Dit vind ik een hele mooie eerlijke post. Die vermoed ik dus de wortel van jouw probleem aangeeft. Nu zal ik inderdaad ook aanraden om professionele hulp te zoeken omdat het zo diep in je zit zullen adviezen van fok je niet veel helpen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:19 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als kind voelde ik me toen prettig omdat ik redelijk geaccepteerd werd.
Ik voel me al een lange tijd niet meer geaccepteerd alsof mensen liever niet hebben dat je er bent en dat heb ik vaak gemerkt komt grotendeels door mijn uiterlijk ben ook veel gepest vroeger.
Nee ergens iets gaan drinken zou ik niet als iets positiefs zien meer negatief omdat ik weer in contact kom met mensen die in mijn ervaring me niet mogen.
Maar ik heb ook niet echt behoefte om naar buiten te gaan al zou ik geaccepteerd worden dan zit ik nog met het probleem wat moet ik daar.
Of ze het kunnen ik weet het niet zeker ik ben een aantal maanden naar die psycholoog geweest en dat heeft niet geholpen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je ouders willen dat dan toch wel voor je betalen?
Maar je hebt zelf niet zoiets van: na, kom op, ik ga ergens solliciteren?quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:37 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Of ze het kunnen ik weet het niet zeker ik ben een aantal maanden naar die psycholoog geweest en dat heeft niet geholpen.
En wat de kosten in 2015 zijn geen idee.
Nee.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar je hebt zelf niet zoiets van: na, kom op, ik ga ergens solliciteren?
Zei je in een eerdere post. Hoe ben je er momenteel mee bezig om uit deze situatie te ontkomen?quote:Op dinsdag 2 december 2014 00:03 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben er mee bezig maar behoorlijk lastig een normaal leven te krijgen als je het nooit hebt gehad.
Ik zie er slecht uit heb geen referenties geen vmbo diploma of iets en psychische problemen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je wil dus gewoon niet dat er iets veranderd?
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:42 schreef Magraw het volgende:
[..]
Heb je vroeger wel is gewerkt? Hoe heb je dit toen ervaren?
Ik doe op het moment bijna niets.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:41 schreef Magraw het volgende:
[..]
Zei je in een eerdere post. Hoe ben je er momenteel mee bezig om uit deze situatie te ontkomen?
Doe je daadwerkelijk iets, of blijft het bij nadenken over hoe en wat.
Ik wil dit best allemaal geloven (waarom niet), maar ik heb nu niet echt het gevoel dat je iets aan je problemen wil doen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:42 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik zie er slecht uit heb geen referenties geen vmbo diploma of iets en psychische problemen.
De kans op een baan is erg groot.
Ik durf niet eens naar zo'n sollicitatie te gaan.
Mijn tijd investeren in iets wat toch niet gaat lukken lijkt me niet zinvol.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik wil dit best allemaal geloven (waarom niet), maar ik heb nu niet echt het gevoel dat je iets aan je problemen wil doen.
Wat een mentaliteit...........quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn tijd investeren in iets wat toch niet gaat lukken lijkt me niet zinvol.
Dan moet ik eerst andere problemen oplossen.
Ik moet eerst andere problemen oplossen wil ik kans maken bij een sollicitatie anders heeft het weinig zin toch?quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een mentaliteit...........
Geen referenties of diploma is natuurlijk wel een knelpunt met het vinden van een baan.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mijn tijd investeren in iets wat toch niet gaat lukken lijkt me niet zinvol.
Dan moet ik eerst andere problemen oplossen.
Ik bedoel ook je psychische problemen.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:50 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik moet eerst andere problemen oplossen wil ik kans maken bij een sollicitatie anders heeft het weinig zin toch?
Oh dan las ik het verkeerd.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik bedoel ook je psychische problemen.
Jij bent mij er een.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:53 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Oh dan las ik het verkeerd.
Nou ja ik wil gerust wel wat aan mijn psychische problemen doen ik kan wel weer naar een psycholoog gaan als het tenminste betaalbaar is.
Nou ik heb er nog eens over na gedacht dus als mijn ouders het kunnen betalen vind ik het prima.quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Nou ik heb er nog eens over na gedacht dus als mijn ouders het kunnen betalen vind ik het prima.
Hij vind het belachelijk dat jij alleen bij een psycholoog gaat wanneer je ouders het betalen. Inplaats van dat jezelf een baantje neemt om deze te kunnen betalen. Vandaar zijn reactie.quote:
Nou nee ik ben 19 die leeftijd op mijn profiel klopt niet.quote:Op dinsdag 2 december 2014 02:05 schreef Magraw het volgende:
[..]
Hij vind het belachelijk dat jij alleen bij een psycholoog gaat wanneer je ouders het betalen. Inplaats van dat jezelf een baantje neemt om deze te kunnen betalen. Vandaar zijn reactie.
Het is in ieder geval een eerste stap dat je wel weer bij een psycholoog wilt gaan lopen als je ouders het betalen.
Er gaat alleen wel een stuk meer voor nodig zijn dan alleen bij een psycholoog lopen. Anders zul je altijd terug vallen in dezelfde mentaliteit. Aangezien een van je problemen dus is dat je niet geaccepteerd wordt door anderen. En dit zal je als je bij een psycholoog loopt nog steeds voelen.
Klinkt hard maar je wordt maatschappelijk gezien ook niet geaccepteerd. Je bent 34 jaar oud, geen werk, geen werkervaring, geen opleiding, geen vrienden, geen sport, geen levenservaringen, negatieve instelling. Al met al is het logisch dat je het niet fijn vind om buiten te komen omdat je niet geaccepteerd word, want in je huidige situatie hebben mensen namelijk tal van redenen om je niet te accepteren. Dus moet er meer actie komen dan alleen bij een psycholoog lopen. Anders zal het net zoals in het verleden toen je bij een psycholoog liep weer geen vruchten afwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |