultyquote:Op zondag 30 november 2014 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Barbecuesaus is beter denk ik, kun je er een soort McNuggets van maken
Zie je haar niet zitten dan?quote:Op maandag 1 december 2014 01:59 schreef RaymondK het volgende:
Oh crap bro's... Ik denk dat mn yogalerares een oogje op me heeft srs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |