Hij komt echt heel volwassen over altijd ja en ook qua uitspraken.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet qua uiterlijk natuurlijk![]()
Qua reacties
Muah hij doet gewoon maar havo hoor, als je echt hoogbegaafd bent kan je ook wel vwo met twee vingers in je neus doen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt echt heel volwassen over altijd ja en ook qua uitspraken.
Jeroen Grüther is een ongegeneerde lul die zichzelf verrijkt over de rug van de belastingbetaler.
Welke 16-jarige zegt zulke dingen.
Maar hij is wel slim hoor denk hoogbegaafd ook wel.
Ja. Zo`n sushi-liefhebber ben ik nou ook weer niet dat ik naar een restaurant ga met `alleen'' maar sushiquote:
wanneer ben jij jarigquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Ezell het volgende:
omg, ik heb aldo's verjaardagskado binnen
ziet er fucking cool uit
je hebt meer sumo-achtige zakenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Zo`n sushi-liefhebber ben ik nou ook weer niet dat ik naar een restaurant ga met `alleen'' maar sushi
Al zijn die beef rolls ook wel okay
kut, ik bedoel sinterklaaskadoquote:
Zulke populistische bullshit kan iedereen uitkramen.quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij komt echt heel volwassen over altijd ja en ook qua uitspraken.
Jeroen Grüther is een ongegeneerde lul die zichzelf verrijkt over de rug van de belastingbetaler.
Welke 16-jarige zegt zulke dingen.
Maar hij is wel slim hoor denk hoogbegaafd ook wel.
Ja Shabu-Shabu maar die heb je niet in Utrechtquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
je hebt meer sumo-achtige zaken
[..]
kut, ik bedoel sinterklaaskado![]()
Hebben jullie surprises gemaakt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
je hebt meer sumo-achtige zaken
[..]
kut, ik bedoel sinterklaaskado![]()
jij komt nooit buiten utrecht?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Shabu-Shabu maar die heb je niet in Utrecht
neequote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke populistische bullshit kan iedereen uitkramen.
Hoor ik badschaap ook nog wel zeggen. En mijn schaamhaar is nog intelligenter dan badschaap dus.
moet hij iets mee doenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
badschaap met z'n wiskunde b![]()
Maar hij weet wel veel hoor, schreef ook leuke columnpjes rond wk die mensen leuk vonden.
goed gevoel voor taal wel
Was met mutti en broertje.quote:
Ja weet ikquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
badschaap met z'n wiskunde b![]()
Maar hij weet wel veel hoor, schreef ook leuke columnpjes rond wk die mensen leuk vonden.
goed gevoel voor taal wel
so sadquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was met mutti en broertje.
Dan gaan we niet helemaal naar Leiden of Rotterdam.
Amsterdam kan opzich ook wel maar ja, geen zin in
mwah viel wel mee.quote:
Ja hij kan wel journalist worden het is een van de meest kleurrijke mensen op FOK!, werd van de zomer al als mod gevraagd moet je nagaan.quote:
weet je zeker of ze japans was of gok je dat?quote:Op zaterdag 29 november 2014 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
mwah viel wel mee.
Cute Japans meisje was aan het bedienen
Dat kan ik wel zienquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
weet je zeker of ze japans was of gok je dat?
Columnist ofzo. Of boekjes schrijven over oud-voetballers en dan bij DWDD gaan zittenquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja hij kan wel journalist worden het is een van de meest kleurrijke mensen op FOK!, werd van de zomer al als mod gevraagd moet je nagaan.
jajaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fylax is een prepubarale aandachtshoerquote:Op zaterdag 29 november 2014 01:30 schreef Elan het volgende:
ONZ / [GUTTER-FM] #15 Kally kan koken blijkbaar ( :') right)
Goeie topic, Fylax gaat daar draaien morgen hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |