kloptquote:Op donderdag 25 december 2014 00:14 schreef bepklep82 het volgende:
Die foto van Niels is volgens mij net zoiets als je hoofd omdraaien voor een mooie meid/man en dan met je harses tegen een paal lopen?
In dit geval een goede fles drank waar je je aandacht even te lang op vestigt.
Tenminste.. volgens mij is dat het idee erachter.
Vind hem goed gevonden.
quote:Op woensdag 24 december 2014 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
1 punt Bepklep82, ik denk dat het een cocktail moet voorstellen, maar het staat tussen kerstballen? Perspectief is ook gewoon ronduit kut en kapot geflits, sorry
2 punten Flipmoehoe, ik ben een billenman, maar dit heeft voor mij, met deze uitvoering, amper iets met het onderwerp te maken.
3 punten Clayton1,waarom zou je statiegeld weggooien?Verder vind ik de compositie niet spannend
4 punten, Nielsgeode, uhm, ja.. ik snap hem niet![]()
5 punten Tot, uitvoering kon beter, ook de bewerking maar ik vind hem leuk. (Vaker mee doen he)
6 punten, Omeron, die reflectie doet het hem
7 punten, Sunchaser, ook al ben je te laat.. ik zal maar niet gaan zeuren als een autist over de regelsverder een leuk shot.. lekker cozy!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:33 schreef nielsgeode het volgende:
1punt: Clayton1
2punten: bepklep82
3punten: Geo4kant
4punten: SunChaser
5punten: OmeRon
6punten: flipmoehoe
7punten: ToT
En dat is een probleem omdat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:48 schreef ToT het volgende:
[..]Thx, en will do! Maar bewerking? Hij is zo uit de camera gekomen hoor.
Als ik hem bewerkt zou hebben, zou ik van alles aan de belichting en kleurcontrasten veranderd hebben!
Bij deze wedstrijd mag alles, de deelnemers bepalen of t goed genoeg is. Je mag zelfs meerdere fotos tot 1 foto makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, mocht je de foto bewerken?Ik ben nog niet helemaal op de hoogte van de spelregels.
Ahhh check!quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:07 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijd mag alles, de deelnemers bepalen of t goed genoeg is. Je mag zelfs meerdere fotos tot 1 foto maken
Bij die andere (waar blijft ie) mag wat minder
Drank is de duivelquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:11 schreef ToT het volgende:
Even een gauw opzetje hoe ik het anders had willen maken, hoewel dit misschien weer iets te doorgeschoten is. (De uitsnede is ook lelijk nu, maar ik wist zo snel even niet wat ik met die monitor op de achtergrond aan moest!)
[ afbeelding ]
stimmt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Drank is de duivel![]()
Iets doorgeschoten ja maar vele malen beter, volgens mij mag alles behalve jatten en buiten het aangegeven gebied (data) schieten/inleveren.
Ben benieuwd wat het thema word.quote:Op zondag 28 december 2014 01:04 schreef OmeRon het volgende:
Lijkt er wel op dat ik gewonnen heb
Al moet ik zeggen dat ik niet echt met m'n rekenmachine aan de gang ben geweest. Heb denk ik wel een leuk onderwerp. Maar ik laat er nog even over stemmen door m'n publiek. Morgen kom ik wel met een openingspost, tenzij iemand uitrekent dat iemand anders gewonnen heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |