Ik denk dat jij er goed uitziet op de dansvloerquote:
Tem helaas ookquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Kally het volgende:
Dire Straits
Ik weet dat iedereen dit baas vindt, maar ik vind het zulke meuk
Ik respecteer je mening, maar ik heb toch een woedeaanval van hier tot Tokyo en dat is een heel eind uit de route die Uccie ons voorschrijft.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Kally het volgende:
Dire Straits
Ik weet dat iedereen dit baas vindt, maar ik vind het zulke meuk
Gratis game zelfs toch?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Cinematic wel.
En als een game zo vol met baggerfouten zit dat zelfs Ubisoft er z'n excuses voor aanbiedt ipv zeggen dat het een feature is dan weet je wel hoe laat het is.
Dan kunnen we wel naar saigonquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, maar ik heb toch een woedeaanval van hier tot Tokyo en dat is een heel eind uit de route die Uccie ons voorschrijft.
Ja. Ik had een mooie lijst gekocht en zo. Geen passende passe-partoutquote:
Bij je ouders met een headset op op de bank liggen luisteren en dan alleen die woohoe meezingen....compleet uit het niets...die blikkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:07 schreef Fogel het volgende:
Dit nummer was een standaardnummer om na het thuiskomen van het uitgaan te draaien, snoeihard, en dan met je zatte harses precies op het juiste momen "woohoe" te zeggen. En bij fout opnieuw... was best tof
enzo knol?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Fylax het volgende:
Er zitten veel bugs in ja maar het spel qua verhaal enzo is gewoon
Oh, dat klinkt herkenbaar, jaquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij je ouders met een headset op op de bank liggen luisteren en dan alleen die woohoe meezingen....compleet uit het niets...die blikken![]()
Nou ja ik zit nu op de noordpool, dus tokyo is wle een optiequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik respecteer je mening, maar ik heb toch een woedeaanval van hier tot Tokyo en dat is een heel eind uit de route die Uccie ons voorschrijft.
Enkel wanneer jij mijn image oppoetstquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er goed uitziet op de dansvloer
Hiiiiii Raf!
Ik weet dat deze muziek briljant is, zeker voor die tijd, het is ook niet dat ik hun kwaliteit niet waardeer, maar het boeit me gewoon niet, kan het ook te vaak gehoord hebben hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tem helaas ook
Mods worden niet op hun muziekvoorkeur uitgekozen heb ik gemerkt
Tokyo Hotel wat eigenlijk Duits isquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik zit nu op de noordpool, dus tokyo is wle een optie
Big in Japan dan maar?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja ik zit nu op de noordpool, dus tokyo is wle een optie
Geeft nietquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat deze muziek briljant is, zeker voor die tijd, het is ook niet dat ik hun kwaliteit niet waardeer, maar het boeit me gewoon niet, kan het ook te vaak gehoord hebben hoor.
En dan moet ik rennen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
U bent ook al ietwat oudquote:Op zaterdag 29 november 2014 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat deze muziek briljant is, zeker voor die tijd, het is ook niet dat ik hun kwaliteit niet waardeer, maar het boeit me gewoon niet, kan het ook te vaak gehoord hebben hoor.
Ja, dat ga je nou horenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |