Ik vind het wel passen, iets met pink elephantsquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Fogel het volgende:
Something totally unrelated.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was met Pheno op stap (met meerdere btw was een meet), gooit hij zijn jas op een bank in een kroeg, komt er een kat onder vandaan
Wat is "hoge Noorden?" want ik zit ook daar, maar dan de verkeerde provincie gok ik. In Groningen wonen doorgaans mooie poezen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes en ik zijn ook erg fan van een cafékat, alleen dan in het hoge Noorden
In Groningen inderdaadquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]dat is gewoon awesome.
[..]
Wat is "hoge Noorden?" want ik zit ook daar, maar dan de verkeerde provincie gok ik. In Groningen wonen doorgaans mooie poezen inderdaad.
Mijn moederskant van de familie komt daar vandaan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat A'sfoort wel leuk is.
Nou ja als je Pheno kent, en de reacties er op wel jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat is "hoge Noorden?" want ik zit ook daar, maar dan de verkeerde provincie gok ik. In Groningen wonen doorgaans mooie poezen inderdaad.
Nice, ziet er uit als een tof beestquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen inderdaad
Chilly is de naam
[ afbeelding ]
Chilly is een godquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen inderdaad
Chilly is de naam
[ afbeelding ]
Dat zou een vreselijke ontdekking zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
René en ik zijn misschien wel verre familie.
Delerium Tremens, maar dan anders.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen, iets met pink elephants
In het hogere noorden zijn de poezen nog beterquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo? Wij vinden elkaar toch aardig?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou een vreselijke ontdekking zijn.
Mooi is dat ja.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en alles
Blond, ook van benedenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het hogere noorden zijn de poezen nog beter
Thuis met wat morfine werkt ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Delerium Tremens, maar dan anders.
Dit was bij Pommeray in Reims.
[..]
In het hogere noorden zijn de poezen nog beter
Dat lijkt te kloppen, niets te zien, doorlopen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Fogel het volgende:
Something totally unrelated.
[ afbeelding ]
Hij is niet altijd even vrolijk helaasquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef LompeHork het volgende:
HARDER! MEER VOLUME!
[..]
Nice, ziet er uit als een tof beest
ligt wel van de routequote:
Mooi wel, "wat zit je aan m'n bier?".quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is niet altijd even vrolijk helaas
[ afbeelding ]
Ik zal nu ophouden met m'n kattenspam
Chilly is in het echt ook een beetje schuw, jij zet hem nu een beetje neer als een kat die graag op de foto staat.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is niet altijd even vrolijk helaas
[ afbeelding ]
Ik zal nu ophouden met m'n kattenspam
Als je het zo gaat bekijken wel jaquote:
In Body Worlds in Amsterdam hangt in de hal een gepreserveerd varken aan het plafond met vleugels op z'n rug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind het wel passen, iets met pink elephants
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |