Iedere keer als de aankondiging van Transformers 3 langskomt schreeuw ik zijn naam correct uitgesproken naar de tvquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]moest hardop lachen, godverdomme prachtig.
Ik ga binnenkort reageren op je sitequote:
René heb je de radio hard aan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo LompeHork.
[..]
Paxcon.
[..]
Nee.
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en allesquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat doet me denken toen ik met een vriend wel eens een café bezocht die in de winter de open haard aan gooiden. En er stonden twee fauteuils voor, die om een of andere reden nooit bezet waren. Met een mooi biertje voor de open haard, af en toe een blok hout er in gooien. En de cafékat kwam rustig op je schoot liggen voor het vuur.
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort reageren op je site
Zo zo, jij hebt wilde plannen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort reageren op je site
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere keer als de aankondiging van Transformers 3 langskomt schreeuw ik zijn naam correct uitgesproken naar de tv.
Ik zou best geven, toen. ooitquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René heb je de radio hard aan?
[ afbeelding ]
Ik was met Pheno op stap (met meerdere btw was een meet), gooit hij zijn jas op een bank in een kroeg, komt er een kat onder vandaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en alles
Johannes en ik zijn ook erg fan van een cafékat, alleen dan in het hoge Noordenquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap niet dat niet meer mensen dat doen. In Molly's ook, daar in de hoek achterin is het ook altijd tof, komt die kat ook gewoon, beetje kroelen, beetje hosselen. Prachtbeest. Mensen haten gezelligheid ofzo. Ik zou een moord doen voor een open haard. Bietje varkens grillen en alles
ja kolere, duik ik uit de diepste spelonken een liedje voor je op...quote:
Echt, ik gooi mijn haar los.quote:
Ondankbaar type is die René (uit Amersfoort).quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja kolere, duik ik uit de diepste spelonken een liedje voor je op...
Nou ja, het is dat A'sfoort wel leuk is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondankbaar type is die René (uit Amersfoort).
Het exacte adres kan ik je ook nog sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |