ik kan nog niet verkopen, gekregen van mensen die we net te vaak zienquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan nog niet verkopen, gekregen van mensen die we net te vaak zienvolgend jaar pas...
"GM, heeft ze mn pakje al aangehad"quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:14 schreef Dyre het volgende:
Dat jij er nog aan gedacht hebt om er een foto van te maken
Blue, ik kan nu heel makkelijk zeggen dat je het een beetje moet relativeren en dat het allemaal wel los zal lopen, maar eerlijk gezegd snap ik goed dat dit je een beetje tegenhoudt. Misschien jezelf even goed (en realistisch) laten informeren op zo'n reizigersspreekuur?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Erg he, ik heb de lelijke dingen 1x aangedaan, foto gemaakt, doorgestuurd naar de gever en in de zak van max gedaan
Dat heeft sowieso mijn voorkeur maar de gastouder die we op het oog hadden heeft pas in februari weer plek en het is sowieso de vraag of ze zo flexibel kunnen zijn in opvang. Want die baan wordt echt in de categorie: deze week werk ik maandagochtend, dinsdag de hele dag, woensdag niet, donderdag de hele dag en vrijdagmiddag. Terwijl het de week erop maandag en dinsdag niet is, woensdag de hele dag, donderdag alleen de middag en vrijdag de ochtend. En de week daarop is het WEER andersquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is een Gastouder geen optie chanty?
Als je nou gewoon naar Rotterdam verhuist dan doe ik de opvang van L welquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat heeft sowieso mijn voorkeur maar de gastouder die we op het oog hadden heeft pas in februari weer plek en het is sowieso de vraag of ze zo flexibel kunnen zijn in opvang. Want die baan wordt echt in de categorie: deze week werk ik maandagochtend, dinsdag de hele dag, woensdag niet, donderdag de hele dag en vrijdagmiddag. Terwijl het de week erop maandag en dinsdag niet is, woensdag de hele dag, donderdag alleen de middag en vrijdag de ochtend. En de week daarop is het WEER andersZe zitten toch met een max aantal kindjes dat ze mogen opvangen dus ja…. Kan me voorstellen dat het lastig te realiseren is voor een gastouder.
Net een vriendin die wat meer verstand heeft hiervan het voorstel doorgemaild dat de werkgever heeft gestuurd en er zitten toch echt wat dingen in die we goed moeten uitpluizen en waar ik goed op moet onderhandelen zodat ik niet bekocht word. Ben ik heel goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hem eigenlijk op facebook plaatsen, maar dan word ik zo'n mamma die alleen maar babyfoto's plaatst en zo wilde ik nooit wordenMisschien morgen
![]()
Zat daarnet de Dentinoxsite te lezen en kan ineens hief eea herleiden qua gedrag.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Fazzoletti het volgende:
He bah Blue, dat klinkt idd niet fijnM'n kleine broertje woont er, maar ik heb er niets over gehoord van hem
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon naar Rotterdam verhuist dan doe ik de opvang van L wel![]()
Nee gekkigheid, ik hoop dat het allemaal uitwerkt op een manier die goed voelt.
Wij zijn in september geweest, met kind uiteraard, en eigenlijk niet bijzonders voor gedaan of gelaten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef BlueEyes het volgende:
Hier hebben we inmiddels een dijk van een luxeprobleem.
We zouden volgend jaar naar Curaçao gaan, alleen nu 'durf' ik niet goed door een of andere infectiegedoe door een mug.
Ik die dengue heb gehad en oningeënt altijd op reis ging en Deeg was voor mietjes.
Maarjah, kind he, dan wordt je ineens voorzichtig
Meld zichquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Dyre het volgende:
Wat een tanden ineens bij al die baby's hier
Waar blijft de nachtploeg? Ik lig echt klaarwakker in bed
snap ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 05:20 schreef JufMariska het volgende:
SQ (edit: over de scheet dus, niet over de stijgende koorts
)
ga je duiken op curacao blue? Duikt je man ook? ben heel benieuwd hoe je de vakantie plant met baby! Wij denken er stiekem ook nu al over naquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef BlueEyes het volgende:
We wachten wel even af nog, en anders wijken we uit naar euhm.. Amerika ofzo.
Maar wordt sowieso consultje Tropeninstituut
'Muricah!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef BlueEyes het volgende:
We wachten wel even af nog, en anders wijken we uit naar euhm.. Amerika ofzo.
Maar wordt sowieso consultje Tropeninstituut
Ik heb de week voor de bevalling echt veel gedronken. Na de bevalling was die erge dorst gelukkig weg.quote:Op zaterdag 29 november 2014 07:23 schreef Crumpette het volgende:
Ik vraag het hier ook maar even want hier heeft iedereen de laatste loodjes al gehad... 37+5 en ik heb de laatste dagen ineens meer dorst. Herkenbaar/hoort dat erbij? google richt me namelijk meteen naar zwangerschapssuiker en dat wil ik niet
haha.
Dit.quote:Op zaterdag 29 november 2014 08:30 schreef Spees_Eend het volgende:
SQ, weet ik niet eigenlijk. Ik denk van niet want de antistoffen die jij nu aanmaakt zullen wel in je melk komen denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Jee, wat een geweldige leukerd is jullie meisje!quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Overigens is meisje vandaag 6 maanden!!![]()
[ afbeelding ]
Nee dat was ik idd ook niet van plan.quote:Op zaterdag 29 november 2014 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Kwak, dat wordt vanzelf minder als je er mee stoptik zou iig geen gewoonte maken van kolven om half vier...
Nee hoor al jaren mag ibuprofen. Ibuprofen komt praktisch niet in de moedermelk terecht en heeft van de NSAIDS de voorkeur.quote:Op zaterdag 29 november 2014 09:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wait, wut? Ibuprofen mag wel icm bv?? Ik dacht dat dat juist niet mocht en dus alleen PCM? Het verandert ook met de minuut he
nee lijkt me niet.op kruidvat batterijen draait hij hier al zeker twee weken meerdere keren er dag een half uur. Met en zonder muziek.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:04 schreef Hilmo het volgende:
Vraagje aan de mensen die een tiny love mobiel hebben. Die van ons is nu alweer leeg op nieuwe duracel batterijen. Na een week ofzo, en hij staat max 1x per dag aan en dan max een half uur... Dat lijkt me niet normaal toch?
hoe vaak wil je gaan kolven? Incidenteel of structureel?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:16 schreef krijgerrtje het volgende:
Gefeliciteerd dad!![]()
Spees, wat sneu dat ze nog steeds ziek isHopelijk is het nu snel over..
Oh my kwak, dat lijkt me best vervelend zo veel lekken![]()
Hier een slechte nacht gehadmevrouw weigerde te slapen vannacht, dan ben je zo 3 uur verder en wil ze alweer drinken
![]()
Verder twijfel ik nog of ik eerst een handkolf zal proberen of direct voor een elektrische moet gaantips?
Ze is ook nog jong he, de heeft de melk voorlopig ook nog echt nodig. Ik heb beneden een handig schema hangen van het CB, zal zo even voor je kijken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zijn hier trouwens mammas met een goed voedingsschema vanaf 6maanden?
Ik ben een beetje aan het goochelen sinds een week met de voeding. Ik wilde onderstaand schema aanhouden, maar joëly is er zelf niet tevreden onder:
7: 200ml ontbijtpap
11: fruithap + flesje water/thee
14: 210ml fles
17: groente/vleeshap + flesje water/thee
20: 210ml fles
23: 200ml pyamapap
De tijden wisselen wel dagelijks omdat ze soms wat later/eerder al honger heeft.
Maar ik merk dus dat ze water of thee nauwelijks wilt drinken na dr hapjes, maar ze begint dan na een uur wel weer te 'mekkeren' dat ze dorst heeft en dan is ze echt alleen tevreden met FV.
quote:
Yep. Is ook wel weer op aanraden van het CB dat schema. Ik vind het zelf ook ineens zo'n drastische veranderingquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze is ook nog jong he, de heeft de melk voorlopig ook nog echt nodig. Ik heb beneden een handig schema hangen van het CB, zal zo even voor je kijken.
Blue, toevallig! Wij zijn ook net op jacht geweest naar een nieuwe bank. Ik heb dé ideale bank ook gevonden, alleen is m'n man nog niet overtuigd. Mannen met meningen ook altijd.
.
In eerste instantie incidenteelquote:Op zaterdag 29 november 2014 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe vaak wil je gaan kolven? Incidenteel of structureel?
Sicilia, wat een schrik zeg! Fijn dat je uiteindelijk toch weer naar huis mocht
DaD, fijn dat het voeden zo goed gaat!
Hier het schema wat ik van het CB heb gekregen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Yep. Is ook wel weer op aanraden van het CB dat schema. Ik vind het zelf ook ineens zo'n drastische verandering
Heb je geen baan waar je naar terug moet, waar je structureel dagelijks moet/wilt gaan kolven?quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:44 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
In eerste instantie incidenteelzodat ik wat melk achter de hand heb voor als ik eventjes alleen weg ben, of voor als we eens een avondje oppas hebben. En voor als ik alleen met haar op stap ben voordat ik gewend ben aan voeden in het openbaar
ook even testen of ze aan de fles wil drinken!
wat fijn dat het beter gaat!quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Och, arme S2.. Sterkte ermee.
.
Ik had de melk ook bij me langs stromen vanochtend. Toch wat te enthousiast gekolfd misschien (en het duurde ook wel een poosje voordat ie weer kwam natuurlijk). Baard heeft net de enorme huurkolf weer weggebracht en een conversieset gehaald die past bij de flesjes en dergelijke die ik al heb. En ik ben er net achter gekomen dat half liggend/half zittend voeden veel beter gaat! I hapte in een keer goed aan, dronk heel netjes, tepel kwam er perfect uit... Zo fijn, na al tijden voeden met pijn en frustratie!
Bedankt voor de felicitaties!
SQ, beterschap!
6,5 week alweerquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:46 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een toffe kindjes toch allemaal!
Hoe oud is Lou nu?
Oh trouwens, dat documentje in de OP met babies, wordt daar nog iets mee gedaan? Vind t zo stom om an de juli babies ineens alleen mijn M erin te zetten eind oktober...
ja, spelletjesmiddagquote:Op zaterdag 29 november 2014 15:55 schreef Skittles het volgende:
Goede dag uitgekozen SQwaren jullie van plan wat te gaan doen vandaag?
[..]
6,5 week alweer![]()
Dat documentje had ik nog niet gezien
Haar temp was toen straks goed, maar ze slaapt nu al heeeeel lang in de doek dus straks nog even kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2014 17:35 schreef BlueEyes het volgende:
Loutje![]()
En JM wat een 'lutje potje' is het, enig pakje!
Kwak ook al zo'n leuk pakje met schattige inhoud, ligt het wel handig met zo'n capuchon? Dat is het enige dat ik nogsteeds vermijdt met kopen.
Krijgerrtje![]()
Hoop serieus dat je het snel een plekje geven kan, maar niet streng zijn voor jezelf he. Hier heb jij nergens schuld aan he.
Spees hoe is de temp van S2?
En Sq hoe staat het met jou? Raar he ziek zijn als mama, kan gewoon niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Los van het opvangverhaal spelen ook wat andere zaken nog mee. Oa dat ik bang ben dat ik het werk niet kan. Faalangst I haz itquote:Op zaterdag 29 november 2014 18:52 schreef Kursor het volgende:
Krijgertje, regel niet alleen een nacontrole bij de vk, maar ook in het ziekenhuis. Laat je alsjeblieft vertellen wat er gebeurd is en waarom. Liever duidelijkheid achteraf dan dat je met gaten en daarom problemen in je hoofd blijft zitten.(helaas ervaring)
Chanty, wat moeilijk voor je! Je weet niet waar je voor L voor kiest. Dat is killing die onduidelijkheid. Weet je nog dat ik daar ook zo'n stress over had de laatste weken van de zwangerschap toen m'n man onverwacht z'n baan kwijt was en we de geplande opvang dreigden te moeten afzeggen? Heeft best wat huilbuien en slapeloze nachten gekost. Sterkte met beslissen! (En ook lastig dat het om voorlopig een half jaar gaat.)
Welnee, jij haz de skillz om die baan met twee vingers in je neus te doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 19:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Los van het opvangverhaal spelen ook wat andere zaken nog mee. Oa dat ik bang ben dat ik het werk niet kan. Faalangst I haz it
ja precies!quote:Op zaterdag 29 november 2014 17:43 schreef Hilmo het volgende:
Heftig is dat dan he krijgerrtje om weer achter details te komen. Je maakt dan vaak weinig mee.
Visite ging uitstekend indeedaad.Vriendin heeft ook kleintje dat scheelt.
Zoë wat een poppetjes, heerlijk!!
Lieve andere foto's ook!
LT, inderdaad, als je tepels er niet goed uitkomen kan het inderdaad weken pijnlijk blijven. Zoals ik schreef, het aanhappen bij mij zal denk ik altijd pijnlijk blijven. Ik voed niet tot loslaten want meestal is het hier in slaap vallen en tepel vast blijven houden en dan kan ik een hele tijd wachten of gaat hij trekken, dan is het einde verhaal. En ik ga idd denk ik sneller afkoppelen, wat kwak zegt. Andere borst gaf ik ivm pijn niet, was ook meestal niet nodig, nu het beter te doen is qua pijn, doe ik andere borst wel. Volgens mij wil die van mij altijd wel borst,
Oh en dat lijstje uit de OP had ik laatst ook bekekeb
Heb mijn dametje er ook in gezet. Had de lijst nog nooit gezien...quote:Op zaterdag 29 november 2014 15:46 schreef kwakz0r het volgende:
Oh trouwens, dat documentje in de OP met babies, wordt daar nog iets mee gedaan? Vind t zo stom om an de juli babies ineens alleen mijn M erin te zetten eind oktober...
Hè Getverquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Welnee, jij haz de skillz om die baan met twee vingers in je neus te doen.
Daar ben jij ook al mee bezig zo te lezenquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
He kwak, wat naar zo op zaterdagavond
Ik ben de 40 aan het aantikken. Vanaf welk punt moet je een arts inschakelen?
Blei is inmiddels geïnstrueerd voor het opwarmen van de melkvoorraad
ik denk het. Of ik lig ook ongemerkt weg te rotten van binnenuitquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Daar ben jij ook al mee bezig zo te lezen. Wat ben je ziek joh, 'gewoon' griep?
Nu, zou ik zeggen. Liever voor niks ... Zou t niet kunnen dat je bmm toch niet helemal gesloten is nog en je toch een soort infectie hebt oogelopen met in bad gaan?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
Blei is inmiddels geïnstrueerd voor het opwarmen van de melkvoorraaden ik lig met een pyjama, fleecetrui en de verwarming aan te rillen onder mijn dekbed.
(Het is te merken dat ik mezelf héél zielig vind he?)
dat zóu kunnen, echter... Dan zou het toch niet al binnen een uur gaan etteren?quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nu, zou ik zeggen. Liever voor niks ... Zou t niet kunnen dat je bmm toch niet helemal gesloten is nog en je toch een soort infectie hebt oogelopen met in bad gaan?beterschap
Zou kunnen, zie aan de buitenkant niks maar heb ineens weer twee kleine kloofjes, tepels zijn wit (bloedeloos) na het drinken en die pijn trekt door mijn borst in (de aanhappijn ook, als messteken en het houdt soms aan tijdens het drinken). En sinds vorige week ook ineens af en toe jeuk aan de buitenrand van de tepel na hetb drinken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef Tante_Soesa het volgende:
Hè, wat rot Kwak. Ik heb het denk ik even gemist, maar zou het spruw kunnen zijn?
Spees, ze lijkt soms heel veel op d'r zus idd
Dat doe ik wel, eerst twee en daarna de spiegel op peil houden door elke drie uur eentje.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zóu kunnen, echter... Dan zou het toch niet al binnen een uur gaan etteren?
Ik heb net weer mijn twee PCM genomen, dus het zal zo wel iets zakken. Zou het beter zijn er elke 3 uur 1 te pakken? (Ik ben een aardige pijnstiller n00b)
ja maar ik heb ze vanmorgen al aan de lijn gehad en ze maakten zich geen zorgen...quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:52 schreef Kimpossible het volgende:
Sq ik zou even contact zoeken met een dokter hoor. Zo kort op de bevalling en met de bv en een verminderde weerstand door slaapgebrek etc kan dat van alles zijn wat je niet wilt.
Dus hup hup, anders krijgen we net zon disclaimer als z&g strakjes
Ah, dat had ik even gemist. Veel beterschap, hou je rustig -in hoeverre dat kan met le bebe) en drink voldoendequote:Op zaterdag 29 november 2014 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar ik heb ze vanmorgen al aan de lijn gehad en ze maakten zich geen zorgen...
Tnx, ik blijf even elk uur temperaturen, zodra ik de 40 werkelijk aantik onderneem ik actie![]()
Ahwww Beterschap!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
Blei is inmiddels geïnstrueerd voor het opwarmen van de melkvoorraaden ik lig met een pyjama, fleecetrui en de verwarming aan te rillen onder mijn dekbed.
(Het is te merken dat ik mezelf héél zielig vind he?)
Wat lief Bluequote:Op zaterdag 29 november 2014 00:14 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zat daarnet de Dentinoxsite te lezen en kan ineens hief eea herleiden qua gedrag.
Nog geen tand gevoeld verder maar oke.
Maar misschien spuit 11 ik nu maar is die tand bij jullie niet de reden van het niet willen drinken en niet zozeer de kv?
Want staat dat speen minder fijn ervaren wordt (hier wordt ie zelfs boos uitgetuft)
Tis maar ineens wat in me opkwam net onder de douche toen ik alles van hier thuis eens op een rijtje aan het zetten was
Neem jouw Fje gewoon mee in de overpeinzing
Dat ze dat pikt joh, wat lief! Suus kan zich rustig een half uurtje zelf vermaken maar daarna houdt het wel opquote:Op zaterdag 29 november 2014 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Overigens voel ik me op dit soort dagen echt een hele suffe moeder. Alleen maar in die keuken bezig geweest vanwege die stomme schijtmieren en A. kreeg als aandacht alleen de voedingen en verschoningen. Voor de rest lag ze zichzelf te vermaken in de box of wipstoel of sliep ze in haar bedje. En dat doet ze ook zo lief, zonder gemopper enzo. Lief kind. En nu zit ik op de bank best verdrietig te zijn dat ik de hele dag niet lekker met haar heb gekletst of gespeeld
. Terwijl zij het waarschijnlijk allang prima vindt
.
Ja wat hier heel goed werkt ter afleiding is de grote verplaats-het-kind-cha-cha-cha. Oftewel: een half uurtje in de wipstoel, muziekje aan, speeltje voor d'r neus. Na een half uur gaat ze pruttelen. Dan in de box, onder de mobile. Kan weer een half uurtje. Dan voeding, en dan is ze moe, dus in de Puckababy in bed en dan gaat ze vanzelf slapen (quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:44 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat ze dat pikt joh, wat lief! Suus kan zich rustig een half uurtje zelf vermaken maar daarna houdt het wel op. Ze sliep vandaag wel weer voor het eerst een tijdje in de reiswieg. Werd wakker omdat ze haar knuffeldoekje over haar gezicht had getrokken. Woest was ze
. Verder slaapt ze al sinds half 7. Wel op schoot omdat ik niet doorhad dat ze moe was (normaal ligt ze s avonds in d'r bedje)
Heb ik wel aan gedacht, maar ik kolf nog niet zoveel... 50cc totaal als hij aan de andere borst tegelijk drinkt (want dan wel goede tsr), en zonder baby met moeite 25cc, krijg dan geen goede tsr.quote:Op zaterdag 29 november 2014 21:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ga ook mensen vergeten.. Alvast sorry. Probeer bij te lezen, maar na een hele dag keuken herinrichten tegen de mieren (alle etenswaren in plastic dozen, alle naden dichtgekit, alles weer eens helemaal geboend met chloor) gaat bij mij 't lampje enigszins uit.
Even heel lui![]()
![]()
voor alle mooie foto's!!
SQ beterschap, en niet te lang wachten met nog een keer dokter hè! Je bent een bikkel maar ook pas net bevallen dus wees maar vooral voorzichtig met jezelf![]()
Chanty ook sterkte met de keuze, het klinkt reuzelastig allemaal. En geef je faalangst een dikke MEP, jij kan alles
Kwak, doet het met kolven ook pijn? Kan je anders niet tussendoor kolven en dan je tepels een beetje ontzien door flesjes gekolfde voeding te geven? Klinkt heel naar
DAD als je haar maar goed zit hèVond eerste keer alleen-alleen weg ook maar stom!
Krijgertje heftig hoor! Kun je er met iemand over praten om het allemaal te verwerken?
En verder kom ik even niet.
Nee, herken ik niet. Ik word doodongelukkig als ik mezelf niet elke dag gewoon normaal aankleed, opmaak en m'n haar doe. Ik douche in 3 min ongeveerquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoe doen jullie mama's met meerdere kindjes het trouwens om voor jezelf te zorgen?
Ik merk echt na de tweede dat ik mezelf best wel verwaarloos. Alleen in uitzonderlijke gevallen (sollicitatie of feestje oid) probeer ik echt om er goed uit te zien. Buiten dat heb ik er nauwelijks energie/tijd voor. Herkenbaar?
seriously?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik had jullie mijn geboortekaartje beloofd. Althans, een aantal van jullie. Dat was in het andere topic, maar aangezien de meeste inmiddels hier zitten:
[ afbeelding ]
Ik maak er tijd voor. Tenzij ik geen zin heb en maximaal lang in mijn bed wil liggen (ben geen oochtendmens).quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hoe doen jullie mama's met meerdere kindjes het trouwens om voor jezelf te zorgen?
Ik merk echt na de tweede dat ik mezelf best wel verwaarloos. Alleen in uitzonderlijke gevallen (sollicitatie of feestje oid) probeer ik echt om er goed uit te zien. Buiten dat heb ik er nauwelijks energie/tijd voor. Herkenbaar?
Lieve kwak, dit is voor jou toch ook niet meer fijn? Het komt op mij over alsof het je allemaal te veel is.quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:41 schreef kwakz0r het volgende:
Over pijn gesproken... Ik probeerde net biological nurturing, buik op buik halfliggend, en rechts ging dat goed... Maar links hapte hij me aan en deed t zo'n pijn dat ik m per ongeluk een tikje gaf. Helemaal niet hard natuurlijk en hij gaf geen kik dus pijn zal t niet gedaan hebben maar ik schrok me rot
Ik tel echt af naar maandag, ik merk dat ik steeds meer tegen de voedingen op ga zien en daardoor ook gestresst ben als hij niet wil gaan slapen (zoals vandaag)
Het is een paar weken echt goed gegaan dus snap ook niet waar t nu door komt maar ik gil t echt weer uit met aanhappen nu, met name links.
T is maar goed dat ik geen kv in huis heb anders zou ik t er NU in stoppen
Lilypads misschien een optie? Sluiten het spul af. Bij teveel lekken, komt het er alsnog wel onder overigens.quote:Op zondag 30 november 2014 00:08 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Kwakik hoop echt dat het goed komt voor je ... Dit is niet meer te doen denk ik! Sterkte!
Ik kolf sins vandaag 70cc in 10 min aan 1 kant. Gaat de goede kant op.
Op handdoek geslapen maar ook die was doorweektnu dubbel badlaken testen en andere zoogcompressen
Totaal niet herkenbaar. Ik zie er altijd uit om door een ringetje te halen. Sowieso hoef ik niet eens mijn best te doen om er goed uit te zien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik begrijp dat je bv belangrijk vindt en er het liefst mee door zou gaan, maar even voor de zekerheid: Je kúnt natuurlijk ook gewoon stoppen he? Dat is geen schande!quote:Op zaterdag 29 november 2014 20:41 schreef kwakz0r het volgende:
T is maar goed dat ik geen kv in huis heb anders zou ik t er NU in stoppen
*ontlurkt*quote:Op zondag 30 november 2014 02:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begrijp dat je bv belangrijk vindt en er het liefst mee door zou gaan, maar even voor de zekerheid: Je kúnt natuurlijk ook gewoon stoppen he? Dat is geen schande!
Het klinkt echt heel naar in ieder geval.
die ken ik niet, heb nu Natusan. Als dat niet lukt ga ik die lilypads eens zoeken. Thnx!quote:Op zondag 30 november 2014 00:53 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Lilypads misschien een optie? Sluiten het spul af. Bij teveel lekken, komt het er alsnog wel onder overigens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
Een keer een flesje kv geven betekent niet meteen dat je *patsboem* helemaal met bv stopt of moet stoppen hè. Daarna kan je gewoon weer verder met bv - als je wilt.quote:Op zondag 30 november 2014 08:41 schreef kwakz0r het volgende:
Bedankt voor t medeleven gisteren, ik weet dat ik elk moment kan stoppen (nou ja, zodra er poeder in huis is)
Je kunt hem vastplakken met een beetje Purelan aan de uiteindenquote:Op zondag 30 november 2014 09:31 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Nacht ging prima. Had genoeg gekolft dus opwarmen en schone broek klaar![]()
Tweede nachtvoeding aan de borst. Nieuwe tepelhoed vind ik te groot dus weer de oude gepakt.
Hij valt er af of Elin slaat het er af...
Wat hier hielp: 's Nachts niet op gemopper ingaan. Man de dag erna op pad sturen voor boodschappen / luiers / iets nuttigs. Hij even weg uit huis en z'n hoofd leeg en voelt zich nuttig. En dan bij thuiskomst dikke zoen en uitleggen dat soms niks helpt en dat het echt ooit beter wordt. En hem dan de baby geven en zelf in bad gaanquote:Op zondag 30 november 2014 09:40 schreef Heliotrope het volgende:
eerste nacht dat ik het niet zo goed trek, inclusief mopperendedie zich dan machteloos voelt als niks helpt, daar nog iemand tips voor?
wat een dotjequote:Op zondag 30 november 2014 09:57 schreef Sicilia het volgende:
Dat hadden vriend en ik ook bij onze eerste! Wij hebben toen inderdaad afgesproken om 's nachts niet te veel op elkaars gemopper in te gaan en het er na voldoende slaap weer even goed over te hebben. Moeilijk was dat soms!
Na het zien van al jullie mooie baby's wil ik die van mij ook even showen![]()
[ afbeelding ]
9 dagen alweer vandaag, wat gaat dat snel!
" mijn hart sloeg even over, toen dat van jou begon."quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:22 schreef Dyre het volgende:
Heb je een versje/zinnetje linksboven staan?
Ik ben daar altijd heel erg benieuwd naar
quote:Op zondag 30 november 2014 10:42 schreef Skittles het volgende:
Wat fijn te horen dat de temperatuur goed is Spees! En wat een fijne doorslaapnacht![]()
Gemopper 's nachts was vooral de eerste twee weken en deed ik stilletjes in m'n hoofd. Ik vond het zo oneerlijk dat hij werkelijk door alles heen sliep en ik bij elk zuchtje al rechtop in mijn bed zat om te kijken of ze gevoed wilde worden, of ik haar niet vergeten was terug in bed te stoppen en op haar was gaan liggen ofzoEn dan ook nog al die voedingen..
Oh toen ze een keer de hele nacht bezig was met huilen van kramp, dan weer wilde drinken, weer kramp, hazenslaapje, voeden etc. was ik kapot en vroeg ik of vriend (nadat hij al 9 uur had geslapen en ik bij elkaar met geluk een uurtje) even de luier wilde doen en hij antwoordde met "ik wil eigenlijk nog even een uur of anderhalf slapen want ik heb late dienst" ben ik lichtelijk ontploft
Oh mooi!quote:Op zondag 30 november 2014 10:57 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
" mijn hart sloeg even over, toen dat van jou begon."
Ik vond dat erg toepasselijk gezien mijn situatie
Driemaal raden wie bijna de hele dag thuis zit en er dus vooral gebruik van maaktquote:Op zondag 30 november 2014 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles, jij doet al het zware werk en híj krijgt daarvoor een nieuwe tv? Interessante denkwijze. Ik zou het zelf bedacht kunnen hebben
Razzik zie het zo voor me
Spees, wat fijn van je uren slaap!en dat baby niet ziek is uiteraard.
Slaapsuus in mama's bed
LT, fijn dat je extra kraamzorg krijgt
En kwak, ik ben blij dat je het alweer wat positiever kunt zien. Ik hoop dat de afspraak van morgen verschil maakt!
da's ook weer zoquote:Op zondag 30 november 2014 11:35 schreef Skittles het volgende:
[..]
Driemaal raden wie bijna de hele dag thuis zit en er dus vooral gebruik van maakt
quote:Op zondag 30 november 2014 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Dat gaat goed met de luiers Hilmo
En mis ik potverdikke weer zo'n leuke babySicilia, wat een lekker ventje
Ik lig te huilen omdat ik mijn baby hoor huilen. Fml
blei is nu naar zn zus met M en een flesje melk. Ik denk dat ik maar even in bad ga om mijn vieze koortszweet af te spoelen.quote:Op zondag 30 november 2014 12:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]je bent gewoon een echte moeder.. Orisjenol die ekte!!
Voel je je nog zo ziek als gisteren? Patacetamol infuus?
Beterschaapjes.
maakt toch niet uit. Er zijn zo veel users en het is erg lastig om overal op te reageren. Vooral mobiel!quote:Op zondag 30 november 2014 12:55 schreef RunForrestRun het volgende:
Dames, ik kom niet bij.
En ik denk dat ik maar opgeef het te proberen.
Ik wil graag aanhaken met een megapost vol reacties op iedereen, maar het lukt niet. En dan voel ik me weer schuldig, en ik wil ook niet zo even ertussendoor fietsen en iets spuien als ik hier al zo lang niet ben geweest.
Dus ik denk dat ik maar ga lurken.
Edit: gelukkig kan foto's kijken heul snel. Wat een mooie kindjes hier op Fok!![]()
niet eens stiekemquote:Op zondag 30 november 2014 13:32 schreef BlueEyes het volgende:
Moest je stiekem lachen Sq?
Ik ben altijd benieuwd hoe ze het dan op gaan lossen.
Als vriend eigenwijs doet en er gebeurd iets voorspelbaars loop ik expres weg zo van je regelt t maar![]()
Nikki
een voetenzak heeft met 20 graden weinig nutquote:Op zondag 30 november 2014 13:35 schreef Razztwizzle het volgende:
Eensch! (met SQ's tirade dus)
En ik heb net bij aapieannie een hele vette wallaboo voetenzak gescoord en nu wil ik 'm gaan gebruiken omdat nieuw enzo maar het is koud en guur en mistig en de buurman komt zo kitten en eigenlijk wil ik niet naar buiten. Hormonale besluiteloosheid, I haz it
En eenvoor NIKKI! Hopelijk wordt het gauw beter. Geniet van met je meisje naar het theatet!
ik dénk dat de poepexplosie ook het pakje geraakt heeftquote:Op zondag 30 november 2014 13:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Twee schone pakjes over elkaar zou ik in geval van poepexplosiezonderschoneromper wel een goeie oplossing vinden! Warmer dan pakje zonder romper
quote:Op zondag 30 november 2014 13:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
een voetenzak heeft met 20 graden weinig nut
mijn schoonouders komen zo op bezoek en daar heb ik eigenlijk onwijs geen zin in
Dat is helemaal een goeie oplossing! Twee pakjes was reactie op Razz' manquote:Op zondag 30 november 2014 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dénk dat de poepexplosie ook het pakje geraakt heeft
-edit- ze hebben een romper gescoord bij de burenboven verwachting!
Dat snap ik heel goed.quote:Op zondag 30 november 2014 13:05 schreef _NIKKI_ het volgende:
Echt, ik ben niet het type dat snel klaagt, maar van huilende baby's, laat staan 2, word ik heel zenuwachtig. Of hoe moet je dat uitleggen, je moet naar ze toe als ze huilen, want je voelt het in je botten, zoiets. Nouja, jullie weten vast wat ik bedoel. Dat gevoel heb ik nu de hele dag door en ik word er gewoon zo moe van dat ik elke avond om 8 uur gebroken op de bank lig (man trouwens ook).
/isditdandeberuchte8maandensprong?
oh jaquote:Op zondag 30 november 2014 13:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat is helemaal een goeie oplossing! Twee pakjes was reactie op Razz' man
Ja zeker maar ik hield uit reflex de buitenkant tegen de straal dus dat was niet zo handig maar ach, scheelt weer een doekje, dit kon ik zo weggooienquote:Op zondag 30 november 2014 12:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Huh maar hilmo als je baby bij het verschonen in de luier plast dan kan je die toch nog wel gebruiken? Als ze hem uren aan hebben dan zitten er toch wel 10 plasjes in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk is er geen verplichting, maar als je een tijdje niet meer bent geweest, wil je het liefst even reageren op de vorige posts. Maar dat zijn er zo veel dat je niet weet waar je moet beginnen, want reageer je dan wel op vijf bladzijden geleden maar niet op zes? Je wilt niemand tekort doen zeg maar.quote:Op zondag 30 november 2014 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb het in z&g al zo vaak gepost dus ik ga het hier ook eens doen:
Het is niet verplicht om op iedereen te reageren en het woord "egopost" mag wat mij betreft gewoon verboden worden. Ik vind het echt jammer en onnodig als mensen afhaken omdat ze niet de ganse dag op FOK meelezen. Echt, lieve dames, ik heb geen idee hoe en wanneer dat ontstaan is maar hou er alsjeblieft mee op? Is voor jezelf veel fijner en verder neemt niemand iemand iets kwalijk volgens mij.
Andere nominatie voor eeuwige ban: "jullie gaan veel te snel, ik hou het niet bij". Niet meer doen!
Inderdaad. Als ik na laten we zeggen 2 weken weer wat post en het is alleen wat van mezelf (foto's, issues, weet ik het wat) dan vind ik dat toch niet echt tof denk ik. Alsof voorgaande posts me niets interesseren.quote:Op zondag 30 november 2014 17:22 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Tuurlijk is er geen verplichting, maar als je een tijdje niet meer bent geweest, wil je het liefst even reageren op de vorige posts. Maar dat zijn er zo veel dat je niet weet waar je moet beginnen, want reageer je dan wel op vijf bladzijden geleden maar niet op zes? Je wilt niemand tekort doen zeg maar.
Maar ik zal gewoon proberen te lezen wat ik kan, en te posten wat ik kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |