Ik gebruik nog Snow Fairy en ik wissel Angels on Bare Skin af met Let the Good Times Roll. Ik heb nog wat stukjes zeep liggen en een stuk You Snap The Whip, maar die heb ik gekregen. Ik vind het echt te duur tegenwoordig. Voor douchegel heb ik nu Body Shop en Treacle Moonquote:Op zondag 12 juli 2015 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]Wat heb je gekocht?
Ik koop nog bepaalde dingen.
Snowfairy voor een jaar vooruit elke kerst.
HIWTK heb ik altijd in huis en R&B.
Verder vind ik het ook te duur tegenwoordig
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 11:15 schreef Cat22 het volgende:
Noes! Die staat al jaren op mijn 'moet kopen als douchegels opraken' lijst!
Wat an sich al best treurig en verontrustend is.
Las ergens dat niet alles definitief verdwijnt, soms gaat het ook om een aanpassing van de verpakking. Dus wie weet valt het mee!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:09 schreef douche-eendje het volgende:
Nou, dan maar op zoek naar een andere dagcrème met spf.de enige die nu dan vast in het assortiment zit mag niet vanwege allergie.
Ja? Die vind ik zooooo smerig, haha. Dat is ook de enige (reguliere) SG die ik nog nooit gekocht hebquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:51 schreef friekin_ het volgende:
Flying Fox zal toch zeker wel terug komen, die is behoorlijk populair volgens mij. Voor mij gaat alleen de aqua mirabilis oid eruit. Die vond ik zo fijn.
https://www.lush.co.uk/article/welcome-lush-oxford-streetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:18 schreef Murmeli het volgende:
Die nieuwe producten in Lush Oxford Street![]()
OMG!!!!!
Ik moet naar Londen
Ik ben in oktober in Londen, niet echt in de buurt van Oxford Street maar wil eigenlijk wel een kijkje nemen. Al blijf ik het raar vinden dat ze producten alleen in deze winkel verkopen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:18 schreef Murmeli het volgende:
Die nieuwe producten in Lush Oxford Street![]()
OMG!!!!!
Ik moet naar Londen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |