Afvoerputjequote:Op vrijdag 28 november 2014 20:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kwam het tegen en viel me op
Waarom is dat zo op fok?
Kayseriquote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef Reddead het volgende:
Dat is zo omdat alles wat anders en turks is, fout is in Nederland.
Zou mooi zijn geweest als Maxima's daughter in Kayseri geboren was seriously
Zondaar...quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
* sylvesterrr gaat op zoek naar een fles wijn.
Tis vrijdag. Alsof ik nu huiswerk ga maken.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het nou volgehouden? 24 uur?
idd..tijd voor bankhangen en chips eten.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tis vrijdag. Alsof ik nu huiswerk ga maken.
Yeah right. Bedankjes maken voor n babyshower.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
idd..tijd voor bankhangen en chips eten.
definitely.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
idd..tijd voor bankhangen en chips eten.
...quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik zeker weet dat ik straks toch zal branden in hel, dan kan ik net zo goed alles doen wat niet mag.
quote:
Is mijn situatie zo hopeloos?quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
...
ik weet niet eens hoe ik jou moet beantwoorden.
je redenatie.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is mijn situatie zo hopeloos?
Het kwartje deed er bij mij wel een minuut of twee over om te vallen. Hoe snel viel het kwartje bij jou?quote:
quote:Ferhat Aydın bunların %80'i hala bizim evde var.şimdi biz fakir miyiz ?
hhahhaha çok dogruquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
https://www.facebook.com/(...)9187464782640&type=1
Haha, Turken weten...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |