Wel als je van tevoren aangeeft te willen winnen, ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Erg vreemd idd als je door bent en Twente en Feyenoord voor de deur staan.
Guardado - Hendrix - Maher >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Wijnaldum - Guardado - Maherquote:Op donderdag 11 december 2014 17:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pasveer, Brenet, Isimat, Jozefzoon en Locadia. Plus geen Wijnaldum.
Noem je mij nou expres niet?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
Cavaliers en ik vinden het leuk dat Locadia speelt.
Jammer dat Cocu hem in de spits zet. Hij is veel beter als links of rechts buiten.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:50 schreef GGMM het volgende:
Cavaliers en ik vinden het leuk dat Locadia speelt.
Want met dit team kan je niet winnen?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wel als je van tevoren aangeeft te willen winnen, ja.
Wijnaldum kan ook in plaats van Maher spelen he.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guardado - Hendrix - Maher >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Wijnaldum - Guardado - Maher
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want met dit team kan je niet winnen?
Dat kan ook, inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wijnaldum kan ook in plaats van Maher spelen he.
quote:
Thijs heeft gesproken. Sta jij nu even voor lul.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 11-12-2014 om 17:50:13Is Nostradamus lekker mee. Cocu stelt 5,5 wissel op: Pasveer Brenet Isimat Locadia Jozefzoon Hendrix (1/2 reserve). Maar goed, 3-0 reageer retweet
twitter:psvnetwerk twitterde op donderdag 11-12-2014 om 17:50:21Bij Dinamo Moskou starten Manolev, Dzsudzsak en Douglas in de basis #psvdin reageer retweet
quote:''We kunnen nog een behoorlijk bedrag (200.000 euro bij winst, red.) verdienen, hebben de eer in eigen stadion hoog te houden en kunnen punten verdienen voor de coëfficiëntenranglijst namens Nederland'', zei Cocu woensdag.
Op basis van die lijst worden de Europese tickets verdeeld over de landen. ''Dit alles maakt het voor PSV een belangrijke wedstrijd.''
De trainer is daarom niet van plan veel spelers te sparen in de thuiswedstrijd tegen Dinamo Moskou
twitter:paulpostman twitterde op donderdag 11-12-2014 om 17:53:38Laat ik het zo zeggen. Deze opstelling staat ietwat haaks op de info bij de PC PSV gisteren. #eer #premie #uefapunten#25000 #psvdin #ob reageer retweet
Philip Kazantwitter:RikElfrink twitterde op donderdag 11-12-2014 om 17:54:02Phillip Kazan heeft dus deze keer Pasveer, Brenet, Isimat, Jozefzoon, Locadia uit de hoge hoed bij PSV getoverd. reageer retweet
#Nietgelezenquote:Op donderdag 11 december 2014 17:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik net al op.
Vergeet niet dat Ajax 3 kwartier lang nabeschouwd wordt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Straks lekker een uurtje voorbeschouwen op PSV- Dynamo Moskou
Ik denk dat Kieft 'moe' werd van de eerste helft en daarna de hele wedstrijd miste doordat hij in slaap vielquote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Ajax 3 kwartier lang nabeschouwd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |