400/600?quote:Op dinsdag 2 december 2014 03:59 schreef Geerd het volgende:
Met zaterdag der bij paar folderwijken? Zit je snel aan 400/600?
Maja wel veel fietsen, komt goed uit je bent toch op dieet![]()
Volgens mij vind je het ook wel best zo, vooral nu het kouder wordt lekker binnen!
Inclu zaterdagen en 2 redelijke wijken plus folders moet dat wel lukken!quote:Op dinsdag 2 december 2014 04:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
400/600?
Lijkt me sterk dat je dat met een paar zaterdagen verdient.
Volgens mij zit je dan eerder op 200-300 euro.quote:Op dinsdag 2 december 2014 04:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Inclu zaterdagen en 2 redelijke wijken plus folders moet dat wel lukken!
Even een hele andere tip. Ik weet niet wat jouw "normale" dagritme is kwa opstaan en slapen. Maar vannacht ging je dus om 4 uur naar bed dat is erg laat. Nu ben ik zelf ook een redelijke nachtbraker die graag laat naar bed gaat. Toch zou ik dit als ik jouw was ook veranderen, probeer eerder naar bed te gaan en eerder opstaan, een ander ritme kan echt helpen met hoe productief je op een dag te werk gaat. Misschien lukt het je dan gemakkelijker stappen te zetten en echt iets te gaan doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 04:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan eerder op 200-300 euro.
Nou ja ik ga slapen goede nacht.
2 kranten wijken van maandag tot en met zaterdag en dan smiddags nog 2 folderwijken?quote:Op dinsdag 2 december 2014 04:09 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij zit je dan eerder op 200-300 euro.
Nou ja ik ga slapen goede nacht.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 04:01 schreef hmmmmmmm het volgende:
Lijkt me sterk dat je dat met een paar zaterdagen verdient.
Ja 1 dag in de week werkenquote:Op dinsdag 2 december 2014 16:29 schreef Cue_ het volgende:
Hmmmmm ging dan ook uit van een paar zaterdagen
[..]
Gewoon beginnen met 1 dag evt. Vervolgens inzien dat het wel verdient en je meer wil en dan meer gaan werken.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:32 schreef Geerd het volgende:
Ja 1 dag in de week werkenIn geval van hmmmmm een grote stap voorwaarts dat dan weer wel
Ik weet het best vaak slaapritme problemen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 11:56 schreef Magraw het volgende:
[..]
Even een hele andere tip. Ik weet niet wat jouw "normale" dagritme is kwa opstaan en slapen. Maar vannacht ging je dus om 4 uur naar bed dat is erg laat. Nu ben ik zelf ook een redelijke nachtbraker die graag laat naar bed gaat. Toch zou ik dit als ik jouw was ook veranderen, probeer eerder naar bed te gaan en eerder opstaan, een ander ritme kan echt helpen met hoe productief je op een dag te werk gaat. Misschien lukt het je dan gemakkelijker stappen te zetten en echt iets te gaan doen.
Alles wat je kan bedenken, daar zijn vrouwen van die daarop afknappen, maar ook vrouwen die het juist aantrekkelijk vinden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:40 schreef hmmmmmmm het volgende:
Begin kaal te worden geloof ik kale plek en veel haarverlies is dat ook iets waar vrouwen op afknappen?
Nou ik kan 3 dingen doen 1 laten staan met kale plekken 2 helemaal kaal of 3 een pruik ofzo.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alles wat je kan bedenken, daar zijn vrouwen van die daarop afknappen, maar ook vrouwen die het juist aantrekkelijk vinden.
Dus niet teveel nadenken over zaken waar je toch geen invloed op hebtZorg maar eerst voor de dingen waar je wel invloed op hebt (zoals gezond leven / hobbys / werk / etc)
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:45 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik kan 3 dingen doen 1 laten staan met kale plekken 2 helemaal kaal of 3 een pruik ofzo.
Maak me er toch redelijk zorgen om tsja niet erg vrolijk als je dan opstaat en je kijkt in de spiegel.
quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:47 schreef netchip het volgende:
[..]
Het laatste waar jij je op dit moment mee bezig moet houden, is het feit dat je maagd bent.
Nou ja ik voel me best oud.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:58 schreef Cue_ het volgende:
Opzich is dit toch t "oudere maagden" topic. Vanaf wanneer is dat eig? Voor mijn gevoel vanaf 25+ denk ik zo
Als je nagaat dat veel meisjes op hun 14 al ontmaagd worden.quote:Op dinsdag 2 december 2014 16:58 schreef Cue_ het volgende:
Opzich is dit toch t "oudere maagden" topic. Vanaf wanneer is dat eig? Voor mijn gevoel vanaf 25+ denk ik zo
quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als je nagaat dat veel meisjes op hun 12 al ontmaagd worden.
Maar wat probeer je eigenlijk te zeggen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 17:09 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ligt het gemiddelde voor beiden nog rond de 17 en is de laatste jaren niet echt gedaald.
Uitzonderingen hou je altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |