Normaal geeft Boskamp de Kuca.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht op een leuk woordgrapje van Koert
Koert niet kunnen waarderenquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:53 schreef Ties02 het volgende:
Wat kan ik me ergeren aan die Koert, man man man
Kucoek, gol atletiquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht op een leuk woordgrapje van Koert
quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:54 schreef [quote]
[b]Op vrijdag 28 november 2014 17:53 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Haten op Westergod
Ja sorry jongens ik doe niet mee met de bandwagonquote:
Ben wel benieuwd wie ze naast PSV gaan uitzendenquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:16 schreef MouzurX het volgende:
Nu ajax nog en we hebben 3 teams in de EL
PSV komt lekker achter de decoder.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie ze naast PSV gaan uitzenden
En Anderlecht stroomt sowieso in vanuit de Champions League.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:11 schreef Nober het volgende:
Overwinteraars:
Tottenham
Besiktas
Salzburg
Celtic
Dinamo Moskou
PSV
Internazionale
Feyenoord
Everton
Wolfsburg
Napoli
Dinamo Kiev
Fiorentina
Legia Warschaw
Trabzonspor
kwantiteit > kwaliteit dusquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV komt lekker achter de decoder.
Teams waar de meeste mensen naar willen kijken, vrees voor PSV.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wie ze naast PSV gaan uitzenden
Kan ook dat Ajax en Feyenoord tegelijk spelen, en dan krijgt Ajax natuurlijk de voorkeur.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Teams waar de meeste mensen naar willen kijken, vrees voor PSV.
Gefeliciteerd trouwens, was niet best maar voldaan aan de eis.
Lijkt mij ook. PSV en Ajax staan bij de UEFA hoger aangeschreven.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook dat Ajax en Feyenoord tegelijk spelen, en dan krijgt Ajax natuurlijk de voorkeur.
Dat dan weer wel, meeste thuisblijvers nu het geen CL is.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook dat Ajax en Feyenoord tegelijk spelen, en dan krijgt Ajax natuurlijk de voorkeur.
Is ook weer afhankelijk van tegenstanders.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. PSV en Ajax staan bij de UEFA hoger aangeschreven.
Best veel aardige teams .quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En Anderlecht stroomt sowieso in vanuit de Champions League.
Dus? Het draait om kijkcijfers.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet rullevant johquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je Fox hebt dan maakt het allemaal weinig uit.. als de ene zender kiest voor Ajax zal de andere wel voor Feyenoord kiezen. Anyway, het is een mooi rijtje clubs dat overblijft.. hoop op een leuke tegenstander. En dan liever niet clubs als Kiev of Praagquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |