ik heb romeo and juliet en macbeth toneel gezienquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel leuk ja. Ik was laatste keer naar toneelstuk van Rain Man geweest. Best tof
En Anna Drijver speelde erin
Shakespeare nog nooit gelezenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb romeo and juliet en macbeth toneel gezien
dat is wel oke, maar dat was omdat ik dat gelezen had
meeste toneel kan me echt niet boeien
In de bioscoop wil ik ook gewoon dat je je bek houdt hoorquote:
ik praat heel veelquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de bioscoop wil ik ook gewoon dat je je bek houdt hoor
Als je zachtjes praat niet erg nee, maar die mensen die op volume 20 de hele film gaan evaluerenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
geluid staat toch zodanig hard dat niemand je hoort
en ik ga 2-3 keer even zaal uitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zachtjes praat niet erg nee, maar die mensen die op volume 20 de hele film gaan evalueren
Hoezoquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en ik ga 2-3 keer even zaal uit
dan praat ik ookquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de bioscoop wil ik ook gewoon dat je je bek houdt hoor
daarom ga ik ook nauwelijks naar de biosquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zachtjes praat niet erg nee, maar die mensen die op volume 20 de hele film gaan evalueren
En als je gaat roken ga je serieus helemaal naar buiten en dan weer terug? Mis je zo even kwartiertje vsn de filmquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan niet zo lang stilzitten toch
jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als je gaat roken ga je serieus helemaal naar buiten en dan weer terug? Mis je zo even kwartiertje vsn de film
quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje was laatst bioscoop uitgezet in pathe arnhem
was echt bang dat sof toen in zaal zat
waarom?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje was laatst bioscoop uitgezet in pathe arnhem
was echt bang dat sof toen in zaal zat
soms volgt dat elkaar snel opquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je moet het altijd timen na een belangrijke gebeurtenis
vrijwel nooitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
soms volgt dat elkaar snel op
the hobbitquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
ga alleen the hobbit in bios kijken denk
Komen goeie films voor in bios manquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
ga alleen the hobbit in bios kijken denk
Heb je trailer van Exodus al gezien?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
the hobbit_!
nooit dat ik die in bios ga kijken
jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je trailer van Exodus al gezien?
ik vind dat wel tofquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
the hobbit_!
nooit dat ik die in bios ga kijken
ja maar die zijn ook te downloadenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen goeie films voor in bios man
Lijkt me wel baasquote:
mwah zal wel meevallenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me wel baas
Al zal jij daar als christen wel flink wat kantpuntjes bij hebben
Veel doen dat wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah zal wel meevallen
ik vergelijk niet ofzo
ja in die islamitische landenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel doen dat wel.
Niet voor niet dat Noah is geweigerd in veel landen
Ja maar films op een groot scherm kijken is gewoon tof. Zeker bij visuele toppertjesquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar die zijn ook te downloaden
Paus volgens mij ookquote:
Wajooh. Wel gul manquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik had mn broertje een vakantie beloofd als ie slaagd voor zn examens
maar die man heeft echt high class standaard
kloptquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar films op een groot scherm kijken is gewoon tof. Zeker bij visuele toppertjes
Even checkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, had net goede film gezien.
American Nudist. Aanradertje.
ja tochquote:
Een 2,3 op imdb.quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie, had net goede film gezien.
American Nudist. Aanradertje.
Waarom high class dan? Heeft hij al paar opties gegeven?quote:Op vrijdag 28 november 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja toch
laat hem kiezen
hopelijk kiest ie iets fatsoenlijks
Ik hoop dat de naam al voldoende zegt over hoe serieus ik ben.quote:
hij wil naar thailandquote:Op vrijdag 28 november 2014 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom high class dan? Heeft hij al paar opties gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |