abonnement Unibet Coolblue
pi_147566488
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 02:18 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat het een bierleague gaat worden zo. Je mag tegenwoordig helemaal niks meer en als iemand zijn hoofdje omlaag houdt en je raakt hem daar met je check dan lig je er twee wedstrijden uit :')
Zoals?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147566518
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 02:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik vond hem onterecht, denk dat de schorsing kwam omdat het Jagr was. Bortuzzo was misschien iets aan de late kant, maar verder was het een keurige hit. Arm omlaag en zo dicht mogelijk tegen het eigen lichaam aan.

Hier een hit van gisteren van Despres. Wat mij betreft ook prima. Je moet je hoofd maar omhoog houden i.p.v. jezelf op die plek uitstrekken op de puck te raken. Part of the game.

Hit zonder puck is altijd schorsingwaardig
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 14 december 2014 @ 12:58:57 #28
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147566572
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hit zonder puck is altijd schorsingwaardig
Hij raakte de puck aan, dus het was een legale hit.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_147566577
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 02:03 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik vond hem onterecht, denk dat de schorsing kwam omdat het Jagr was. Bortuzzo was misschien iets aan de late kant, maar verder was het een keurige hit. Arm omlaag en zo dicht mogelijk tegen het eigen lichaam aan.

Hier een hit van gisteren van Despres. Wat mij betreft ook prima. Je moet je hoofd maar omhoog houden i.p.v. jezelf op die plek uitstrekken op de puck te raken. Part of the game.

Duidelijke game
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 14 december 2014 @ 12:59:39 #30
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147566588
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals?
Bortuzzo. Onzinschorsing... Als ik dan kijk naar de schorsing die Ference kreeg eerder dit seizoen (3 wedstrijden) dan blijkt wel dat deze hit alleen bestraft is omdat het Jagr is.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_147566666
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:58 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Hij raakte de puck aan, dus het was een legale hit.
Hij raakte de puck van Jagr aan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147566674
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 12:59 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Bortuzzo. Onzinschorsing... Als ik dan kijk naar de schorsing die Ference kreeg eerder dit seizoen (3 wedstrijden) dan blijkt wel dat deze hit alleen bestraft is omdat het Jagr is.
En terecht

En Video graag :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147566706
Depres is gewoon een game, wat mij betreft geen schorsing
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 14 december 2014 @ 16:12:07 #34
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147571506
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Depres is gewoon een game, wat mij betreft geen schorsing
Despres is een game? Smid raakt de puck, het is gewoon een legale check. Arm is laag, speler komt niet omhoog, charged niet.. wat wil je nu? Dat een speler nooit meer gechecked mag worden als zijn hoog omlaag is? Want dan ga ik ook ijshockeyen, wordt allemaal een stuk simpeler. Gewoon je hoofd tussen je benen steken en penalties incasseren.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 14 december 2014 @ 16:12:55 #35
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147571525
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En terecht

En Video graag :)

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=737464

Alles aan die hit was fout. Alles aan de hit van Bortuzzo was goed, behalve dat het Jagr was.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_147572186
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Despres is een game? Smid raakt de puck, het is gewoon een legale check. Arm is laag, speler komt niet omhoog, charged niet.. wat wil je nu? Dat een speler nooit meer gechecked mag worden als zijn hoog omlaag is? Want dan ga ik ook ijshockeyen, wordt allemaal een stuk simpeler. Gewoon je hoofd tussen je benen steken en penalties incasseren.
Leaving your feet is nooit een legale check
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147572220
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=737464

Alles aan die hit was fout. Alles aan de hit van Bortuzzo was goed, behalve dat het Jagr was.
Nog afgezien dat het Jagr was ging hij niet voor de puck, lead hij met zijn elleboog en werd hij niet gecoverd door Bortuzzo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147572685
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:12 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Despres is een game? Smid raakt de puck, het is gewoon een legale check. Arm is laag, speler komt niet omhoog, charged niet.. wat wil je nu? Dat een speler nooit meer gechecked mag worden als zijn hoog omlaag is? Want dan ga ik ook ijshockeyen, wordt allemaal een stuk simpeler. Gewoon je hoofd tussen je benen steken en penalties incasseren.
Boarding heet die penalty
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 14 december 2014 @ 18:19:23 #39
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147576091
:')

Je verlaat altijd het ijs bij een harde check, dat heet traagheid van massa. Je botst tegen een "muur" en zal de kant op gaan bewegen waar je nog wel heen kan. Omhoog. Het gaat erom dat je het ijs niet verlaat voordat je checked en dat is bij geen van de besproken gevallen hier het geval.

En nee, het was geen boarding, de check van Despres was parallel aan de boards, dan kan je nooit van boarding spreken.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 14 december 2014 @ 18:32:31 #40
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147576597
Overigens, Crosby heeft de bof, net zoals een aantal andere spelers in de NHL. Vorige week negatief getest, nu positief. Saillant detail: ze zijn vorige week met het hele team op bezoek geweest in een kinderziekenhuis :')

Gerucht gaat ook dat Maatta zijn schouder weer kapot is. Dus na kanker is hij nu waarschijnlijk de rest van het seizoen aan het neuspeuteren vanwege zijn schouder. Ook heeft Chris Kunitz weken (maanden?) rondgeschaatst met een gebroken voet :')
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_147579036
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 18:19 schreef maniack28 het volgende:
:')

Je verlaat altijd het ijs bij een harde check, dat heet traagheid van massa. Je botst tegen een "muur" en zal de kant op gaan bewegen waar je nog wel heen kan. Omhoog. Het gaat erom dat je het ijs niet verlaat voordat je checked en dat is bij geen van de besproken gevallen hier het geval.

En nee, het was geen boarding, de check van Despres was parallel aan de boards, dan kan je nooit van boarding spreken.
Ik heb geen idee waar je het over hebt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 14 december 2014 @ 19:43:12 #42
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147579490
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waar je het over hebt
quote:
Leaving your feet is nooit een legale check
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_147580638
Kan het nooit zijn, toch maar eens de regels gaan leren

Leaving your feet = straf
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 14 december 2014 @ 21:49:19 #44
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147585128
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 20:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan het nooit zijn, toch maar eens de regels gaan leren

Leaving your feet = straf
Ik legde je net uit dat dit het geval is als je met je voeten van het ijs komt voordat je checked, niet als er al contact geweest is...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_147586226
Precies daarom heet het leaving your feet

[ Bericht 7% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 14-12-2014 22:25:30 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147586254
Kijk ook even naar de reacties in die video, als ze er niks van snappen dan zijn het je mede Pens Fans

[ Bericht 71% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 14-12-2014 22:26:18 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147602272
Edit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 15 december 2014 @ 23:34:58 #48
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147622794
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 22:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kijk ook even naar de reacties in die video, als ze er niks van snappen dan zijn het je mede Pens Fans

:')

Dan heet het nog altijd charging:

quote:
Charging, hitting from behind and boarding are examples of illegal hits. Charging occurs when a player takes three or more strides going into the check, and sometimes includes leaving the feet to deliver the hit.
Anyhow.. mijn punt was dat de NHL langzaam maar zeker in een mietjesleague veranderd waar een hele hoop niet meer mag, maar waar ook inconsequent gestraft wordt. Dat vind ik een kwalijke zaak.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_147623568
Checks die goed worden uitgevoerd, met beide benen op de grond en waar de puck wordt gespeeld mogen gewoon

Waar dat niet het geval is niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 16 december 2014 @ 00:03:42 #50
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_147623851
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 23:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Checks die goed worden uitgevoerd, met beide benen op de grond en waar de puck wordt gespeeld mogen gewoon

Waar dat niet het geval is niet
Misschien moet je dan voortaan eens opletten want bij heel veel checks komen de benen na het contact van de grond en wordt er niet gestraft ;)
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')