SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.cinecrowd.nl/zwartgemaakt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2014 02:18:45 ]
Wacht even. Dus Gario heeft die mail pas verstuurd NADAT hij door CDA-kamerlid Rog een 'graaipiet' is genoemd die met zijn 500 euro 'buitensporige eisen' stelde? In dat geval zou ik ook een bijzonder vinnig antwoord rondsturen.quote:Op donderdag 27 november 2014 23:56 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ja, heeft'ie (o.a. ook met een aangifte tegen een CDA Kamerlid die hem graaipiet noemde), ik ga alleen nu naar bed dus houd je tegoed, of google even op quinsy CDJA.Al krijg je dan vooral dat aangifte verhaal, en minder wat eraan vooraf ging.
Edit: kon het toch niet laten.
Hier iig een artikel met tweets erin van Gario: http://www.spitsnieuws.nl(...)insy-gario-graaipiet
Gario spreekt alleen van een "kortaf en onbeschofte afwijzing" door het CDJA in augustus, waarop hij bij twee andere leden verhaal ging halen. Die "graaipiet"-tweet is van november.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:13 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Wacht even. Dus Gario heeft die mail pas verstuurd NADAT hij door CDA-kamerlid Rog een 'graaipiet' is genoemd die met zijn 500 euro 'buitensporige eisen' stelde? In dat geval zou ik ook een bijzonder vinnig antwoord rondsturen.
Ik wil zo graag een mooi Pietenpak. Maar als ik er een koop wil ik ook echt een prachtig pak. Zoals de Pieten in de landelijke intocht. En die zijn peperduurquote:Op vrijdag 28 november 2014 00:49 schreef mig72 het volgende:
*trekt zwartepietenpak aan
Nu ben ik en schwartze negger.
Quinsy is uit op een rassenoorlog. Zijn uitspraken over MH17 spreken boekdelen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:29 schreef Kees22 het volgende:
Dat Quibus Halfgario niet helemaal spoort, is wel duidelijk.
Maar het ongemak dat donkere mensen voelen bij Zwarte Piet kan wel degelijk terecht zijn.
Wat mij stoorde: een Angolese man had een meisje van 15 geslagen. Dat meisje speelde voor Zwarte Piet en volgens het verhaal had een groepje rond haar hem uitgescholden. Waardoor hij haar een klapje gaf. In Almelo! Hij is veroordeeld tot een taakstraf van 20 uur of zo.
Het opvallende is, dat ik zelf sinds al dat gezeik van die Quibus ook steeds vaker bij bruine of zwarte mensen denk aan Zwarte Piet. Iets wat ik eerder nooit had.
Lijkt me te veel eer voor die kunstenaar. Hij is nergens op uit, alleen op lege heisa rond zijn persoon.quote:Op vrijdag 28 november 2014 01:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Quinsy is uit op een rassenoorlog. Zijn uitspraken over MH17 spreken boekdelen.
Werken is dan ook vooral om het volk dom te houden.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:04 schreef PLAE@ het volgende:
Leer mij iemand kennen met een dagbesteding van de gemiddelde Nederlander (werken van 9 - 5) die actief is in het anti-zwarte pieten verhaal. In mijn beleving zijn het met name mensen met tijd teveel die er iets mee willen. Dat maakt het geen onzin maar ik vind het wel opvallend.
zeg ik om 2 uur 's nachts![]()
nou nee, het is voornamelijk om in je dagelijkse behoeften te voorzien en de huur te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Werken is dan ook vooral om het volk dom te houden.
Dat zou ik ook graag zo simpel stellen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
nou nee, het is voornamelijk om in je dagelijkse behoeften te voorzien en de huur te kunnen betalen.
Ja, maar dat kan me dan ook niet boeien. Revolutie laat ik liever over aan apen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:27 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag zo simpel stellen.
Je houdt in feite een systeem in stand waarin de echte rijken echt niet werken maar goed dat snap je zelf natuurlijk ook wel hoop ik voor je.
Nou eigenlijk ben je meer een slaaf, maar goed.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan me dan ook niet boeien. Revolutie laat ik liever over aan apen.
Ik wil best je slaaf zijn hoor...heb je dikke tieten?quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben je meer een slaaf, maar goed.
Hou dat vast i.i.g. dan hebben ze van jou niets te vrezen dat er dingen veranderen.
Nee, maar mijn vriendin wel.quote:Op vrijdag 28 november 2014 02:31 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk ben je meer een slaaf, maar goed.
Hou dat vast i.i.g. dan hebben ze van jou niets te vrezen dat er dingen veranderen.
Okee, dus samenvattend: Gario wordt op een onbeschofte wijze te kennen gegeven dat zijn aanwezigheid niet meer gewenst is, hij laat zich niet zomaar beledigen en wijst twee andere betrokkenen op de manier waarop hij behandeld is, en DAT mag hij niet doen want dan is hij een onruststoker.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:41 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Gario spreekt alleen van een "kortaf en onbeschofte afwijzing" door het CDJA in augustus, waarop hij bij twee andere leden verhaal ging halen. Die "graaipiet"-tweet is van november.
Die mh17 tweet geeft gewoon heel goed weer hoe naar mannetje Quinsy is. Mensen die respect kunnen opbrengen voor zo'n vent sporen niet. Alsof je naar de ophemeling van Hitler anno 1937 zit te luisteren. Bizar.quote:Op vrijdag 28 november 2014 00:40 schreef Proximo het volgende:
Dat interview met Quincy, hahaha
De MH17 tweet lag aan de gebrekkige beheersing van de engelse taal van nederlanders volgens quincy![]()
"Heeft u joop.nl gelezen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |