Jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Had laatst toen ik even lurkte Elans vraag over raspoetin wel in 1 seconde geweten trouwens.
Is echt superbekend jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Begreep echt niet dat mensen hem niet kende
Okquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens weet iedereen dat er uberhaupt geen echte vrouwen in dit topic zitten.
bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Raspoetin schijnt een enorme penis gehad te hebben
Beetje vertrouwen in de medemensquote:
Fera - wegquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens weet iedereen dat er uberhaupt geen echte vrouwen in dit topic zitten.
lb en snowbells ook wegquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Fera - weg
Amarantha - weg
Crack - weg
Sof - bijna weg
Hij was bijna niet dood te krijgen hequote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Helaas, de cultuur vermoord door de commies
Fera is een verraadster met d'r sex-scquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Fera - weg
Amarantha - weg
Crack - weg
Sof - bijna weg
Ik vind dat toch een freakshowquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fera is een verraadster met d'r sex-sc
ze hebben allemaal deze sc verradenquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar wel zonde want vrouwen zorgen wel dat een sc goed loopt op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 29 november 2014 04:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
kan me nog een keer herinneren dat het hier over maandverband gingquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wel zonde want vrouwen zorgen wel dat een sc goed loopt op de een of andere manier.
Misschien ligt het aan jouquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ze hebben allemaal deze sc verraden
sinds mijn terugkomst vrijwel altijd dood hier
gatverdamme manquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan me nog een keer herinneren dat het hier over maandverband ging
alle kerels weggejaagd
Sowiesoquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar wel zonde want vrouwen zorgen wel dat een sc goed loopt op de een of andere manier.
Dat is behoorlijk saaiquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:06 schreef Elan het volgende:
Behalve in VBL daar werkt averechts Knut vs Cachet
zo ging dat ongeveer wel jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk saai
xcachet: hoi
knut: donder op
*xcachet dondert op*
Dat sluit ik zeker niet uit.quote:
tja dat krijg je als er veel vrouwen tegelijkertijd aanwezig zijnquote:
Wielrennenquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:07 schreef Elan het volgende:
[..]
zo ging dat ongeveer wel jajammer dat knut vbl ban heeft hij post nu in wielrennen
Drizz in 18+ toch beetje fappen op hamburger kutje van kkjquote:Op zaterdag 29 november 2014 04:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
drizzt zal daar ook wel zitten
quote:Op zaterdag 29 november 2014 04:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Drizz in 18+ toch beetje fappen op hamburger kutje van kkj
lkr en met jou?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
hey dima
gvd zoveel tijd na die post waande ik mij toch wel veilig
hoe is het verder
Weet je al wat voor 1?quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Hopelijk volgende maand toch echt eens een laptop kopenStel het maar uit en uit.
Hey Ama, hoe gaat het?quote:
Nou ik moet zo even mijn kamer opruimen, want ik krijg weer eens een FOK! user over de vloer die (begrijpelijk) wat van Groningen wil zien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi schat
Gaan we nog haxballen vandaag of heb je weer andere prioriteiten?
Duidelijkquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kortom: andere prioriteiten vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |