ik kan nog niet verkopen, gekregen van mensen die we net te vaak zienquote:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan nog niet verkopen, gekregen van mensen die we net te vaak zienvolgend jaar pas...
"GM, heeft ze mn pakje al aangehad"quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:14 schreef Dyre het volgende:
Dat jij er nog aan gedacht hebt om er een foto van te maken
Blue, ik kan nu heel makkelijk zeggen dat je het een beetje moet relativeren en dat het allemaal wel los zal lopen, maar eerlijk gezegd snap ik goed dat dit je een beetje tegenhoudt. Misschien jezelf even goed (en realistisch) laten informeren op zo'n reizigersspreekuur?
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:10 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
Erg he, ik heb de lelijke dingen 1x aangedaan, foto gemaakt, doorgestuurd naar de gever en in de zak van max gedaan
Dat heeft sowieso mijn voorkeur maar de gastouder die we op het oog hadden heeft pas in februari weer plek en het is sowieso de vraag of ze zo flexibel kunnen zijn in opvang. Want die baan wordt echt in de categorie: deze week werk ik maandagochtend, dinsdag de hele dag, woensdag niet, donderdag de hele dag en vrijdagmiddag. Terwijl het de week erop maandag en dinsdag niet is, woensdag de hele dag, donderdag alleen de middag en vrijdag de ochtend. En de week daarop is het WEER andersquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is een Gastouder geen optie chanty?
Als je nou gewoon naar Rotterdam verhuist dan doe ik de opvang van L welquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat heeft sowieso mijn voorkeur maar de gastouder die we op het oog hadden heeft pas in februari weer plek en het is sowieso de vraag of ze zo flexibel kunnen zijn in opvang. Want die baan wordt echt in de categorie: deze week werk ik maandagochtend, dinsdag de hele dag, woensdag niet, donderdag de hele dag en vrijdagmiddag. Terwijl het de week erop maandag en dinsdag niet is, woensdag de hele dag, donderdag alleen de middag en vrijdag de ochtend. En de week daarop is het WEER andersZe zitten toch met een max aantal kindjes dat ze mogen opvangen dus ja…. Kan me voorstellen dat het lastig te realiseren is voor een gastouder.
Net een vriendin die wat meer verstand heeft hiervan het voorstel doorgemaild dat de werkgever heeft gestuurd en er zitten toch echt wat dingen in die we goed moeten uitpluizen en waar ik goed op moet onderhandelen zodat ik niet bekocht word. Ben ik heel goed in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil hem eigenlijk op facebook plaatsen, maar dan word ik zo'n mamma die alleen maar babyfoto's plaatst en zo wilde ik nooit wordenMisschien morgen
![]()
Zat daarnet de Dentinoxsite te lezen en kan ineens hief eea herleiden qua gedrag.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:17 schreef Fazzoletti het volgende:
He bah Blue, dat klinkt idd niet fijnM'n kleine broertje woont er, maar ik heb er niets over gehoord van hem
quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als je nou gewoon naar Rotterdam verhuist dan doe ik de opvang van L wel![]()
Nee gekkigheid, ik hoop dat het allemaal uitwerkt op een manier die goed voelt.
Wij zijn in september geweest, met kind uiteraard, en eigenlijk niet bijzonders voor gedaan of gelaten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:05 schreef BlueEyes het volgende:
Hier hebben we inmiddels een dijk van een luxeprobleem.
We zouden volgend jaar naar Curaçao gaan, alleen nu 'durf' ik niet goed door een of andere infectiegedoe door een mug.
Ik die dengue heb gehad en oningeënt altijd op reis ging en Deeg was voor mietjes.
Maarjah, kind he, dan wordt je ineens voorzichtig
Meld zichquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:22 schreef Dyre het volgende:
Wat een tanden ineens bij al die baby's hier
Waar blijft de nachtploeg? Ik lig echt klaarwakker in bed
snap ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 05:20 schreef JufMariska het volgende:
SQ (edit: over de scheet dus, niet over de stijgende koorts
)
ga je duiken op curacao blue? Duikt je man ook? ben heel benieuwd hoe je de vakantie plant met baby! Wij denken er stiekem ook nu al over naquote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef BlueEyes het volgende:
We wachten wel even af nog, en anders wijken we uit naar euhm.. Amerika ofzo.
Maar wordt sowieso consultje Tropeninstituut
'Muricah!quote:Op vrijdag 28 november 2014 23:22 schreef BlueEyes het volgende:
We wachten wel even af nog, en anders wijken we uit naar euhm.. Amerika ofzo.
Maar wordt sowieso consultje Tropeninstituut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |