abonnement Unibet Coolblue
pi_148640858
Gewoon een broodje bij de BP scoren joh.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_148640910
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Tsja, als er 6.000 man af gaan haken omdat er een prijsverhoging van 25% is doorgevoerd, doek dan de club maar gewoon op....
Ik gaf juist aan dat deze maatregel in het grotere geheel niet zoveel uitmaakt, maar eigenlijk wel past in het beleid dat er mede voor heeft gezorgd dat De Galgenwaard tegenwoordig leeg, angstig en stil oogt op wedstrijddagen. Zonde.
pi_148640982
Hoe heeft het beleid er dan voor gezorg dat het zo stil is? Ik denk dat dat voornamelijk aan de bunnikside ligt :D
pi_148640992
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:41 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ik gaf juist aan dat deze maatregel in het grotere geheel niet zoveel uitmaakt, maar eigenlijk wel past in het beleid dat er mede voor heeft gezorgd dat De Galgenwaard tegenwoordig leeg, angstig en stil oogt op wedstrijddagen. Zonde.
Nee, je zei dat het met 10.000 man ook nog wel gezellig is. ;)

Ach al dat gelul altijd over het beleid... Het is tig jaar lang veel slechter gegaan, toen stonden supporters juist op, nu ook, maar dan om de afstandsbediening te pakken en te zappen...

Altijd eerst in de spiegel kijken imo..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148641037
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:44 schreef zatoichi het volgende:
Hoe heeft het beleid er dan voor gezorg dat het zo stil is? Ik denk dat dat voornamelijk aan de bunnikside ligt :D
Als het beleid in de hand werkt dat steeds meer mensen vervreemden van de club of zelfs afhaken, zal dat de sfeer niet ten goede komen. En bedroevend is de sfeer tegenwoordig.. Mensen die eens in de zoveel jaar een keer uit het buitenland komen, zijn zich kapot geschrokken toen ze eerder dit seizoen weer eens kwamen.

Er zijn meerdere factoren, maar dit is er zeker een van.
pi_148641125
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, je zei dat het met 10.000 man ook nog wel gezellig is. ;)

Ach al dat gelul altijd over het beleid... Het is tig jaar lang veel slechter gegaan, toen stonden supporters juist op, nu ook, maar dan om de afstandsbediening te pakken en te zappen...

Altijd eerst in de spiegel kijken imo..
Zeker, maar niet met als hoofdoorzaak dat de koffie wat duurder wordt. :P

Maar waar je mee afsluit, steun ik van harte: iedereen moet maar eens goed in de spiegel kijken.
pi_148641357
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:46 schreef Downwards het volgende:

[..]

Als het beleid in de hand werkt dat steeds meer mensen vervreemden van de club of zelfs afhaken, zal dat de sfeer niet ten goede komen. En bedroevend is de sfeer tegenwoordig.. Mensen die eens in de zoveel jaar een keer uit het buitenland komen, zijn zich kapot geschrokken toen ze eerder dit seizoen weer eens kwamen.

Er zijn meerdere factoren, maar dit is er zeker een van.
Ik heb meer het idee dat de jongere generatie supporters denkt dat het hartstikke hip is om tegen de club aan te schoppen... Alleen maar zeiken en janken, want dat ''is zo lekker Uteregs''.. En als we dan thuis tegen RKC Waalwijk spelen vooral de DJ in het home nog even aansporen om ''Heb je ook zo'n hekel aan die club uit a'dam'' vol uit de speakers te laten pompen....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148641458
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik heb meer het idee dat de jongere generatie supporters denkt dat het hartstikke hip is om tegen de club aan te schoppen... Alleen maar zeiken en janken, want dat ''is zo lekker Uteregs''.. En als we dan thuis tegen RKC Waalwijk spelen vooral de DJ in het home nog even aansporen om ''Heb je ook zo'n hekel aan die club uit a'dam'' vol uit de speakers te laten pompen....
Toch zie je dat juist ook de oudere generaties steeds meer kritiek hebben en dat zelfs mensen die al 30+ jaar kwamen, zijn afgehaakt omdat ze vonden dat Utrecht, Utrecht niet meer is. Persoonlijk vind ik dat te makkelijk, maar het is wel een teken aan de wand.

De jongere generatie krijgt nog maar 25% mee van wat er gebeurt; die zijn veel te druk met hun telefoon. :P
pi_148641537
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:59 schreef Downwards het volgende:

[..]

Toch zie je dat juist ook de oudere generaties steeds meer kritiek hebben en dat zelfs mensen die al 30+ jaar kwamen, zijn afgehaakt omdat ze zich volgens eigen zeggen niet meer herkenden in de club. Persoonlijk vind ik dat te makkelijk, maar het is wel een teken aan de wand.

De jongere generatie krijgt nog maar 25% mee van wat er gebeurt; die zijn veel te druk met hun telefoon. :P
Ja ik weet wat je bedoelt, kan ook echt wel begrijpen dat men het een keer zat wordt dat de halve basis wordt verkocht... Maar er moet toch ook een keer een tijd komen waarbij je denkt : ''fuck it, dit is mijn club, ik haal weer een seizoenskaart''...

Die mensen hebben ook een vrij slecht geheugen, begin/midden jaren 90 was alles vele malen bedroevender, qua beleid en qua voetbal....

Nou ja, zelf ben ik gewoon verblind door liefde, ik haal ieder jaar weer een nieuwe kaart zolang ik dat kan betalen. 2 vrienden die ook jaren niet meer zijn geweest komen vanaf zondag ook weer elke keer kijken, zo kan het ook. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148641815
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja ik weet wat je bedoelt, kan ook echt wel begrijpen dat men het een keer zat wordt dat de halve basis wordt verkocht... Maar er moet toch ook een keer een tijd komen waarbij je denkt : ''fuck it, dit is mijn club, ik haal weer een seizoenskaart''...

Die mensen hebben ook een vrij slecht geheugen, begin/midden jaren 90 was alles vele malen bedroevender, qua beleid en qua voetbal....

Nou ja, zelf ben ik gewoon verblind door liefde, ik haal ieder jaar weer een nieuwe kaart zolang ik dat kan betalen. 2 vrienden die ook jaren niet meer zijn geweest komen vanaf zondag ook weer elke keer kijken, zo kan het ook. ;)
Uiteindelijk denken gelukkig de meesten nog wel zo, maar als de tribunes steeds leger en stiller worden, moet je ook als beleidsbepalers eens achter je oren krabben. Ook als er nog andere factoren meespelen.. Hoewel het lang niet altijd terecht is, hoor ik ook steeds vaker van mensen dat ze Wilco niet vertrouwen en dat ze vooral het idee hebben in de zeik te worden genomen.

Je moet ook niet doorslaan in de kritiek, maar er zijn wel een aantal signalen die serieus genomen moeten worden.
pi_148641876
Ik weet het niet hoor; ik hoor mensen inderdaad wel makkelijk denken over stoppen met gaan en eredivisie live aan te schaffen. Het komt niet eens bij mij op; maar blijkbaar is dat de mentaliteit tegenwoordig...
pi_148641915
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:10 schreef Downwards het volgende:

[..]

Uiteindelijk denken gelukkig de meesten nog wel zo, maar als de tribunes steeds leger en stiller worden, moet je ook als beleidsbepalers eens achter je oren krabben. Ook als er nog andere factoren meespelen.. Hoewel het lang niet altijd terecht is, hoor ik ook steeds vaker van mensen dat ze Wilco niet vertrouwen en dat ze vooral het idee hebben in de zeik te worden genomen.

Je moet ook niet doorslaan in de kritiek, maar er zijn wel een aantal signalen die serieus genomen moeten worden.
Nou ja kijk naar afgelopen zomer, er was steeds meer kritiek op de speelstijl onder Jan Wouters en wat deed de club? Exact wat veel supporters wilden, Wouters eruit, aanvallend voetbal eisen van de nieuwe trainer... Men haalde zelfs Adriaanse naar de club...

En toch blijven mensen thuis, dat snap ik dus niet...

Tsja, Wilco niet vertrouwen, ik vertrouw geen enkele voorzitter in het betaalde voetbal dus ook Wilco niet. Maar Wilco is wel iemand met een ondankbare taak he, saneren en zorgen dat er kwaliteit genoeg op het veld blijft staan.. Ik vind dat ie daar langzaam maar zeker wel in aan het slagen is.

De Van Dops, Bloeminks, Herremansen etc van deze wereld waren nog vele malen erger.

Vooral die laatste... Elke keer als ik m rond het stadion zie lopen bij een wedstrijd ga ik bijna over mijn nek, die man heeft de club bijna eigenhandig de nek omgedraaid en zit nu lekker in de business-lounge popi jopi te doen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:11 schreef zatoichi het volgende:
Ik weet het niet hoor; ik hoor mensen inderdaad wel makkelijk denken over stoppen met gaan en eredivisie live aan te schaffen. Het komt niet eens bij mij op; maar blijkbaar is dat de mentaliteit tegenwoordig...
Precies! Het hoort misschien ook bij de huidige tijd, maar ik las net op fcu.net een reactie over de wedstrijd tegen Dortmund die ook veel zegt.. ''Met die wind en regen in het stadion blijf ik lekker thuis...'' :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148641968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:11 schreef zatoichi het volgende:
Ik weet het niet hoor; ik hoor mensen inderdaad wel makkelijk denken over stoppen met gaan en eredivisie live aan te schaffen. Het komt niet eens bij mij op; maar blijkbaar is dat de mentaliteit tegenwoordig...
Ken helaas ook al (teveel) mensen die dat hebben gedaan in de afgelopen jaren. Terwijl ze ontzettend graag gingen en er ook altijd waren.. Niet altijd even duidelijk waarom; je hoorde vaak zoiets als "vind er geen zak meer aan in De Galgenwaard" of "ben de binding met de club kwijt geraakt".. Snap er zelf ook niet zoveel van, maar de sfeerloze en vrij lege tribunes liegen niet helaas.
pi_148642007
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:14 schreef Downwards het volgende:

[..]

Ken helaas ook al (teveel) mensen die dat hebben gedaan in de afgelopen jaren. Terwijl ze ontzettend graag gingen en er ook altijd waren.
In mijn ogen is dat vooral een mentaliteitskwestie en heeft dat minder met beleid te maken (goed wellicht een beetje, maar niet veel).

Overigens werkt karma ook tegen die mensen, want het is vaak de groep die komt zodra utrecht succes heeft (gehad) en daarmee achter de feiten aanloopt... (aka successupporters)
pi_148642039
Overigens valt dat in hetzelfde kaliber als weggaan voordat de wedstrijd is afgelopen (en dan heb ik het niet over de laatste minuut, maar die sukkels die vijf tot wel een kwartier voor tijd weggaan).
pi_148642071
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:17 schreef zatoichi het volgende:
Overigens valt dat in hetzelfde kaliber als weggaan voordat de wedstrijd is afgelopen (en dan heb ik het niet over de laatste minuut, maar die sukkels die vijf tot wel een kwartier voor tijd weggaan).
Als we in de 80e minuut 0-5 achter staan wil ik ook nog weleens naar huis gaan hoor...
Maar de volgende wedstrijd ben ik er dan weer wel. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148642130
En is die nieuwe spits wat denken jullie?
pi_148642131
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:16 schreef zatoichi het volgende:

[..]

In mijn ogen is dat vooral een mentaliteitskwestie en heeft dat minder met beleid te maken (goed wellicht een beetje, maar niet veel).
In bepaalde gevallen zeker, maar mensen die 25 jaar of langer door weer en wind zijn gegaan en misschien een handvol wedstrijden hebben gemist in al die tijd, zou ik niet per se een slechte mentaliteit willen verwijten (als het aankomt op het supporter zijn).
pi_148642198
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:19 schreef Tha_Duck het volgende:
En is die nieuwe spits wat denken jullie?
We gaan het meemaken..

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148642200
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:19 schreef Tha_Duck het volgende:
En is die nieuwe spits wat denken jullie?
Denk het wel, maar ken hem onvoldoende. Ben wel benieuwd en zou de vraag over een maand of 2 nog graag eens beantwoorden.
pi_148642306
Ik ben ook benieuwd naar de ontwikkeling van Peterson en Rubin, toptalenten als je het mij vraagt…. (naar verhouding dan he, het blijft de Eredivisie…)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148642468
Met name van Rubin verwacht ik veel in de toekomst; ook omdat hij een fantastische instelling en drive heeft. Lijkt fysiek ook geschikt.

Als je Rubin goed gebruikt en hem vertrouwen blijft geven, zal hij de beste speler worden en uiteindelijk voor een mooi bedrag verkocht worden. Je moet altijd oppassen met dat soort dingen, maar het zou mij niet verbazen als hij op zijn 25e bij een club als Swansea of Everton speelt.
pi_148642543
Rubin's instelling en drive zijn ook een goed voorbeeld voor de overige jeugd bij ons!

Een jongen als Badjeck bv. al onder Van Hanegem gedebuteerd maar nu nog steeds niet doorgebroken, als hij de instelling van Rubin had gehad... En zo zijn er nog wel meer, jongens die talent zat hebben maar de laatste stap naar het eerste maar niet maken..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_148642747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Rubin's instelling en drive zijn ook een goed voorbeeld voor de overige jeugd bij ons!

Een jongen als Badjeck bv. al onder Van Hanegem gedebuteerd maar nu nog steeds niet doorgebroken, als hij de instelling van Rubin had gehad... En zo zijn er nog wel meer, jongens die talent zat hebben maar de laatste stap naar het eerste maar niet maken..
Op die manier is er al veel talent verloren gegaan.. Het moet vooral in de speler zelf zitten; de absolute wil om te slagen en écht beter te willen worden. Rubin is geen megatalent, maar wel een talentvolle speler met een uitstekende instelling.. Op basis daarvan denk ik dus dat hij Utrecht op een gegeven moment zal ontgroeien en een stap omhoog maakt.

Idealiter wordt hij de komende jaren bij Utrecht een topper (voor Eredivisie begrippen) en een vaste waarde bij het Amerikaanse nationale elftal en wordt hij op een gegeven moment verkocht voor 7 miljoen euro o.i.d.

Ja, ik heb vertrouwen in deze speler.
pi_148643039
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:37 schreef Downwards het volgende:

[..]

Op die manier is er al veel talent verloren gegaan.. Het moet vooral in de speler zelf zitten; de absolute wil om te slagen en écht beter te willen worden. Rubin is geen megatalent, maar wel een talentvolle speler met een uitstekende instelling.. Op basis daarvan denk ik dus dat hij Utrecht op een gegeven moment zal ontgroeien en een stap omhoog maakt.

Idealiter wordt hij de komende jaren bij Utrecht een topper (voor Eredivisie begrippen) en een vaste waarde bij het Amerikaanse nationale elftal en wordt hij op een gegeven moment verkocht voor 7 miljoen euro o.i.d.

Ja, ik heb vertrouwen in deze speler.
Mee eens, maar het ligt vaak ook aan de afkomst van de speler.
In NL zijn we met zijn allen erg verwend.. Rubin :

quote:
Rubio Rubin kwam als grote onbekende binnen bij FC Utrecht, maar heeft zich inmiddels opgewerkt tot basisspeler. De aanvaller uit de Verenigde Staten weet waar hij het voor doet.

"Mijn ouders hebben heel veel opofferingen moeten doen om mij te laten voetballen", steekt het achttienjarige talent van wal in gesprek met De Telegraaf. "Er zijn periodes geweest in mijn jeugd dat we weinig geld hadden. Soms was er wel werk voor mijn ouders, soms niet. Het is wel eens voorgekomen dat we voor het avondeten alleen wat brood hadden."

"Toen ik een jaar of twaalf was kreeg ik van mijn vader te horen dat ik moest stoppen met voetballen. Mijn ouders konden het geld voor mijn tenue niet opbrengen. Uiteindelijk heb ik toch nog de kans gekregen om door te gaan. Mijn ouders besloten hun sieraden te verkopen. Dat heeft me hier gebracht. Ik vergeet nooit wat mijn vader en moeder allemaal voor me hebben gedaan."

Rubio, die onlangs debuteerde in Team USA, staat in het krijt bij zijn ouders. "Ooit wil ik mijn ouders een huis geven. Ze hebben nog nooit een eigen huis gehad. Eerst woonden we met het hele gezin in een appartement. Toen ik elf was zijn we op een trailerpark terechtgekomen, een speciale buurt in de stad met huizen op wielen. Daar wonen mijn ouders nu nog. De mensen in die wijk hebben niet veel geld, maar het was een leuke buurt om in op te groeien."

"Het belangrijkste geschenk dat ik mijn ouders nu kan geven is de volledige toewijding om het maximale uit mijn carrière te halen. Bij alles wat je doet in het leven moet je honderd procent geven. Als je dat niet doet zal je geen resultaten bereiken. Het is altijd de droom van mijn vader geweest dat ik succes zou hebben als voetballer. Ik ben er trots op dat ik hem nu gelukkig kan maken."
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')