The Reflex was prachtig, evenals Shout van Tears for Fears. En die van FgtH, Two Tribes en Such a Shame van TalkTalk. Had ik allemaal In 1995 liet ik ze bij een ex achter, gelukkig heeft niet iedereen dat gedaan en staan er nu ene zooi op internet.
Maar die platen, de hoes en de geur van de plastic beschermhoesjes horen voorgoed bij mijn jeugd.
quote:Ja, en nu zal je het maar met mp3's moeten doen
Op vrijdag 1 november 2002 00:04 schreef CloudBox het volgende:
Ik verslond ze, de 12" platen uit de jaren 80. Niks pc, knip en plakwerk met plakband.The Reflex was prachtig, evenals Shout van Tears for Fears. En die van FgtH, Two Tribes en Such a Shame van TalkTalk. Had ik allemaal
In 1995 liet ik ze bij een ex achter, gelukkig heeft niet iedereen dat gedaan en staan er nu ene zooi op internet.
Maar die platen, de hoes en de geur van de plastic beschermhoesjes horen voorgoed bij mijn jeugd.
[edit] neemt niet weg dat ik de nummers die jij hierboven noemt erg goed vind overigens [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door twiFight op 01-11-2002 00:11]
(Ik klink nu net als ranja en zander)
[Dit bericht is gewijzigd door CloudBox op 01-11-2002 00:32]
ik heb laatst het album van toontje lager (stiekem dansen) blind gekocht, voor 2 euro, daar moet ik ook nog steeds naar luisteren morgen weer een leuke taak
Toen rond 1981 de 12 inch op de markt kwam was ik direct fan!!!
Enkele van mijn lievelings 12 inches:
New Order - Blue Monday/The Beach
New Order - True Faith
Propoganda - P. Machinery
Band Aid - Do They Know It's Christmas
Blue Mercedes - I Want To Be Your Property
Chaplin Band - Il Veliero
Donna Summer - I Feel Love
Depeche Mode - Just Can't Get Enough (Live)
Dead Or Alive - You Spin Me Round (Like A Record)
Dazz Band - Let It All Blow
Den Harrow - Future Brain
Eartha Kitt - Where Is My Man?
Indeep - Last Night A DJ Saved My Life
Kelly Marie - Feels Like I'm In Love
Madonna 12 inches
Prince 12 inches
Yazoo 12 inches
Frankie Goes To Holywood 12 inches
Pet Shop Boys 12 inches
Soft Cell 12 inches
Trafassi - Wasmasjien
Tina Charles - I Love To Love
Rose Royce - Is It Love You're After?
Shanon - Give Me Tonight
Boys Town Gang - Can't Take My Eyes Off Of You
Marilyn - You Don't Love Me
M/A/R/R/S - Pump Up The Volume
Mel & Kim - Respectable
Om er een paar te noemen Ik koester ze allemaal!
Ik weet nog, dat ik een LP heb gekocht van Countdown, met allemaal 12" uitvoeringen van volgens mij SAW platen .... Coole plaat wel !!!
Later kwam ik erachter dat deze plaat wel erg slecht gemasterd is... erg zacht opgenomen, zodat elk krasje e.d. erg goed hoorbaar is :-(
Ik heb pas de platenspeler weer aangesloten om wat lp's te luisteren. Ook vanwege mijn top100 Maar nog geen 12'' gedraaid.
quote:Die had ik ook!
Op vrijdag 1 november 2002 09:09 schreef ginod het volgende:
Ik weet nog, dat ik een LP heb gekocht van Countdown, met allemaal 12" uitvoeringen van volgens mij SAW platen .... Coole plaat wel !!!
Verder had je hele speciale picturedisks van 12"'s
Zoals Sherryl Lee Ralph: In the Eavning, die gaf licht in het donker.
Ik had een PD van Theme from Rocky. Verder heb ook nog de 12"gehad van Suncity, artist united against apartheid, en Bruce met Dancing in the dark en Born in the Usa: Gespampelde Bruce: (USA, USA, US US US US USA... )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |