*Michael Smith.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelukkig wel de tieten van Barney
** John Partquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
*Michael Smith.
Stijn vindt dit leuk.
Dit is echt zo'n vrouwen opmerking.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Shirtje wisselen na 90 minuten blijft mijn favo onderdeel van vrouwen voetbal
Die heeft 3 meter ontsluiting.quote:
Basketbal is een demonstratiesport.quote:
Dat vind ik geen leuke opmerking. Nou heb ik het me voorgesteldquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelukkig wel de tieten van Barney
Jij bent echt gay als je het niet met me eens bent in dezequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n vrouwen opmerking.
Met die noorse kabeltrui aan van de wehkampquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:42 schreef Cavaliers het volgende:
Johan heeft nog trauma's van de opnames in v/d Valk.
Ballen op de borsten aannemen en inschieten, mooi altijd.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Shirtje wisselen na 90 minuten blijft mijn favo onderdeel van vrouwen voetbal
Ja, leuk.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Ties02 het volgende:
tamzak (de ~ (m.), ~ken)
luilak, lamzak
Den Dirk is nen echten tamzak, dieje komt nooit zijne zetel ni uit.
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
tamzak (de ~ (m.), ~ken)
luilak, lamzak
echoquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Ties02 het volgende:
tamzak (de ~ (m.), ~ken)
luilak, lamzak
Bij mannenvoetbal een bal op de paal is pijnlijk bij een vrouw in die streek is een kut bal.....quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ballen op de borsten aannemen en inschieten, mooi altijd.
Gelukkig maar, lelijkste dartworp OOIT.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zit tegenwoordig samen met Wayne Mardle in het Sky-commentaarhokje
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mannenvoetbal een bal op de paal is pijnlijk bij een vrouw in die streek is een kut bal.....
quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, lelijkste dartworp OOIT.
Broekie is uit hierquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:44 schreef Stofje het volgende:
Godverdomme, ik zit me hier echt uitstekend te vermaken.
Jij bent wel van de moslima's?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou met dat wijf van Genee ook elke avond de lampenkap van het plafond neuk0n.
Niks mis mee die Iraanse damesquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou met dat wijf van Genee ook elke avond de lampenkap van het plafond neuk0n.
Hopelijk een whitewash voor die vervelende kleuterneuker.quote:
Dat haal jij niet eens man...quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:44 schreef Mani89 het volgende:
Irriteer jij je nooit dan als je tijdens een voetbalwedstrijd een vrouw dit hoort zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent echt gay als je het niet met me eens bent in deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |