SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 28-11-2014 14:42:04 ]![]()
Zonder pogba lijkt mij lastig. Of je moet di maria cam zetten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:40 schreef Roypsv het volgende:
hoe is dit te fixen ?
[ afbeelding ]
zonder pogba en dan een gare cdm van tottenhamPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:40 schreef Roypsv het volgende:
hoe is dit te fixen ?
[ afbeelding ]
zonder pogba en dan een gare cdm van tottenham
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Was eigenlijk gewoon een verkapt kijk mij eens coins hebben post hequote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
nee want ik ga het niet eens halen wssquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Was eigenlijk gewoon een verkapt kijk mij eens coins hebben post heaangezien ik alles met verlies verkoop.
Modric 20k verlies, suares 150k, pogba 30k,![]()
Zie het zo; de spelers die je wilt kopen zijn ook goedkoperquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:45 schreef Roypsv het volgende:
heel me team verkocht, 300k verlies? wat een kk zooi heel de markt in elkaar geklapt![]()
Die prijs van zowel NIF als IF Pogba
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Pogbaasquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van zowel NIF als IF Pogba![]()
![]()
Heb nog een NIFquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die prijs van zowel NIF als IF Pogbadacht dat hij nog wel zou stijgen gedurende de week
![]()
hoop voor DSL dat hij ze van de hand gedaan heeft.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het gaat echt helemaal nergens over
EA lekker het hele spel verneukt
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heeft denk ik meer te maken met de packsquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:51 schreef Roypsv het volgende:
blauwe messi in packs, heel de markt op zn kop. Mangala van 15k? naar 3k![]()
Waarom verneukt ? je kan voor weinig coins met goede spelerts spelenquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het gaat echt helemaal nergens over
EA lekker het hele spel verneukt
#FreeTrapz![]()
Is toch niet leukquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Waarom verneukt ? je kan voor weinig coins met goede spelerts spelen
Elke dag![]()
Komt wel weer goedquote:over 3 maanden kost ronaldo gewoon weer 8M
#FreeTrapz![]()
Nee johquote:Ook al lekker naar benee
Elke dag![]()
Ik denk ik open ook ff zo'n 35k pakje, alle spelers die ik fijn vind heb ik al ( op alle dure na dan) dus yolo dag coins... Zit Reus er in![]()
Nu snel verkopen ivm komende happy hours / super packs of weet ik veel wat?![]()
300k... ik had hem voor 240 ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee johOok al lekker naar benee
![]()
Hij was veel hoger dan 300kquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dit. hij was 400 want ik had hem voor 340.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou kiet leuk voor jequote:
Elke dag![]()
Mangala was nog maar 6k ofzo johquote:Op vrijdag 28 november 2014 14:51 schreef Roypsv het volgende:
blauwe messi in packs, heel de markt op zn kop. Mangala van 15k? naar 3kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Als je de coins toch niet nodig hebt..wacht even (minimaal) 1 week zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:56 schreef DannyDeko het volgende:
Ik denk ik open ook ff zo'n 35k pakje, alle spelers die ik fijn vind heb ik al ( op alle dure na dan) dus yolo dag coins... Zit Reus er in![]()
Nu snel verkopen ivm komende happy hours / super packs of weet ik veel wat?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest wel 1 pack halen... met 35k packs heb je iets minder kans op aids dan met normale packs.quote:![]()
Gaan de prijzen weer hard aantrekken denk je?quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je de coins toch niet nodig hebt..wacht even (minimaal) 1 week zou ik zeggen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denk het wel. IF benzebaas schiet weer richting 500K straks. al heb ik het idee dat de IFs nu al weer wat stijgende zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaan de prijzen weer hard aantrekken denk je?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee manquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Denk het wel. IF benzebaas schiet weer richting 500K straks. al heb ik het idee dat de IFs nu al weer wat stijgende zijn.
Het ligt er iig aan wat voor pack ze over een uur gaan uitbrengen. Als het een Health pack is dan gaat de prijzen echt als een malle omhoog, als het 100k pack is dan is het oorlog
Elke dag![]()
IF benz zat vanmorgen aan de 370 nu aan 420.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man
Het ligt er iig aan wat voor pack ze over een uur gaan uitbrengen. Als het een Health pack is dan gaat de prijzen echt als een malle omhoog, als het 100k pack is dan is het oorlogPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alleen bij die danquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
IF benz zat vanmorgen aan de 370 nu aan 420.
Elke dag![]()
wat is een health pack, zitten daar alleen maar blessurekaartjes inquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man
Het ligt er iig aan wat voor pack ze over een uur gaan uitbrengen. Als het een Health pack is dan gaat de prijzen echt als een malle omhoog, als het 100k pack is dan is het oorlog![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
wat is een health pack, zitten daar alleen maar blessurekaartjes in
Elke dag![]()
Als het helemaal vol zit met blessure kaartjes wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
worden die ook gekocht dan? daar valt toch geen winst op te behalen?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou in sommige tijden welquote:Op vrijdag 28 november 2014 15:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
worden die ook gekocht dan? daar valt toch geen winst op te behalen?
Maar ik denk niet dat EA daar nu mee gaat komen, maar hebben ze wel al ooit gedaanDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik weet niet of daar statistieken over bekend zijn.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:08 schreef Donaldo het volgende:
[..]
worden die ook gekocht dan? daar valt toch geen winst op te behalen?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nog nooit van gehoord.. alleen van het consumables pack.quote:Op vrijdag 28 november 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou in sommige tijden wel
Maar ik denk niet dat EA daar nu mee gaat komen, maar hebben ze wel al ooit gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |