SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 28-11-2014 14:42:04 ]![]()
Zonder pogba lijkt mij lastig. Of je moet di maria cam zetten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:40 schreef Roypsv het volgende:
hoe is dit te fixen ?
[ afbeelding ]
zonder pogba en dan een gare cdm van tottenhamPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:40 schreef Roypsv het volgende:
hoe is dit te fixen ?
[ afbeelding ]
zonder pogba en dan een gare cdm van tottenham
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was eigenlijk gewoon een verkapt kijk mij eens coins hebben post hequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nee want ik ga het niet eens halen wssquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Was eigenlijk gewoon een verkapt kijk mij eens coins hebben post heaangezien ik alles met verlies verkoop.
Modric 20k verlies, suares 150k, pogba 30k,![]()
Zie het zo; de spelers die je wilt kopen zijn ook goedkoperquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:45 schreef Roypsv het volgende:
heel me team verkocht, 300k verlies? wat een kk zooi heel de markt in elkaar geklapt![]()
Die prijs van zowel NIF als IF Pogba
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pogbaasquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van zowel NIF als IF Pogba![]()
![]()
Heb nog een NIFquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van zowel NIF als IF Pogbadacht dat hij nog wel zou stijgen gedurende de week
![]()
hoop voor DSL dat hij ze van de hand gedaan heeft.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het gaat echt helemaal nergens over
EA lekker het hele spel verneukt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heeft denk ik meer te maken met de packsquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:51 schreef Roypsv het volgende:
blauwe messi in packs, heel de markt op zn kop. Mangala van 15k? naar 3k![]()
Waarom verneukt ? je kan voor weinig coins met goede spelerts spelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het gaat echt helemaal nergens over
EA lekker het hele spel verneukt
#FreeTrapz![]()
Is toch niet leukquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom verneukt ? je kan voor weinig coins met goede spelerts spelen
Elke dag![]()
Komt wel weer goedquote:over 3 maanden kost ronaldo gewoon weer 8M
#FreeTrapz![]()
Nee johquote:Ook al lekker naar benee
Elke dag![]()
Ik denk ik open ook ff zo'n 35k pakje, alle spelers die ik fijn vind heb ik al ( op alle dure na dan) dus yolo dag coins... Zit Reus er in![]()
Nu snel verkopen ivm komende happy hours / super packs of weet ik veel wat?![]()
300k... ik had hem voor 240 ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee johOok al lekker naar benee
![]()
Hij was veel hoger dan 300kquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit. hij was 400 want ik had hem voor 340.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou kiet leuk voor jequote:
Elke dag![]()
Mangala was nog maar 6k ofzo johquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:51 schreef Roypsv het volgende:
blauwe messi in packs, heel de markt op zn kop. Mangala van 15k? naar 3kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als je de coins toch niet nodig hebt..wacht even (minimaal) 1 week zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:56 schreef DannyDeko het volgende:
Ik denk ik open ook ff zo'n 35k pakje, alle spelers die ik fijn vind heb ik al ( op alle dure na dan) dus yolo dag coins... Zit Reus er in![]()
Nu snel verkopen ivm komende happy hours / super packs of weet ik veel wat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest wel 1 pack halen... met 35k packs heb je iets minder kans op aids dan met normale packs.quote:![]()
Gaan de prijzen weer hard aantrekken denk je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de coins toch niet nodig hebt..wacht even (minimaal) 1 week zou ik zeggen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk het wel. IF benzebaas schiet weer richting 500K straks. al heb ik het idee dat de IFs nu al weer wat stijgende zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaan de prijzen weer hard aantrekken denk je?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee manquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Denk het wel. IF benzebaas schiet weer richting 500K straks. al heb ik het idee dat de IFs nu al weer wat stijgende zijn.
Het ligt er iig aan wat voor pack ze over een uur gaan uitbrengen. Als het een Health pack is dan gaat de prijzen echt als een malle omhoog, als het 100k pack is dan is het oorlog
Elke dag![]()
IF benz zat vanmorgen aan de 370 nu aan 420.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man
Het ligt er iig aan wat voor pack ze over een uur gaan uitbrengen. Als het een Health pack is dan gaat de prijzen echt als een malle omhoog, als het 100k pack is dan is het oorlogPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alleen bij die danquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF benz zat vanmorgen aan de 370 nu aan 420.
Elke dag![]()
wat is een health pack, zitten daar alleen maar blessurekaartjes inquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man
Het ligt er iig aan wat voor pack ze over een uur gaan uitbrengen. Als het een Health pack is dan gaat de prijzen echt als een malle omhoog, als het 100k pack is dan is het oorlog![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
wat is een health pack, zitten daar alleen maar blessurekaartjes in
Elke dag![]()
Als het helemaal vol zit met blessure kaartjes wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
worden die ook gekocht dan? daar valt toch geen winst op te behalen?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou in sommige tijden welquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
worden die ook gekocht dan? daar valt toch geen winst op te behalen?
Maar ik denk niet dat EA daar nu mee gaat komen, maar hebben ze wel al ooit gedaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik weet niet of daar statistieken over bekend zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
worden die ook gekocht dan? daar valt toch geen winst op te behalen?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nog nooit van gehoord.. alleen van het consumables pack.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou in sommige tijden wel
Maar ik denk niet dat EA daar nu mee gaat komen, maar hebben ze wel al ooit gedaan![]()
Lijkt me niet, want dan zijn die 35k packs veel interessanter terwijl die de hele dag beschikbaar zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bij deze mijn voorspellingen. Eerst 15k pack, dan 25k gold rare pack, dan 50k pack, dan morgen het 100k pack.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat voor soort packs zouden er nog meer uit kunnen komen? Als er bronze/silver Jumbos komen gaan die prijzen ook snel omlaag.![]()
Increased IF change packs? Increased high rated player packs zoietsquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat voor soort packs zouden er nog meer uit kunnen komen? Als er bronze/silver Jumbos komen gaan die prijzen ook snel omlaag.
Miss komt er wel een pack waarbij je gegarandeerd een 85 plus rated speler krijgt. Je weet het nooit met EA heDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
stelletje flikkers zijn het jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Increased IF change packs? Increased high rated player packs zoiets
Miss komt er wel een pack waarbij je gegarandeerd een 85 plus rated speler krijgt. Je weet het nooit met EA he![]()
Of een Messi pack
You'll get a messi, You'll get a Messi. Everyboooohdy gets a MessiiiiiiiiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Lijkt me wel ja. In ieder geval boven het punt waar ze nu op zittenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaan de prijzen weer hard aantrekken denk je?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat laatste denk ik niet. en anders gaat de prijs van xavi/cavani en consorte wel heel erg omlaagquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Increased IF change packs? Increased high rated player packs zoiets
Miss komt er wel een pack waarbij je gegarandeerd een 85 plus rated speler krijgt. Je weet het nooit met EA he
#FreeTrapz![]()
Ja dat wel, maar ik weet niet of de markt heel snel van deze shit zal herstellen, ontiegelijk veel spelers gaan de markt overspoelen en een hoop coins gaan verbrandenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. In ieder geval boven het punt waar ze nu op zitten
Elke dag![]()
Zijn toch al bijna discardquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. en anders gaat de prijs van xavi/cavani en consorte wel heel erg omlaag
Elke dag![]()
eergisteren van persie voor 45 gekocht. Is nu nog 30
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar de glitchers draaien nog op volle toeren. mensen kopen weer een paar 100K en halen toch de gewilde spelers.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik weet niet of de markt heel snel van deze shit zal herstellen, ontiegelijk veel spelers gaan de markt overspoelen en een hoop coins gaan verbrandenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Net als laatst..met die week met 6 happy hours/days. Toen trok het ook snel aan.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik weet niet of de markt heel snel van deze shit zal herstellen, ontiegelijk veel spelers gaan de markt overspoelen en een hoop coins gaan verbrandenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat klopt wel idd. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net als laatst..met die week met 6 happy hours/days. Toen trok het ook snel aan.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Beetje blij moet je er toch wel mee zijn TTquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel idd. Ben benieuwdIF Pogba voor 200K moet de natte droom van iedereen zijn
#FreeTrapz![]()
Nou.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beetje blij moet je er toch wel mee zijn TTIF Pogba voor 200K moet de natte droom van iedereen zijn
Maar ik heb geen 200k atmquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Beetje blij moet je er toch wel mee zijn TTIF Pogba voor 200K moet de natte droom van iedereen zijn
Daarbij niet echt in geinteresseerd
Elke dag![]()
Wat een leven heb je als dat je natte droom isquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nou nou, Ernstig bitter ditquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat een leven heb je als dat je natte droom isDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ach, ik zou het pas erg vinden als ik een 30+ bittere vrijgezel zou zijn die geen normaal contact met vrouwen kan hebben.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:30 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Wat een leven heb je als dat je natte droom isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb je al een goede keeper gehad?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Slechtste keeper die ik in Fifa 15 heb gehad tbh!
5 buffons voor 600c... Kan ik geen coins op verliezen.![]()
![]()
Nou nou nouquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ach, ik zou het pas erg vinden als ik een 30+ bittere vrijgezel zou zijn die geen normaal contact met vrouwen kan hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee daar heb je een punt, maar bedoelde meer dat ik er niet eens 600 coins voor over zou hebbenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je al een goede keeper gehad?
5 buffons voor 600c... Kan ik geen coins op verliezen.
Overigens zijn Sirigu en Adler prima keepertjes![]()
![]()
Sirigu moet ik ook maar eens goedkoop halen vanavond denk. kom ieder team wel weer op hem uitquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee daar heb je een punt, maar bedoelde meer dat ik er niet eens 600 coins voor over zou hebben
Overigens zijn Sirigu en Adler prima keepertjesof cech
#FreeTrapz![]()
Honderd keer liever dat dan dromen van Pogba en daarna mijn bed moeten verschonen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ach, ik zou het pas erg vinden als ik een 30+ bittere vrijgezel zou zijn die geen normaal contact met vrouwen kan hebben.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Was overigens wel van plan om hem in een team te gebruiken...quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nee daar heb je een punt, maar bedoelde meer dat ik er niet eens 600 coins voor over zou hebben
Overigens zijn Sirigu en Adler prima keepertjes
5atb all out attack full pressure volley kaboom baby...
Als ik dan ooit weer FUT ga spelen kan ik erop rekenen dat mijn tegenstander redelijk gefrustreerd raakt.
Edit: Bedenk net dat ik eigenlijk Lahm wel kon gebruiken voor dit team.... Maar die is inmiddels alweer verkocht.![]()
Ieder zo zijn ding he.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:40 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Honderd keer liever dat dan dromen van Pogba en daarna mijn bed moeten verschonen.
Als ik je love story's zo hoor duurt het bij jou ook niet lang voordat je bij een grote neger uit komt. zie jezelf als een laatbloeier.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kan Trials Fusion ook vandaag niet gratis spelen helaas. Hij is wel erg cheap (9,99) in de store.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zonde van je 10E ik heb hem ook.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan Trials Fusion ook vandaag niet gratis spelen helaas. Hij is wel erg cheap (9,99) in de store.![]()
Klopte blijkbaar ook niet dat je die gratis kon halenquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan Trials Fusion ook vandaag niet gratis spelen helaas. Hij is wel erg cheap (9,99) in de store.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik lach Suarez uit omdat hij natte dromen heeft van Pogba. Daarop lacht hij mij uit dat om toerbeurten de vrouwen bij mij wegrennen of ik bij hen. Ik bezin me nog op een reactie, maar ik ben discussies op dit lage niveau niet gewend, dus ik laat het er denk ik maar bij.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Alleen omdat jij een tip geeftquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik lach Suarez uit omdat hij natte dromen heeft van Pogba. Daarop lacht hij mij uit dat om toerbeurten de vrouwen bij mij wegrennen of ik bij hen. Ik bezin me nog op een reactie, maar ik ben discussies op dit lage niveau niet gewend, dus ik laat het er denk ik maar bij.
Kan al 2 dagen geen potje online fut meer spelen. Krijg geen verbinding met de tegenstander. Kan het liggen aan mijn NAT?![]()
Haha xbox loserquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
Kan al 2 dagen geen potje online fut meer spelen. Krijg geen verbinding met de tegenstander. Kan het liggen aan mijn NAT?![]()
Ja. 2 Tips, en nog winnende ook. Daarom de derde tip via de DM gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen omdat jij een tip geeft
Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ja. 2 Tips, en nog winnende ook. Daarom de derde tip via de DM gedaan![]()
Nee omdat hij sarcastische reacties geeft op mijn posts daarom plaats ik sarcastische reacties terug.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen omdat jij een tip geeftPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maar wat mag Pogba dan in je dromen allemaal met je doen voor 200K?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee omdat hij sarcastische reacties geeft op mijn posts daarom plaats ik sarcastische reacties terug.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Voetballen in een team. veel ballen pakken op het middenveld. strooien met clasie achtige passjes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:53 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maar wat mag Pogba dan in je dromen allemaal met je doen voor 200K?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ballen pakken. Geil.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Voetballen in een team. veel ballen pakken op het middenveld. strooien met clasie achtige passjes.Maar diep van binnen lach ik.![]()
He meneer de hypocriet, je snapt zelf ook wel dat die post niet letterlijk was bedoeld. dus stop maar weer met zuigen. zoek daar maar een andere kerel voor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou zeg.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He meneer de hypocriet, je snapt zelf ook wel dat die post niet letterlijk was bedoeld. dus stop maar weer met zuigen. zoek daar maar een andere kerel voor.Maar diep van binnen lach ik.![]()
25k player packAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hellemaal trillen en alles denkquote:
lekker kunnen er nog even snel wat consumables de deur uit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
50k en 100k zullen straks ook wel komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is deze?! PotS is een dag uit klussen, en deze reeks staat ineens bol van de fifties...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En als laatste dan ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
50k en 100k zullen straks ook wel komenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
stijve penorquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
50k en 100k zullen straks ook wel komen![]()
Teller staat nu op 41.000, hoeveel waren het er, 50.000 waarschijnlijk? Benieuwd hoe snel ze weg vliegen![]()
Ik koop er geen in elk geval.![]()
`Nu doe je net of dat alleen vandaag zo isquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat is deze?! PotS is een dag uit klussen, en deze reeks staat ineens bol van de fifties...
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja snapte het ook al niet.. fitties zonder Potsquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
beetje maf![]()
Waren 50.000 ja. nu op 31.000quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:02 schreef DutchSL het volgende:
Teller staat nu op 41.000, hoeveel waren het er, 50.000 waarschijnlijk? Benieuwd hoe snel ze weg vliegen![]()
Ik koop er geen in elk geval.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als Suarez zich gewoon aan zijn woord had gehouden en minder was gaan posten. Was het hier een stuk gezelliger geweest.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat is deze?! PotS is een dag uit klussen, en deze reeks staat ineens bol van de fifties...![]()
Als ze op zijn bedoel je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:01 schreef Tim86 het volgende:
50k en 100k zullen straks ook wel komenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Elke 3 uur en dan de packs die op zijn in 5 minutenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb iets gelezen van elke 3u..Dit zijn trouwens toch geen "offers"
Tuurlijk, want ik maak altijd ruzie met mezelfquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als Suarez zich gewoon aan zijn woord had gehouden en minder was gaan posten. Was het hier een stuk gezelliger geweest.
#FreeTrapz![]()
Nee ik doelde meer op het feit dat het hier helemaal fout loopt als ik hier een dag niet voor peacekeeper kan spelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja snapte het ook al niet.. fitties zonder Pots
beetje maf
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij bent er wel vaak bij betrokkenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tuurlijk, want ik maak altijd ruzie met mezelf![]()
![]()
Daar moeten ze dingen voor bedenken enzo, lijkt op werk.quote:
#FreeTrapz![]()
Die heeft minder gepost. 4 dagen lang. Echtquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als Suarez zich gewoon aan zijn woord had gehouden en minder was gaan posten. Was het hier een stuk gezelliger geweest.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ook hoor, maar ik ben verbitterdquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent er wel vaak bij betrokkenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Zou die iedere week moeten doenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heeft minder gepost. 4 dagen lang. Echt![]()
![]()
50k * 25k = 1250k, bohh ze verdienen een dik miljard coinsquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Elke 3 uur en dan de packs die op zijn in 5 minutenDit zijn trouwens toch geen "offers"
Moet EA gewoon aan mmoga verkopen
gr gr![]()
Onmisbare schakel hierquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee ik doelde meer op het feit dat het hier helemaal fout loopt als ik hier een dag niet voor peacekeeper kan spelen![]()
Dat had per saldo voor vandaag niks uitgemaakt. Het is immers de 5e dag van de weekquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zou die iedere week moeten doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gelukkig is het ook niet zo dat sommige er duidelijk naar op zoek zijnquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent er wel vaak bij betrokken
#FreeTrapz![]()
Jij bent gewoon een oude man zonder vrouw. Dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik ben verbitterd![]()
Tegen wie moeten Trapz Pots en Kiid dan de hele dag aanlullenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zou die iedere week moeten doen
#FreeTrapz![]()
Je reageert op iedere post .quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gelukkig is het ook niet zo dat sommige er duidelijk naar op zoek zijn
Soms denk ik dat je ook een Wahjong hebt.![]()
Hugooh en ik beginnen de dag meestal met een soort van beledig-minuutje.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tegen wie moeten Trapz Pots en Kiid dan de hele dag aanlullenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inb4 posts die dit te letterlijk nemen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tegen wie moeten Trapz Pots en Kiid dan de hele dag aanlullenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En daarna zijn we gewoon weer vriendjesquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hugooh en ik beginnen de dag meestal met een soort van beledig-minuutje.Behalve als Ajax of Feyenoord speelt.
![]()
Ho ho ho, er zijn soms ook daluren waarin ik niet postquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Tegen wie moeten Trapz Pots en Kiid dan de hele dag aanlullen![]()
![]()
Gewoon een vrije dag. heb je er 35 van in een jaar excl. ATV en Nationale feestdagen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je reageert op iedere post .
Soms denk ik dat je ook een Wahjong hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb jij 35 vrije dagen? Teringquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gewoon een vrije dag. heb je er 35 van in een jaar excl. ATV en Nationale feestdagen.![]()
![]()
35?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gewoon een vrije dag. heb je er 35 van in een jaar excl. ATV en Nationale feestdagen.
Een vrije dag om te fokken?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gewoon een vrije dag. heb je er 35 van in een jaar excl. ATV en Nationale feestdagen.![]()
300 haal ik ook wel makkelijk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb er 25, maar daar zitten 3 verplichte werkgevers dagen bijquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik had er eerst maar 21 en nu weer 26.![]()
![]()
Elke dag![]()
Ja, doe jij dat nooitquote:![]()
ondertussen een beetje administratie aan het doen enzo je kent het wel. schiet nooit op.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Begin jij nou ook al?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een oude man zonder vrouw. Dat spreekt voor zich.Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heeeuy![]()
![]()
Binnenkort weer eens een potje doen?Denk het niet hehequote:Op donderdag 27 november 2014 23:35 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Al zijn lichaamsdelen die uitsteken ruiken naar Djeetje![]()
quote:Ik moet weer eerst warmdraaien. Speel nu 4-3-1-2. Wat zijn de beste formaties deze Fifa?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:20 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heeeuy![]()
![]()
Binnenkort weer eens een potje doen?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Maakt niet uit als je bij de achterste 8 maar stay back in vult.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik moet weer eerst warmdraaien. Speel nu 4-3-1-2. Wat zijn de beste formaties deze Fifa?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vullen doet de tandarts. hahaquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Maakt niet uit als je bij de achterste 8 maar stay back in vult.Maar diep van binnen lach ik.![]()
4312 en 41212(2) vind iedereen het beste volgens mij, ik vind 4321 en 433(5) ook heel goedquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:23 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik moet weer eerst warmdraaien. Speel nu 4-3-1-2. Wat zijn de beste formaties deze Fifa?![]()
![]()
Je vergeet 4-3-3 (4)quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
4312 en 41212(2) vind iedereen het beste volgens mij, ik vind 4321 en 433(5) ook heel goed![]()
Dat slaat nergens opquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt maar als ie Ajacied7 zo noemt is dat ook van toepassing op jou.toen het begon te ruiken naar dre ben ik ermee gestopt
![]()
![]()
Al je coins hebben een rode schijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat slaat nergens optoen het begon te ruiken naar dre ben ik ermee gestopt
![]()
Net als mijn juniorquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:32 schreef The_Yakuza het volgende:
Verdomme, alles stijgt weer een beetje![]()
![]()
Je kan ook gewoon dank je wel zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vullen doet de tandarts. hahaPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit jaar heb ik niks met die praktijken te maken hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Al je coins hebben een rode schijn.![]()
![]()
Heeft hij je niks meer gegeven?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik niks met die praktijken te maken hoor![]()
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik niks met die praktijken te maken hoorPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jaja en Zwarte piet is zeker zwart van roetquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dit jaar heb ik niks met die praktijken te maken hoorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hou je gewoon manquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heeft hij je niks meer gegeven?de jaloezie druipt er gewoon vanaf
![]()
Ik zei toch dat ik er niks meer mee te maken heb?![]()
Jaloezie?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hou je gewoon mande jaloezie druipt er gewoon vanaf
![]()
Ik zei toch dat ik er niks meer mee te maken heb?![]()
![]()
Speel al jaren xbox dus heeft er nooit ingezeten.![]()
Loop je weer fittie te maken, jij bent er altijd bij betrokken he. Naar mannetjequote:Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jaloezie?![]()
![]()
Speel al jaren xbox dus heeft er nooit ingezeten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Deze was te makkelijkquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Loop je weer fittie te maken, jij bent er altijd bij betrokken he. Naar mannetjeZelfs voor jouw niveau
![]()
Oh jawel hoorquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jaloezie?![]()
![]()
Speel al jaren xbox dus heeft er nooit ingezeten.![]()
![]()
Wat heeft mijn niveau er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Deze was te makkelijkZelfs voor jouw niveau
![]()
Haal zelf eerst maar eens een diploma knul
#FreeTrapz![]()
Als ik coins nodig heb koop ik zie liever dan dat ik ga kontlikken bij die rooie.quote:
Maar goed daar zijn we dan verschillend in.![]()
Sorry, ben nog bezig met mijn master kozeinen zetten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Wat heeft mijn niveau er nou weer mee te maken![]()
Haal zelf eerst maar eens een diploma knul![]()
Zoals ik al zei, daarom heb ik het dit jaar ook anders aangepaktquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als ik coins nodig heb koop ik zie liever dan dat ik ga kontlikken bij die rooie.
Maar goed daar zijn we dan verschillend in.![]()
![]()
Valt het tegen?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:42 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, daarom heb ik het dit jaar ook anders aangepakt![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sorry, ben nog bezig met mijn master kozeinen zetten.tegen het zielige aan
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sorry, ben nog bezig met mijn master kozeinen zetten.![]()
![]()
Net wat meer dan 3 miljoen schat ikquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Oke dan!Op hoeveel zit je nu dan ongeveer?
![]()
Mijn vermogen is nu met een fors stuk gedaald + heb wat packceptions gedaanquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net wat meer dan 3 miljoen schat ik![]()
![]()
Dat is dan inderdaad goed gelukt!quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net wat meer dan 3 miljoen schat ik![]()
Koert
Elke dag![]()
Misschien net als die turk van gister gewoon een slechte photoshop makenquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn vermogen is nu met een fors stuk gedaald + heb wat packceptions gedaanlijkt je evengoed een rijke tata
#FreeTrapz![]()
Wat ?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Misschien net als die turk van gister gewoon een slechte photoshop makenlijkt je evengoed een rijke tata
Elke dag![]()
Die van altijd geslaagd. Met 1.9M op zijn betaalrekeningquote:
#FreeTrapz![]()
Sait?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Misschien net als die turk van gister gewoon een slechte photoshop makenlijkt je evengoed een rijke tata
![]()
Die van mij ook jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn vermogen is nu met een fors stuk gedaald + heb wat packceptions gedaanheb Aguero, Toure, if Alexis en de rest van dat kneuzenteam niet verkocht
Wel nog 1,7 miljoen contant om zo uit te geven![]()
![]()
Oh Sait. Met zijn Waggie die nu bij de belastingdienst staatquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die van altijd geslaagd. Met 1.9M op zijn betaalrekening
Elke dag![]()
Staat nu te koop. Dacht dat het een Camaro was.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh Sait. Met zijn Waggie die nu bij de belastingdienst staat![]()
Wel mooie bak. Had hem zelf alleen niet in het zwart gekozen #NoRacistquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Staat nu te koop. Dacht dat het een Camaro was.![]()
Valt kwa waarde ook best mee.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Staat nu te koop. Dacht dat het een Camaro was.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Je blijft wassen met een wittequote:Op vrijdag 28 november 2014 16:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel mooie bak. Had hem zelf alleen niet in het zwart gekozen #NoRacist
#FreeTrapz![]()
Ik was altijd wit met autosDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hoe kom je aan geld om wit te wassen danquote:verkoop jij je kontje soms achter eindje centraal.
#FreeTrapz![]()
Wel gevaarlijk hoor als je op de snelweg rijdt en niemand je kan zienquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:58 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon camouflage kleuren ala Balotelli/Memphis![]()
Gewoon werken, ipv elke dag vakantiedag en doen alsof ik op de bouw zitquote:Op vrijdag 28 november 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hoe kom je aan geld om wit te wassen danverkoop jij je kontje soms achter eindje centraal.
Elke dag![]()
Hee ik zie 200 eindhovenaren die ik normaal bij het Uwv zie
Elke dag![]()
Zit je nu nog in het thuis vak?quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee ik zie 200 eindhovenaren die ik normaal bij het Uwv zie![]()
Ik heb altijd zo geleerd. Je kunt jezelf beter rijk neuken, dan rijk werken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 16:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gewoon werken, ipv elke dag vakantiedag en doen alsof ik op de bouw zitPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zit thuis ja, maar op de bank niet op een vakquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Blijkbaar zat Standard bij ons in de pouleLekker Sierd
Elke dag![]()
Oja, die wedstrijd begint nu weer zeker?quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zit thuis ja, maar op de bank niet op een vak![]()
![]()
Ze krijgen godverdomme allemaal de bal niet eens 2x naar een met hetzelfde shirt
Elke dag![]()
Narsingh
Elke dag![]()
Maher
Elke dag![]()
Wat is deze tyfus zeg heLuuk
Elke dag![]()
Met deze olieprijzen? xdquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
vandaag voor het eerst getankt met mijn truck. moest ¤1800 euro aftikken
#kevinsETSverhalenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oplichters man, litertje diesel in Belgie gewoon 1,21.quote:Op vrijdag 28 november 2014 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moest gewoon nog 1,46 aftikken ja, in Tsjechië nota bene
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Arias
Elke dag![]()
Zo die updaten net zo vaak als EA blijkbaarquote:Op vrijdag 28 november 2014 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
moest gewoon nog 1,46 aftikken ja, in Tsjechië nota bene![]()
nog chickies daar in tsjechie ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Memphis gaat ook weer schieten uit achterlijk hoekDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Brb even mijn onderbroek vervangenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ratatatataAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Locadia voor Narsingh wtf is dat voor wissel dan? psv gaat nu meer naar achter dan kun je beter Narsingh hebben lijkt me..![]()
Echt prima verdedigd weerDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
HahahahahahahaDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
PSV is het echt weer helemaal kwijt
Elke dag![]()
5 atb tegen estoril
Elke dag![]()
lol die player instructions saven helemaal niet ingame. Geojen toevoeging weer EA.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jeeeeuuuj DIT IS DE KAMPIOENSWEDSTRIJDDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wat een achterlijke blijdschap
Elke dag![]()
Gini gokte erop wtf
Elke dag![]()
Slaat toch nergens opquote:Dat je zegt dat hij dacht dat die vogel de bal met zijn hak ff achteruit zou trappen
Elke dag![]()
Lijkt me nog serieus beter dan iemand als Xavi ofzo, heeft tenminste pace en fysiek.quote:
edit. wel kut work rates zie ik nu, vorig jaar had hij nog med/med![]()
Suarez maar gekocht
Hopelijk heb ik er goed aan gedaan, deze was 25k onder de volgende laagste bin. Bale komt later deze avond
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
op een crapbox spelen maar nog geen legends gebruikenquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:17 schreef The_Yakuza het volgende:
Suarez maar gekocht
Hopelijk heb ik er goed aan gedaan, deze was 25k onder de volgende laagste bin. Bale komt later deze avond![]()
![]()
Geen coins gekocht dit jaar en ze zijn kneiterduurquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
op een crapbox spelen maar nog geen legends gebruiken
Larsson bijv. kost nu nog minder dan vorig jaar aan het eind van het jaar dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 28 november 2014 18:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Geen coins gekocht dit jaar en ze zijn kneiterduurDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Middenvelders hebben helemaal geen pace nodig man.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lijkt me nog serieus beter dan iemand als Xavi ofzo, heeft tenminste pace en fysiek.![]()
![]()
Maar vorig jaar had ik coins gekocht; dit jaar alleen 20 euro uitgegeven in het beginquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Larsson bijv. kost nu nog minder dan vorig jaar aan het eind van het jaar dus dat valt wel mee
Heb nu dit:
SIF Tevez - Suarez
Asamoah - De Rossi - Busquets- Bale
Alaba - Boateng - Ramos - Carvajal
Nog geen keeper
Nog maar 4k voor een keeper nu overFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ligt er aan in welke rol, en het kan in elk geval nooit kwaad. Wat ze echter totaal niet nodig hebben is passing, want zelfs spelers met 65 passing geven nog briljante passes.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Middenvelders hebben helemaal geen pace nodig man.
En types Xavi kunnen niks anders dan passen. Compleet waardeloos en zo lopen er veel rond in BBVA.![]()
Leno viel me een beetje tegen, Fahrmann was best goed gek genoeg. Maarja, keepers hebben een nog grotere randomizer dan vorig jaar lijkt het wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:38 schreef The_Yakuza het volgende:
Adler, Leno of Weidenfeller? Ervaringen?![]()
Heb andere ervaringen. +85 passing en hoge vision en aanvallers met +85 positioning en de Doumbias en Ibarbos maken geen schijn van kans.quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ligt er aan in welke rol. Wat ze echter totaal niet nodig hebben is passing, want zelfs spelers met 65 passing geven nog briljante passes.
En types Xavi kunnen niks anders dan passen.
Zou btw voor Ter Stegen gaan in de goal, deed het naar behoren.![]()
Ramiresquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:33 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Middenvelders hebben helemaal geen pace nodig man.![]()
![]()
Moet (Duitse) Bundes zijn ivm chemistry voor de cb'squote:Op vrijdag 28 november 2014 18:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb andere ervaringen. +85 passing en hoge vision en aanvallers met +85 positioning en de Doumbias en Ibarbos maken geen schijn van kans.
Zou btw voor Ter Stegen gaan in de goal, deed het naar behoren.
Fahrmann? Die lijkt wel een stuk minder dan die drie die ik noemde
Scoort toch chem bij beide CB's?quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Moet (Duitse) Bundes zijn ivm chemistry voor de cb's![]()
Boateng moet dubbele link (minimaal), Ramos niksquote:Op vrijdag 28 november 2014 18:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Scoort toch chem bij beide CB's?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik vond alle Bundesligakeepers kut. Enige keeper die echt punten voor me heeft gepakt is Lloris omdat hij een hoge snelheid heeft en veel eerder uitkomt dan andere keepers![]()
Dat ja inclusief Neuer.quote:
Vond zelf IF Szczesny geniaal en Lloris was ook prima. Alleen SIF De Gea nog proberen binnenkort voor mn dreamteam.![]()
![]()
nieuw team!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Maar Boateng en Alaba zijn erg goed, dus moet sowieso een Bundeskeepert komen voor max 4k
Ja, maar ik kon niemand anders nemen vanwege chem en hij deed het wel prima i.t.t. Leno (in een ander team wel).quote:Op vrijdag 28 november 2014 18:42 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Moet (Duitse) Bundes zijn ivm chemistry voor de cb's
Fahrmann? Die lijkt wel een stuk minder dan die drie die ik noemde
Is ook totaal geen advies van mij om Fahrmann te nemen, alleen dat keeperservaringen mij niet zo veel zeggen in dit spel. Lijkt compleet random
Zo was Lloris ook een ramp voor mij en ook voor sommige anderen hier, terwijl anderen hem blijkbaar de beste keeper vinden.![]()
wtfquote:ik koop hem echt net voor 25k goedkoper
Bohh 25k all rare packs
Elke dag![]()
TV Moment van de maand; Spongebob
Elke dag![]()
Wat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
TV Moment van de maand; Spongebob![]()
Geen packs meer, laatste 35K packs maar openen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij dwddquote:Wat?quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:10 schreef FCsuarez het volgende:
Geen packs meer, laatste 35K packs maar openen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die dingen die er de hele dag zijn weet je wel. had ze niet alle 5 geopend.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dacht dat jij geen coins had overgehouden zodat je vandaag geen packs zou openenquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Die dingen die er de hele dag zijn weet je wel. had ze niet alle 5 geopend.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat was zo TOT IF sanchez de deur uit ging.quote:Op vrijdag 28 november 2014 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dacht dat jij geen coins had overgehouden zodat je vandaag geen packs zou openen
Benzebaas zat er in dus beetje profit. overige 3 zit me wel goed.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dan ben ik er nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 19:22 schreef rolls-reus het volgende:
Maar er komen om 10 uur weer nieuwe packs toch?
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |