SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 01:55:56 ]
Kay presteert in de proeven niet heel slecht en Freddy heeft al eens gewonnen. Ik durf te zeggen dat alleen Lobke vergelijkbaar presteert van de huidige deelnemers.quote:Op vrijdag 28 november 2014 09:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Godverdomme, De finale met de drie slechtst presterende spelers. Dat is toch wel eenwaard.
krystl maakt gewoon het meeste kans in een finale met mankepoot en baardman... dus zo dom is dat nietquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Onbegrijpelijk dat Krystl dit laat gebeuren trouwens. Ze heeft zoveel macht nu en wat doet ze, ze hangt aan de lippen van Kay en Freddy. Terwijl je er vanuit kan gaan dat ze in de finale geen fatsoenlijke kans zal hebben met die 2.
Als ze slim was geweest had ze in deze ronde Freddy eruit gewerkt door de rest te vertellen over de vriendschap. Kay alleen is niet gevaarlijk en kan er een ronde later uit, tenzij je Lobke nog zou willen lozen dan kies je die.
Echt, hoe een dom en mak schaap kan je zijn?
Ze kan beter met Freddy en Ferry overblijven denk ik. Maar Freddy is tactisch gevaarlijker dan Kay dus vandaar dat ik Freddy eruit getrapt had.quote:Op vrijdag 28 november 2014 12:42 schreef Re het volgende:
[..]
krystl maakt gewoon het meeste kans in een finale met mankepoot en baardman... dus zo dom is dat niet
Lobke heeft nu voor de proeven vrijwel geen concurrentie meer, zou mij niet verbazen als ze de volgende twee proeven ook gewoon wint.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:00 schreef Arident het volgende:
Chill dat Rick er eindelijk uit is.
Nu hopen dat de finale bereikt wordt door Ferryen Freddy
De enigen die nog een beetje voor leuke tv hebben gezorgd in deze hele serie.
Eerlijk gezegd hoop ik nog liever dat Lobkeerin zit dan Krystl
en Kay
Over saai en insignificant gesproken.
Lobke Ferry en Freddy hebben tenminste nog wat gedaan wat voor leuke momentjes zorgde.
Veel saaier dan een finale met Freddy Krystl en Kay kan ik me het niet voorstellen... maar daar zal t helaas wel op uitdraaien
Ja maar Freddy gaat Krystl niet naaien, dus waarom zou ze.quote:Op vrijdag 28 november 2014 13:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ze kan beter met Freddy en Ferry overblijven denk ik. Maar Freddy is tactisch gevaarlijker dan Kay dus vandaar dat ik Freddy eruit getrapt had.
Freddy heeft al een proef gewonnen en Kay is er ook al een aantal keer dichtbij geweest. Zal wel voornamelijk van Kay moeten komen denk ik.quote:Op vrijdag 28 november 2014 14:07 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Lobke heeft nu voor de proeven vrijwel geen concurrentie meer, zou mij niet verbazen als ze de volgende twee proeven ook gewoon wint.
Omdat ze van Freddy gaat verliezen in de finale?quote:Op zaterdag 29 november 2014 11:55 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja maar Freddy gaat Krystl niet naaien, dus waarom zou ze.
Stiekem eet iedereen daar gewoon goed.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:07 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Omdat ze van Freddy gaat verliezen in de finale?
Freddy is fysiek veel en veel sterker, mede dankzij zijn voet en rust die hij toen gehad heeft. Ook al aantal keer goed gegeten als ik het mij goed herinner. Ook hoeft hij niet echt hard zijn best te doen met Kay en Krystl als compagnons. Hij had een zwarte stem bijvoorbeeld, het boeide hem niks omdat hij toch al wist dat het goed zat.
Overigens tactisch wel een hele slimme zet van Kay om mee te gaan met Rick in de stemmen. Hij wist dat hij dat veilig kon doen.
Ik zie toch behoorlijk veel ribben, heb juist het idee dat ze nogal beroerd en weinig eten. Maar dat het niet in beeld wordt gebracht. Ze winnen ook geen enkele keer rijst of meel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stiekem eet iedereen daar gewoon goed.
Als je een week lang niet fatsoenlijk eet (dus alleen af en toe wat visjes), dan ga je kapot.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zie toch behoorlijk veel ribben, heb juist het idee dat ze nogal beroerd en weinig eten. Maar dat het niet in beeld wordt gebracht. Ze winnen ook geen enkele keer rijst of meel.
Ze eten kokosnoten voornamelijk. En beetje extra op winnaarseiland.quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je een week lang niet fatsoenlijk eet (dus alleen af en toe wat visjes), dan ga je kapot.
Ik geloof niets van heel dit programma. Desalniettemin wel vermakelijk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |