ik heb romeo and juliet en macbeth toneel gezienquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel leuk ja. Ik was laatste keer naar toneelstuk van Rain Man geweest. Best tof
En Anna Drijver speelde erin
Shakespeare nog nooit gelezenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb romeo and juliet en macbeth toneel gezien
dat is wel oke, maar dat was omdat ik dat gelezen had
meeste toneel kan me echt niet boeien
In de bioscoop wil ik ook gewoon dat je je bek houdt hoorquote:
ik praat heel veelquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de bioscoop wil ik ook gewoon dat je je bek houdt hoor
Als je zachtjes praat niet erg nee, maar die mensen die op volume 20 de hele film gaan evaluerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
geluid staat toch zodanig hard dat niemand je hoort
en ik ga 2-3 keer even zaal uitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zachtjes praat niet erg nee, maar die mensen die op volume 20 de hele film gaan evalueren
Hoezoquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik ga 2-3 keer even zaal uit
dan praat ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de bioscoop wil ik ook gewoon dat je je bek houdt hoor
daarom ga ik ook nauwelijks naar de biosquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zachtjes praat niet erg nee, maar die mensen die op volume 20 de hele film gaan evalueren
En als je gaat roken ga je serieus helemaal naar buiten en dan weer terug? Mis je zo even kwartiertje vsn de filmquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan niet zo lang stilzitten toch
jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je gaat roken ga je serieus helemaal naar buiten en dan weer terug? Mis je zo even kwartiertje vsn de film
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje was laatst bioscoop uitgezet in pathe arnhem
was echt bang dat sof toen in zaal zat
waarom?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje was laatst bioscoop uitgezet in pathe arnhem
was echt bang dat sof toen in zaal zat
soms volgt dat elkaar snel opquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je moet het altijd timen na een belangrijke gebeurtenis
vrijwel nooitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
soms volgt dat elkaar snel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |