OMG wat een schatjequote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is niet altijd even vrolijk helaas
[ afbeelding ]
Ik zal nu ophouden met m'n kattenspam
Paxcon is inderdaad een diehard Twente hooligan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi wel, "wat zit je aan m'n bier?".
Tevens hulde aan Twente omdat toffe supporters.
Jij vindt mij aardig.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Wij vinden elkaar toch aardig?
Iets waar ik heen moet dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In Body Worlds in Amsterdam hangt in de hal een gepreserveerd varken aan het plafond met vleugels op z'n rug.
FC Groningen heb ik niet veel mee. Wel nuchtere mensen in Groningen, dat dan weer wel, dus ik mag ze wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon is inderdaad een diehard Twente hooligan.
Ondanks dat houd ik van hem.
wat vind je van FC Groningen?
Ik ben eigenlijk voor Groningen maar ik heb een domme weddenschap verloren, al draag ik Twente een warm hart toe.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mooi wel, "wat zit je aan m'n bier?".
Tevens hulde aan Twente omdat toffe supporters.
Keek je in de spiegel?quote:
Nee, dan denk ik:quote:
Niet weten dat ze een lekker ding isquote:
Oh ja, dan is het logisch dat je zo genant loopt te slijmen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet weten dat ze een lekker ding is2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |