Moet je maar op tijd zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef OlllllllO het volgende:
Mag het wat minder snel, ik ben even weg en weer een topic vol.
Volgens mij vond ik 'm via het zoeken per provincie inderdaad. Gelukje. Je kunt ook op username zoeken, maar die moet je dan wel kennen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe vind je mensen op die site dan?
Ik kan per provincie zoeken, maar er zijn er duizenden per provincie. :$
Dit ja..quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik 'm via het zoeken per provincie inderdaad. Gelukje. Je kunt ook op username zoeken, maar die moet je dan wel kennen.
Join the club.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik heb geen aparte hobby's, eigenlijk. Ik ben best wel saai, eigenlijk.
jij bent gewoon langzaamquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:09 schreef OlllllllO het volgende:
Mag het wat minder snel, ik ben even weg en weer een topic vol.
Wat voor de een saai is, is voor de ander apart. Soms.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:10 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik heb geen aparte hobby's, eigenlijk. Ik ben best wel saai, eigenlijk.
Grote jongenquote:
Hmm, is wel slim voor de privacy natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij vond ik 'm via het zoeken per provincie inderdaad. Gelukje. Je kunt ook op username zoeken, maar die moet je dan wel kennen.
Dat is zoquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor de een saai is, is voor de ander apart. Soms.
Je kon mij niet eens vindenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Seks is inderdaad niet iets aparts, of zoquote:
Is alweer even geleden...quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seks is inderdaad niet iets aparts, of zo.
Nopequote:Op vrijdag 28 november 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen zien plas, poep en kots ook als seks. Maar dat vind ik dan toch wel een beetje apart.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind plassen, poepen en kotsen geen seks.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommige mensen zien plas, poep en kots ook als seks. Maar dat vind ik dan toch wel een beetje apart.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben jou al tegengekomen via een user die mij ge-unfriend heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |