preciesquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, want PSV gaat een wedstrijd tegen Estoril hetzelfde in als een wedstrijd tegen Feyenoord.
Je moet elke wedstrijd hetzelfde kunnen brengen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
Ja, want PSV gaat een wedstrijd tegen Estoril hetzelfde in als een wedstrijd tegen Feyenoord.
Dankje Johannes, ik weet niet wat ik zonder jou moest.quote:
Ik denk dat Twente zondag erg veel gaat brengen tegen die grafclub uit Grunnquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je moet elke wedstrijd hetzelfde kunnen brengen.
Groningen gaat winnen, dat geef ik je op een briefje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente zondag erg veel gaat brengen tegen die grafclub uit Grunn
Jij verandert je mening sneller dan Johanquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
Hij is trots
En Cocu vindt dat PSV vandaag beter was
Dit team wordt 3e of 4e. Feyenoord gaat ze sowieso ook voorbij.
Johan is het met je eensquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef Stofje het volgende:
Grappig als een 19jarig ventje "trots op de jongens" is.
Maken we er nog een leuke weddenschap van?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen gaat winnen, dat geef ik je op een briefje.
Aha oke.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij verandert je mening sneller dan Johan
Dat is erg hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:56 schreef Stofje het volgende:
Grappig als een 19jarig ventje "trots op de jongens" is.
Als Twente wint kies jij mijn UI voor twee dagen, als Groningen wint kies ik jouw UI voor een week.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maken we er nog een leuke weddenschap van?
Pax en ik hebben daar erg goede ervaringen mee
Rare odds, maar okquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Twente wint kies jij mijn UI voor twee dagen, als Groningen wint kies ik jouw UI voor een week.
Gaat Co nog meedoen aan het WK?quote:
020?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk die chinees maar zondag staat 020 niet op de kaart![]()
Volgende week te bewonderen op de Zuiderduin Masters, voor het WK werd hij bij de laatste 512 uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat Co nog meedoen aan het WK?
Wel zich professioneel laten uitschakelen in de eerste ronde uiteraard.
Tering wat genant.quote:
Koos gaat weer veel wedstrijden analyserenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat Co nog meedoen aan het WK?
Wel zich professioneel laten uitschakelen in de eerste ronde uiteraard.
Die man heeft een CV daar zeg je U tegenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:02 schreef IbanMayo het volgende:
Edward van Cuilenborg is ook goed in darts presenteren trouwens.
Dat typische "hč" achter elke zin, nagels op een schoolbord.quote:
Die man is een god.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:02 schreef IbanMayo het volgende:
Edward van Cuilenborg is ook goed in darts presenteren trouwens.
Mijn favoriete getal is 69.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef KingRoland het volgende:
GGMM eet vaak chinees. ik ben vergeten welke nummer hij altijd kiest.
Kende je wel die anekdote over doping bij DOS met een bommenwerper uit de 2de wereldoorlog?quote:
nee milik is een kunstgras spitsquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:03 schreef S0nic het volgende:
[..]
Speelde matig tegen PSG, tijd voor Siggy dus.
Aldus Frank
Nee, die ook niet.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kende je wel die anekdote over doping bij DOS met een bommenwerper uit de 2de wereldoorlog?
Ik vind do - ping een nare Chinees...quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kende je wel die anekdote over doping bij DOS met een bommenwerper uit de 2de wereldoorlog?
Via Togethertube?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zondag ochtend gaan we de Tafel van Kees kijken
Ik zal de wekker zettenquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:06 schreef Zorro het volgende:
Kan daar wat groeien zegt ie. Het is kunstgras man.
Heerlijk showtje, volle bingo kaarten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan heb je deze topshow gemist.
https://vimeo.com/112647451
Zet je wel de wekker dan?quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
is te vroeg ik kijk dat nooitquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |