Dat wil je niet weten; geloof me.quote:Op vrijdag 5 december 2014 13:44 schreef Klapskaats het volgende:
Ik zou wel eens willen weten welke processen ze moeten doorlopen vanaf het moment dat de raket op het platform wordt geplaatst, tot de lancering. Lijkt me echt interessant om te zien.
Ik denk dat ik er misschien 0,01% van zou snappen.quote:
Dit is het in een notendop; wat ze precies allemaal zien zijn gewoon nummertjes die wat impliceren. http://en.wikipedia.org/w(...)ht_control_positionsquote:Op vrijdag 5 december 2014 14:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er misschien 0,01% van zou snappen.
It's all rocket science to me.. oh wait..
Om maar zo hard mogelijk de atmosfeer in te duiken denk ik.quote:
Helemaal geen domme vraag; Apogee is het het hoogste punt gemeten vanaf het object waarmee het in orbit is. In dit geval dus de aarde.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:00 schreef Klapskaats het volgende:
Domme vraag misschien maar heb niet alles gevolgd, wat houdt dat apogee in? Zijn hoogste punt?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:03 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
@edit: even gegoogled en gevonden
@edit: even gegoogled en gevondenquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:00 schreef Klapskaats het volgende:
Domme vraag misschien maar heb niet alles gevolgd, wat houdt dat apogee in? Zijn hoogste punt?
Dank alsnog voor de uitleg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 16:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Helemaal geen domme vraag; Apogee is het het hoogste punt gemeten vanaf het object waarmee het in orbit is. In dit geval dus de aarde.
Knap van de atmosfeerquote:Op vrijdag 5 december 2014 15:50 schreef Klapskaats het volgende:
Das wel knap, in 10 minuten van 20.000 mijl/uur naar 20 mijl/u snelheid ...
Nouja, druk en snelheidquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:36 schreef ATuin-hek het volgende:
Ugh.. dat valt me weer tegen van NASA. Het opwarmen tijdens re-entry heeft niets te maken met luchtweerstand.
Ustream is een stuk stabieler: http://www.ustream.tv/nasahdtvquote:Op vrijdag 5 december 2014 16:55 schreef Klapskaats het volgende:
Nu maar hopen dat straks niet weer die nasa site gaat lopen bufferen op het moment supreme ...
En natuurlijk is dat het moment waar het mis gaatquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik heb op de NASA site de education stream aanstaan. Werkt vooralsnog prima.
Ach, hij komt sowieso naar beneden..quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, hij komt sowieso naar beneden..
Ruitenwissers vergetenquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Ze mogen de raampjes wel eens wassen
Dan maar een duik nemen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |