abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147077058

Kon geen topic van 2014 vinden dus dan maar deze.

Expeditie Robinson is een realitysoap waarin 16 mensen proberen te overleven op een onbewoond eiland. De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.

Je kan op de site raden wiens voeten van welke deelnemer zijn. http://www.expeditierobinson.nl/

Deelnemers die waarschijnlijk al meedoen zijn Gigi Ravelli en Manuel Broekman

Hier een directe link naar de pagina met afleveringen op RTLXL zodat je per ongeluk spoilers ziet

Vanaf 4 september elke donderdag om 20.30 op RTL5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 01:55:56 ]
pi_147077062
Ik edit nog ff t plaatje met de deelnemers, moment :P

edit: zo :P
edit2: link naar RTLXL toegevoegd

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 01:56:24 ]
  vrijdag 28 november 2014 @ 01:54:18 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147077164
De bovenste 3 als finalisten op het plaatje of is dat toeval.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 28 november 2014 @ 06:32:30 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_147077999
Die spoiler :D !
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_147078044
het enige leuke deze aflevering was dat huis als gekken overhoop trekken en Krystl en Freddy die ginnegappen over hun rattenstaart.... verder weer teveel eten en te veel mensen naar winnaarseiland :O
Gek? kan je dat eten?
pi_147079083
Godverdomme, De finale met de drie slechtst presterende spelers. Dat is toch wel een :') waard.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_147080841
Freddy heeft al immuniteit gehaald hoor. :7
pi_147080902
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 09:08 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Godverdomme, De finale met de drie slechtst presterende spelers. Dat is toch wel een :') waard.
Kay presteert in de proeven niet heel slecht en Freddy heeft al eens gewonnen. Ik durf te zeggen dat alleen Lobke vergelijkbaar presteert van de huidige deelnemers.

De uitvallers presteerde alle vier wel vergelijkbaar of beter, dat is waar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_147082136
Onbegrijpelijk dat Krystl dit laat gebeuren trouwens. Ze heeft zoveel macht nu en wat doet ze, ze hangt aan de lippen van Kay en Freddy. Terwijl je er vanuit kan gaan dat ze in de finale geen fatsoenlijke kans zal hebben met die 2.

Als ze slim was geweest had ze in deze ronde Freddy eruit gewerkt door de rest te vertellen over de vriendschap. Kay alleen is niet gevaarlijk en kan er een ronde later uit, tenzij je Lobke nog zou willen lozen dan kies je die.

Echt, hoe een dom en mak schaap kan je zijn?
  vrijdag 28 november 2014 @ 11:33:14 #10
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147082423
Wat nu ook weer uit de preview voor volgende week blijkt: ferry is alleen leuk als er van alles mis gaat, daar geniet ik echt van. Dat gezeik over dat hij een resort iemand is en met business class vliegt :r

Verder vind ik toch dat freddy en krystl niet goed gekozen hebben.. ze hadden beter op ferry kunnen stemmen(zoals kay en freddy besproken hadden) aangezien hij de enige is met stemmen.

maargoed, wel het eerste seizoen voor mij dat een favoriet van het begin de finale gaat halen #teamfreddy *O*
PSN: Metal_Akilla
  vrijdag 28 november 2014 @ 12:42:47 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147084201
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Onbegrijpelijk dat Krystl dit laat gebeuren trouwens. Ze heeft zoveel macht nu en wat doet ze, ze hangt aan de lippen van Kay en Freddy. Terwijl je er vanuit kan gaan dat ze in de finale geen fatsoenlijke kans zal hebben met die 2.

Als ze slim was geweest had ze in deze ronde Freddy eruit gewerkt door de rest te vertellen over de vriendschap. Kay alleen is niet gevaarlijk en kan er een ronde later uit, tenzij je Lobke nog zou willen lozen dan kies je die.

Echt, hoe een dom en mak schaap kan je zijn?
krystl maakt gewoon het meeste kans in een finale met mankepoot en baardman... dus zo dom is dat niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147084354
Niets gezien ivm trainen gisteren. Alleen laatste 5 minuten de stemming gezien. Jammer dat Rick eruit is. Dat vond ik toch wel een hele toffe relaxte gast _O_
pi_147084676
Chill dat Rick er eindelijk uit is.

Nu hopen dat de finale bereikt wordt door Ferry _O_ en Freddy _O_ De enigen die nog een beetje voor leuke tv hebben gezorgd in deze hele serie.
Eerlijk gezegd hoop ik nog liever dat Lobke :r erin zit dan Krystl :') en Kay :') Over saai en insignificant gesproken.
Lobke Ferry en Freddy hebben tenminste nog wat gedaan wat voor leuke momentjes zorgde.
Veel saaier dan een finale met Freddy Krystl en Kay kan ik me het niet voorstellen... maar daar zal t helaas wel op uitdraaien :'(
pi_147084735
quote:
3s.gif Op vrijdag 28 november 2014 12:42 schreef Re het volgende:

[..]

krystl maakt gewoon het meeste kans in een finale met mankepoot en baardman... dus zo dom is dat niet
Ze kan beter met Freddy en Ferry overblijven denk ik. Maar Freddy is tactisch gevaarlijker dan Kay dus vandaar dat ik Freddy eruit getrapt had.
pi_147086715
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:00 schreef Arident het volgende:
Chill dat Rick er eindelijk uit is.

Nu hopen dat de finale bereikt wordt door Ferry _O_ en Freddy _O_ De enigen die nog een beetje voor leuke tv hebben gezorgd in deze hele serie.
Eerlijk gezegd hoop ik nog liever dat Lobke :r erin zit dan Krystl :') en Kay :') Over saai en insignificant gesproken.
Lobke Ferry en Freddy hebben tenminste nog wat gedaan wat voor leuke momentjes zorgde.
Veel saaier dan een finale met Freddy Krystl en Kay kan ik me het niet voorstellen... maar daar zal t helaas wel op uitdraaien :'(
Lobke heeft nu voor de proeven vrijwel geen concurrentie meer, zou mij niet verbazen als ze de volgende twee proeven ook gewoon wint.
pi_147113977
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 13:02 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ze kan beter met Freddy en Ferry overblijven denk ik. Maar Freddy is tactisch gevaarlijker dan Kay dus vandaar dat ik Freddy eruit getrapt had.
Ja maar Freddy gaat Krystl niet naaien, dus waarom zou ze.
pi_147114119
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 november 2014 14:07 schreef Gruisman het volgende:

[..]

Lobke heeft nu voor de proeven vrijwel geen concurrentie meer, zou mij niet verbazen als ze de volgende twee proeven ook gewoon wint.
Freddy heeft al een proef gewonnen en Kay is er ook al een aantal keer dichtbij geweest. Zal wel voornamelijk van Kay moeten komen denk ik.
pi_147114189
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 11:55 schreef Funzel het volgende:

[..]

Ja maar Freddy gaat Krystl niet naaien, dus waarom zou ze.
Omdat ze van Freddy gaat verliezen in de finale?

Freddy is fysiek veel en veel sterker, mede dankzij zijn voet en rust die hij toen gehad heeft. Ook al aantal keer goed gegeten als ik het mij goed herinner. Ook hoeft hij niet echt hard zijn best te doen met Kay en Krystl als compagnons. Hij had een zwarte stem bijvoorbeeld, het boeide hem niks omdat hij toch al wist dat het goed zat.

Overigens tactisch wel een hele slimme zet van Kay om mee te gaan met Rick in de stemmen. Hij wist dat hij dat veilig kon doen.
pi_147114547
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 12:07 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Omdat ze van Freddy gaat verliezen in de finale?

Freddy is fysiek veel en veel sterker, mede dankzij zijn voet en rust die hij toen gehad heeft. Ook al aantal keer goed gegeten als ik het mij goed herinner. Ook hoeft hij niet echt hard zijn best te doen met Kay en Krystl als compagnons. Hij had een zwarte stem bijvoorbeeld, het boeide hem niks omdat hij toch al wist dat het goed zat.

Overigens tactisch wel een hele slimme zet van Kay om mee te gaan met Rick in de stemmen. Hij wist dat hij dat veilig kon doen.
Stiekem eet iedereen daar gewoon goed.
pi_147115058
Freddy is fysiek niet echt sterk volgens mij hoor.
pi_147116550
ik vind het wle leuk dit jaar. ik gun het freddie wel om het hele spel uit te spelen zoals ie het heeft bedacht. en dat als redelijk zwakke kandidaat met gewonde voet, die niemand als bedreiging ziet...

het zal wel niet, maar wat was het leuk geweest als ze alle kandidaten hadden gefilmd als ze tijdens de eerste aflevering zitten te kijken thuis, en zien dat freddie en kay zeggen dat ze beste vrienden zijn.. :p dat in een keer het hele plaatje op zn plek valt...
pi_147117083
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 12:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Stiekem eet iedereen daar gewoon goed.
Ik zie toch behoorlijk veel ribben, heb juist het idee dat ze nogal beroerd en weinig eten. Maar dat het niet in beeld wordt gebracht. Ze winnen ook geen enkele keer rijst of meel.
pi_147117139
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zie toch behoorlijk veel ribben, heb juist het idee dat ze nogal beroerd en weinig eten. Maar dat het niet in beeld wordt gebracht. Ze winnen ook geen enkele keer rijst of meel.
Als je een week lang niet fatsoenlijk eet (dus alleen af en toe wat visjes), dan ga je kapot.

Ik geloof niets van heel dit programma. Desalniettemin wel vermakelijk om naar te kijken.
pi_147117221
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2014 14:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Als je een week lang niet fatsoenlijk eet (dus alleen af en toe wat visjes), dan ga je kapot.

Ik geloof niets van heel dit programma. Desalniettemin wel vermakelijk om naar te kijken.
Ze eten kokosnoten voornamelijk. En beetje extra op winnaarseiland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')